Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 augustus 2019, 15:05   #621
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
3000 dollar voor een uurtje seks, flink onder de markt?
In Nairobi kost seks met een 14 jarige 5 euro...

Die man was gewoon onnozel dat hij Amerikaanse meisjes gebruikte. Als hij hetzelfde had gedaan in Azië, Latijns Amerika of Afrika had er geen haan naar gekraaid.
Garry Glitter kwam in de problemen omdat jij 10 jarige meisjes, en nog jonger, misbruikte, en dat wekt ook in Zuid-Oost Azië woede op.

Er zijn, zoals ik hierboven schreef, talloze Europeanen en Amerikanen die naar zulke landen gaan om jonge meisjes (of jongens) te neuken. En ook vrouwen doen daaraan mee. Ik heb het nu over miljoenen... Thailand, Filipijnen, Gambia, etc. ,

Als ik het vliegtuig neem naar Zuid-Oost Azië zit dat altijd vol met westerse (en Arabische) mannen van middelbare leeftijd raar toch niet?
Overigens die Arabieren leven ook in een restrectieve maatschappij en zoeken seksuele vrijheid op, je kunt dat wel vergelijken al zijn de restricties anders dan hier, maar evenzeer cultureel. (seks buiten het huwelijk, homoseksualiteit, etc. is er taboe. Arabische homo's, waaronder de koning van Marokko, gaan massaal naar Europa om zich daar in het hedonisme te storten, je kunt dat vergelijken, sekstoerisme door culturele verboden)

Deze kwestie vind ik interessant gewoon omdat ik zulke zaken in Kenia dagelijks zie, en ook Europeanen doen er massaal aan mee. Nogmaals zelf zegt het me niets, maar het is wel een zeer wijdverbreid fenomeen.
Very well said tomm!

Ja, het klopt dat hier selectieve verontwaardiging speelt. Ging het om gekleurde meisjes was de goedgemeente niet zoals nu 'op haar teentjes getrapt'.

Case in point:
Jaarlijks vliegen miljoenen BLANKEN naar Z-O Azië om er talloze Aziatische minderjarigen te misbruiken maar daar piept men op dit forum toch anders over dan wanneer het om BLANKE minderjarigen gaat.

Ik heb daar trouwens eens een draad over geopend en het merendeel vd posters was meer geinteresseerd in mij bashen -omdat ik zogezegd racist zou zijn (lmao)- dan het onderwerp (walgelijk kindermisbruik door fellow medeblanken) op een serieuze wijze aan te kaarten/aan te klagen.

Triest maar zo is het nu eenmaal; in het Westen is misbruik van kleurlingen slechts een fait-divers, een ver van hun bed show, iets wat die kleurtjes toch maar mooi verdienen - immers stellen ze zich te koop voor een handvol euro's/dollars cf. het welgekende "gimme 5 dollah suckysucky fucky" waar de blanke graag mee spot wanneer het over uitgebuite geelkes gaat.

Het zal nog lang duren vooraleer deze white wash mentaliteit eruit zal zijn. Want de blanke man* is nog steeds in de waan dat het blanke ras SUPERIEUR is tov KLEURTJES!!

*ps. Niet alle blanken natuurlijk (godzijdank).

Laatst gewijzigd door bembem : 16 augustus 2019 om 15:09.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 15:11   #622
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

WOEHAHAHA! Tomm's uiteindelijke hulp is daar !!!
Een ander ouder en simpel meiske om op te kloppen. -> Laif's goed, ofni!?
Oud 16 augustus 2019, 15:28   #623
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb problemen, net als iedereen, maar ik heb geen seksuele gevoelens voor minderjarigen nooit gehad.

Als ik dan merk dat de vliegtuigen naar Zuid-Oost Azie vol westerse mannen van middelbare leeftijd zitten, waar het vol minderjarige hoeren zit en zelfs 18 jarigen het lichaam van een 12 jarige bij ons heeft, denk ik soms dat ik bij de minderheid behoor die dat niet sexy vind...

Maar u woont daar al zoveel jaar weet daar ongetwijfeld meer over te vertellen, doch u blijft daar heel stil over...misschien bent u wel boos op mij omdat ik zo openlijk over dat taboe spreek...
Het is een publiek geheim dat in die contreien -in particular HK- nagenoeg alles te koop is. Nu, hij zal het natuurlijk nooit toegeven maar geheel ontoevallig zal z'n aantrekking tot de regio wel niet zijn. (Er zit hier trouwens een andere die niet geheel ontoevallig in Birma gaat 'snorkelen').

Tja, we zullen het maar geloven zeker
Oud 16 augustus 2019, 15:33   #624
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus u geeft toe dat het bestraffen van seks met 14 jarigen een recent westers fenomeen is. Een cultuur die u ver superieur boven alle andere acht.

Eigenlijk zegt u dus dat 14 jarigen hier meer waard zijn dan 14 jarigen in andere culturen. Dat neigt al sterk naar de rassen en cultuur visie van Hitler, en op zn minst ruikt het naar kolonialisme.

En in die visie past ook het westers sekstoerisme naar die landen (subliem beschreven door Houellebecq, die trouwens recent trouwde met een 30 jaar jongere Aziatische) waar u blijkbaar geen probleem mee heeft.
Again VERY well said!! 2!!
Oud 16 augustus 2019, 15:57   #625
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus zoals U zegt het is een cultureel gegeven. Dus met een 14 jarige seks hebben is niet automatisch verkrachting, maar je voldoet niet aan de culturele normen van onze maatschappij.
Uiteraard is het een cultureel gegeven. Net zoals het feit dat kannibalisme strafbaar is (tenzij met wederzijdse toestemming). Of naaktloperij. Ga jij uit protest ook naaktlopen om dan tegen de rechter te betogen dat Amazone-indianen dit gebruikelijk vinden?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 16:00   #626
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het is een publiek geheim dat in die contreien -in particular HK- nagenoeg alles te koop is. Nu, hij zal het natuurlijk nooit toegeven maar geheel ontoevallig zal z'n aantrekking tot de regio wel niet zijn. (Er zit hier trouwens een andere die niet geheel ontoevallig in Birma gaat 'snorkelen').

Tja, we zullen het maar geloven zeker
Hong Kong zelf niet zozeer maar wel Thailand, Vietnam, Cambodia, Myanmar, de Filippijnen. Indonesie ook. Dat is vlakbij. In Myanmar kwam ik een Duitser tegen die er trots op was met 8 jarige meisjes te neuken. Ik heb hem gezegd wat ik van dat goor stuk vuil dacht, hij zei dat ik "bekrompen"was.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 16:01   #627
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Again VERY well said!! 2!!
Bedankt!
Oud 16 augustus 2019, 16:05   #628
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus u geeft toe dat het bestraffen van seks met 14 jarigen een recent westers fenomeen is. Een cultuur die u ver superieur boven alle andere acht.

Eigenlijk zegt u dus dat 14 jarigen hier meer waard zijn dan 14 jarigen in andere culturen. Dat neigt al sterk naar de rassen en cultuur visie van Hitler, en op zn minst ruikt het naar kolonialisme.

En in die visie past ook het westers sekstoerisme naar die landen (subliem beschreven door Houellebecq, die trouwens recent trouwde met een 30 jaar jongere Aziatische) waar u blijkbaar geen probleem mee heeft.
Eigenlijk hang jij hier de cultuurrelativist uit. En tussen de regels door moeten we dan verstaan dat cultuur te onbelangrijk is om iets als pedofilie te bestempelen. Wetgeving is voor een heel groot stuk een voortvloeisel uit cultuur.

Ieder land heeft zijn eigen geplogenheden. We hebben mss de universele mensenrechten als toetssteen maar dan zullen bepaalde culturen ook opwerpen dat dit een westerse uitvinding is. Men kan andere culturen wel beoordelen natuurlijk. De rigide behandeling van vrouwen en holebi's in Saoedi-Arabie bv.

Maar stellen dat we in het westen ons moeten spiegelen aan culturen in Afrika of Azie die niet dezelfde maatschappelijke evoluties hebben doorgaan om the age of consent naar beneden te halen is van de pot gerukte propaganda.
Oud 16 augustus 2019, 16:09   #629
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Uiteraard is het een cultureel gegeven. Net zoals het feit dat kannibalisme strafbaar is (tenzij met wederzijdse toestemming). Of naaktloperij. Ga jij uit protest ook naaktlopen om dan tegen de rechter te betogen dat Amazone-indianen dit gebruikelijk vinden?
Kannibalisme is moord dat is overal ter wereld strafbaar.
Naakt lopen niet overal, ook bij ons niet overal. Maar in 99% van de culturen wordt dit niet getolereerd op straat.
Daarentegen in de meerderheid van de landen kunnen meisjes vanaf 15 trouwen, in veel landen zelfs vanaf 14. Dat is geen zeldzaam f3nomeen enkel bij geisoleerde stammzn maar heel gebruikelijk in delen van Azie, Afrika en Latijns-Amerika. In bijna heel de wereld dus behalve Europa, en de gebieden die Europeanen gekoloniseerd hebben en de lokale bevolking uitgemoord en vervangen door eigen volk.

Laatst gewijzigd door tomm : 16 augustus 2019 om 16:11.
Oud 16 augustus 2019, 16:11   #630
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Very well said tomm!

Ja, het klopt dat hier selectieve verontwaardiging speelt. Ging het om gekleurde meisjes was de goedgemeente niet zoals nu 'op haar teentjes getrapt'.

Case in point:
Jaarlijks vliegen miljoenen BLANKEN naar Z-O Azië om er talloze Aziatische minderjarigen te misbruiken maar daar piept men op dit forum toch anders over dan wanneer het om BLANKE minderjarigen gaat.

Ik heb daar trouwens eens een draad over geopend en het merendeel vd posters was meer geinteresseerd in mij bashen -omdat ik zogezegd racist zou zijn (lmao)- dan het onderwerp (walgelijk kindermisbruik door fellow medeblanken) op een serieuze wijze aan te kaarten/aan te klagen.

Triest maar zo is het nu eenmaal; in het Westen is misbruik van kleurlingen slechts een fait-divers, een ver van hun bed show, iets wat die kleurtjes toch maar mooi verdienen - immers stellen ze zich te koop voor een handvol euro's/dollars cf. het welgekende "gimme 5 dollah suckysucky fucky" waar de blanke graag mee spot wanneer het over uitgebuite geelkes gaat.

Het zal nog lang duren vooraleer deze white wash mentaliteit eruit zal zijn. Want de blanke man* is nog steeds in de waan dat het blanke ras SUPERIEUR is tov KLEURTJES!!

*ps. Niet alle blanken natuurlijk (godzijdank).
Hoe weet jij zo zeker dat het uitsluitend om blanke meisjes ging? En daar begin je weer over dat sex-toerisme terwijl je niet zo lang geleden werd geconfronteerd dat Koreanen de nr 1 zijn in ZO-Azie wat hoereren bij kinderprostituees betreft.

En opnieuw vraag ik mij af of het jou werkelijk te doen is om het lot van die kinderprostituees aangezien je Tomm hier eigenlijk bijstaat om de strapatsen van Epstein goed te praten of te minimaliseren. Waarmee je eigenlijk aangeeft dat sex met minderjarigen een beetje losser mag gedefinieerd worden.

Tja, als je zo op 2 gedachten hinkt komt je betoog ook warrig en inconsistent over. Anderzijds, mijn complimenten. Het komt niet zo vaak voor dat een vrouw zich out als pedofiel. Ben je cougar aan het worden?
Oud 16 augustus 2019, 16:12   #631
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naakt lopen niet overal, ook bij ons niet overal. Maar in 99% van de culturen wordt dit niet getolereerd op straat.
Daarentegen in de meerderheid van de landen kunnen meisjes vanaf 15 trouwen, in veel landen zelfs vanaf 14. Dat is geen zeldzaam fenomeen enkel bij geisoleerde stammen maar heel gebruikelijk in delen van Azie, Afrika en Latijns-Amerika. In bijna heel de wereld dus behalve Europa, en de gebieden die Europeanen gekoloniseerd hebben en de lokale bevolking uitgemoord en vervangen door eigen volk.
Oud 16 augustus 2019, 16:13   #632
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarentegen in de meerderheid van de landen kunnen meisjes vanaf 15 trouwen, in veel landen zelfs vanaf 14
Kannibalisme is niet noodzakelijk moord. Er kan voordien een gewelddaad hebben plaatsgevonden maar strikt genomen is kannibalisme het consumeren van mensenvlees.

En wat het laatste deel van je betoog betreft geef je enkel een argument op basis van aantallen maar raak je de kern van de zaak niet.
Oud 16 augustus 2019, 16:14   #633
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe weet jij zo zeker dat het uitsluitend om blanke meisjes ging? En daar begin je weer over dat sex-toerisme terwijl je niet zo lang geleden werd geconfronteerd dat Koreanen de nr 1 zijn in ZO-Azie wat hoereren bij kinderprostituees betreft.

En opnieuw vraag ik mij af of het jou werkelijk te doen is om het lot van die kinderprostituees aangezien je Tomm hier eigenlijk bijstaat om de strapatsen van Epstein goed te praten of te minimaliseren. Waarmee je eigenlijk aangeeft dat sex met minderjarigen een beetje losser mag gedefinieerd worden.

Tja, als je zo op 2 gedachten hinkt komt je betoog ook warrig en inconsistent over. Anderzijds, mijn complimenten. Het komt niet zo vaak voor dat een vrouw zich out als pedofiel. Ben je cougar aan het worden?
We gaan het simpel houden iedereen die het niet met u eens is is pedofiel...
Oud 16 augustus 2019, 16:17   #634
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Of ook: wie het niet eens is met jouw visie is een westerse neo-koloniale supremacist.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 augustus 2019 om 16:18.
Oud 16 augustus 2019, 16:31   #635
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
2!!!!!
Oud 16 augustus 2019, 16:42   #636
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hong Kong zelf niet zozeer maar wel Thailand, Vietnam, Cambodia, Myanmar, de Filippijnen. Indonesie ook. Dat is vlakbij. In Myanmar kwam ik een Duitser tegen die er trots op was met 8 jarige meisjes te neuken. Ik heb hem gezegd wat ik van dat goor stuk vuil dacht, hij zei dat ik "bekrompen"was.
In Hong Kong gebeurt het mi meer in het geniep, Thailand ook, Vietnam is een beetje een randgeval.. Maar Cambodia, Myanmar, de Filipijnen, Indonesie... daar kan men een heel eind weg mits de nodige dollars/euro's & moet men niet eens super hoog op de maatschappelijke ladder staan.

ps. Knap van die Duitser op zijn plaats te hebben gewezen.
Oud 16 augustus 2019, 16:46   #637
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zulke zaken gebeuren nog steeds, ook in Belgie of Nederland. Ik ben niet ingegaan op de avances van die vroegrijpe dame, omdat minderjarigen mij seksueel niet interesseren. Maar anderen zouden het wel doen, zijn dat dan criminelen die harder gestraft moeten worden dan moordenaars? Ik vind van niet, maar de huidige culturele normen die overgewaaid zijn uit de superhypocriete VS zeggen van wel.
Het is onze "haram" net als in de Arabische cultuur homoseksualiteit en overspel haram is. En net alshier wil dit niet zeggen dat het niet gebeurt maar degene die het doen kunnen gechanteerd worden.
De echte pedofielen, die op echte kinderen vallen (iets dat in bijna elke cultuur op aarde gelukkig "haram" is, gaan ondertussen massaal naar arme landen "met een minderwaardige cultuur" en corrupte flikken om daar ongestraft hun ding te doen.

Patrickv gaf ook toe dat het cultureel bepaald id. Niet-westerse culturen vindt hij minderwaardig. Ik denk dat dat zowat de essentie van de hele discussie hier is.

Ik ben zeker dat onder zwarten in Suriname 14 jarige meisjes fair game zijn. Net als in de Caraiben, eigenlijk heel Latijns-Amerika, een Afrika natuurlijk. Zelfs zwarte Amerikaanse rappers doen het EN zingen erover, ze zijn er trots op.
Het is gewoon een feit. Wie een blanke is heeft zich aan de ultieme gedragsnormen te houden. Zwarten en achterlijke moslims mogen daarentegen alles. Kleurlingen, koelies en Oost Aziaten zitten er ergens tussen denk ik. Echter deze groep(en) wijst wel vaak naar blanken en heeft er denk ik mee te maken dat men vindt dat dit exclusief hun terrein hoort te zijn. Ergens te begrijpen: mochten Afrikaanse mannen met geld strooien en jonge witte jongens en meiden aan zich proberen te 'binden' dan zou de wereld te klein zijn in België.

Wat Patrick denk ik steekt dat er ook een cadeau tegenover moet zijn op het hoog houden van deze morele waarden. Bijvoorbeeld in de Sahara gevechtseenheden inzetten die met scherp schieten op zwarte migranten die naar Europa willen. 'Dat cadeau is er nu niet, en dat kan als irritant ervaren worden.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 augustus 2019 om 16:51.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 16:46   #638
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Cougars hebben een sexleven, en BefBef heeft nu eenmaal geen zin in de vleselijke lusten van het leven. Herinner je de saga van de buurjongen die ze niet uit de broek kreeg, of de klucht met de lesbische met kinderen met wie ze een relatie wou, maar beffen bleek dan weer niet op het menu te staan.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 16:57   #639
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Cougars hebben een sexleven, en BefBef heeft nu eenmaal geen zin in de vleselijke lusten van het leven. Herinner je de saga van de buurjongen die ze niet uit de broek kreeg, of de klucht met de lesbische met kinderen met wie ze een relatie wou, maar beffen bleek dan weer niet op het menu te staan.
Ze is mss een closet cougar.
Oud 16 augustus 2019, 17:09   #640
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
On topic please!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be