![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, het klopt dat hier selectieve verontwaardiging speelt. Ging het om gekleurde meisjes was de goedgemeente niet zoals nu 'op haar teentjes getrapt'. Case in point: Jaarlijks vliegen miljoenen BLANKEN naar Z-O Azië om er talloze Aziatische minderjarigen te misbruiken maar daar piept men op dit forum toch anders over dan wanneer het om BLANKE minderjarigen gaat. Ik heb daar trouwens eens een draad over geopend en het merendeel vd posters was meer geinteresseerd in mij bashen -omdat ik zogezegd racist zou zijn (lmao)- dan het onderwerp (walgelijk kindermisbruik door fellow medeblanken) op een serieuze wijze aan te kaarten/aan te klagen. Triest maar zo is het nu eenmaal; in het Westen is misbruik van kleurlingen slechts een fait-divers, een ver van hun bed show, iets wat die kleurtjes toch maar mooi verdienen - immers stellen ze zich te koop voor een handvol euro's/dollars cf. het welgekende "gimme 5 dollah suckysucky fucky" waar de blanke graag mee spot wanneer het over uitgebuite geelkes gaat. Het zal nog lang duren vooraleer deze white wash mentaliteit eruit zal zijn. Want de blanke man* is nog steeds in de waan dat het blanke ras SUPERIEUR is tov KLEURTJES!! *ps. Niet alle blanken natuurlijk (godzijdank). Laatst gewijzigd door bembem : 16 augustus 2019 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WOEHAHAHA! Tomm's uiteindelijke hulp is daar !!!
Een ander ouder en simpel meiske om op te kloppen. -> Laif's goed, ofni!?
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, we zullen het maar geloven zeker ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ieder land heeft zijn eigen geplogenheden. We hebben mss de universele mensenrechten als toetssteen maar dan zullen bepaalde culturen ook opwerpen dat dit een westerse uitvinding is. Men kan andere culturen wel beoordelen natuurlijk. De rigide behandeling van vrouwen en holebi's in Saoedi-Arabie bv. Maar stellen dat we in het westen ons moeten spiegelen aan culturen in Afrika of Azie die niet dezelfde maatschappelijke evoluties hebben doorgaan om the age of consent naar beneden te halen is van de pot gerukte propaganda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naakt lopen niet overal, ook bij ons niet overal. Maar in 99% van de culturen wordt dit niet getolereerd op straat. Daarentegen in de meerderheid van de landen kunnen meisjes vanaf 15 trouwen, in veel landen zelfs vanaf 14. Dat is geen zeldzaam f3nomeen enkel bij geisoleerde stammzn maar heel gebruikelijk in delen van Azie, Afrika en Latijns-Amerika. In bijna heel de wereld dus behalve Europa, en de gebieden die Europeanen gekoloniseerd hebben en de lokale bevolking uitgemoord en vervangen door eigen volk. Laatst gewijzigd door tomm : 16 augustus 2019 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En opnieuw vraag ik mij af of het jou werkelijk te doen is om het lot van die kinderprostituees aangezien je Tomm hier eigenlijk bijstaat om de strapatsen van Epstein goed te praten of te minimaliseren. Waarmee je eigenlijk aangeeft dat sex met minderjarigen een beetje losser mag gedefinieerd worden. Tja, als je zo op 2 gedachten hinkt komt je betoog ook warrig en inconsistent over. Anderzijds, mijn complimenten. Het komt niet zo vaak voor dat een vrouw zich out als pedofiel. Ben je cougar aan het worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat het laatste deel van je betoog betreft geef je enkel een argument op basis van aantallen maar raak je de kern van de zaak niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Banneling
|
![]() Of ook: wie het niet eens is met jouw visie is een westerse neo-koloniale supremacist.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 augustus 2019 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps. Knap van die Duitser op zijn plaats te hebben gewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat Patrick denk ik steekt dat er ook een cadeau tegenover moet zijn op het hoog houden van deze morele waarden. Bijvoorbeeld in de Sahara gevechtseenheden inzetten die met scherp schieten op zwarte migranten die naar Europa willen. 'Dat cadeau is er nu niet, en dat kan als irritant ervaren worden. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 augustus 2019 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |