Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2004, 18:32   #621
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Verbeke over de veroordeling:

Citaat:

[size=2]Ant-torture Law[/size][size=2]VSA - UN Genève [/size][size=2]Human Rights[/size][size=2] / [/size][size=2]Torture[/size][size=2] - Den Haag [/size][size=2]ICC[/size][size=2] - [/size][size=2]EVRM[/size][size=2] Straatsburg - Belgique : [/size][size=2]genocide[/size][size=2] en [/size][size=2]foltering[/size]

REACTIES

[size=6]KLACHT TEGEN BELGIE EN ZIJN "vlaams" MINISTERIE[/size]

Laatste verwitting : BRAMMERTZ + BELGIQUE

[email protected]

Geachte Heer Federale Procureur van België,

Hiermede ben ik zo vrij langs deze voor mij enig mogelijke weg u in kennis te stellen over misdrijven tegen de menselijkheid gepleegd in België, door Belgen - Belgische overheden - en op Belgen, in casu mijn persoon.

Deze misdrijven zijn alle als FOLTERING aan te duiden en minstens als mensonwaardige behandelingen. Trouwens één van de aangelegenheden is letterlijk als FOLTERING aangeduid geworden in een officiëel gerechtelijke uitspraak, terwijl het ook zeer belangrijk is te vermelden dat deze misdrijven NU nog steeds actief zijn.

Ik onderlijn nu al dat ik het voornemen heb om dit dossier voor te leggen aan de openbare aanklager Ocampo van het Internationaal Strafhof in Den Haag, Nederland. Hoewel ik de regels van de procedure wil volgen, zult u wel begrijpen dat ik enig wantrouwen mag hebben tegen een procedure, waarin de dader optreedt als rechter.

Om die reden en ook omwille van zuivere veiligheidsoverwegingen voor mijn persoon en bezit, ben ik zo vrij u hiermede enkel een kort overzicht te geven van de aard van de zaak, maar u zult wel begrijpen dat het hier niet om puur mondelinge verhalen gaat maar om ettelijke dossiers van ettelijke procedures die dus volledig gedocumenteerd zijn.

Schokkend aan dit dossier is ook dat niet alleen door de omvang én de zwaarte van de misdrijven al duidelijk is dat dit niet zo maar toevallig gebeurt en dus het politiek karakter daarmede al aanwijsbaar is. Echter is dit politiek karakter ook zondermeer aanwijsbaar op eenvormige en direkte wijze. Dit politiek karakter is voor mij ook een reden om voorzichtig te zijn bij de overhandiging van dit dossier, waarvoor u, hoop ik, ook begrip voor zult kunnen opbrengen.

Ik wil u dan ook vragen mij na kennisname van het hierna volgend overzicht uw oordeel te willen overmaken in verband met de ernst van het dossier zodanig dat u er verdere belangstelling voor hebt. Dan zullen namen van plaatsen en personen aan u worden doorgegeven, hoewel ik natuurlijk erop sta de waarborg te krijgen dat als gevolg van uw akties ik niet nog meer nadeel zal ondervinden !

Als achtergrond moet eerst gewezen worden op de totaal-oorlog die plaatselijke krijgsheren al ongeveer een 1/2 eeuw gevoerd hebben en nog voeren tegen het fundamenteel recht op veiligheid en rust van een hele bevolking van een middeleeuwse stad en dus hun fundamenteel recht op (ongestoord genot van hun) eigendom en vrije woonstkeuze.

Met deze totaal-oorlog der verbrande aarde dmv een weloverwogen en georganiseerde totaal verloedering van dé leefomgeving van de mens, de stad, door de klassieke middelen van middenstand, verkeer, toerisme enz enz maar ook tot in het criminele toe - een misdadige kroegenpark en criminele seksindustrie - en zelfs persoonlijk gericht (zoals tegen mijn persoon) werd een hele bevolking verdeven uit hun huizen, straten en wijken die dan door deze plaatselijke overheidsmafia van superpooiers en superracketeers opgekocht werden (eventueel met behulp van de superboetes der zgn belasting op leegstand voor de onwilligen !) om op de ruïnes van deze ongelijke oorlog later de luxe flatjes der sociale woningbouw of de lofthouses van andere superkapitalisten op te trekken waar dan plots die hoererij en andere rotzooi en verloedering niet meer kan voor de nieuwe bewoning en waar dus voor het chieke eigen volk en eigen stand, dan plots wel rust, veiligheid, ruimte, groen moet heersen zonder verkeer, zonder middenstand, enz en uiteraard zonder hoeren en kroegen die verder gedreven worden naar andere te veroveren straten en wijken ! Tegen deze achtergrond die een niet onbelangrijk onderdeel is in de politieke vervolging tegen mijn persoon, ben ik al decennia lang het slachtoffer van kolossale overheids-terreuracties, dwz een totaal oorlog door een totaal overheid, die ik als volgt kan onderverdelen :

1. puur crimineel in échte sowjetstijl en tot bloedens toe (super-arrest in 1988 !) - ik heb het hier over de gerechtelijke en politie-macht hand in hand met plaatselijke mafia;

2. door een even misdadige administratieve totaal oorlog, waaronder ik vermeld :

- een botte, brutale en even duidelijk willekeurige ambtshalve adres afschrijving die in feite een defacto burgerlijke dood en volgelvrij verklaring betekent - en tevens verlies van ziekenkas (nu al meer dan 10 jaar en oa al met gehoorverlies aan één kant als gevolg !) - : tegelijkertijd werden de papieren zoals ID kaart en rijbewijs afgenomen en niet teruggeven, dwz een échte sans-papiers;

- een definitieve en dus even botte en brutale weigering van elke rechtshulp inclusief prodeo advocaat - de zgn zwarte lijst - : zo al geen rechtstoegang en dus geen rechtstaat meer;

- met de aanbreng van een parkeervak pal ervoor, een agressieve blokkering van de toegangspoort van mijn eigendom, omdat deze leeg zou staan (let op de contradictio in terminis : 2X);

- de toepassing van de ongehoorde en onwettige superboetes der zgn belasting op leegstand - een foltering al op zich ! - op ditzelfde pand (waarvan de toegangspoort geblokkeerd wordt !) : deze terreur geschiedde gedurende vele jaren in het allergrootste geheim zodat ik geen verzet tegen kon aantekenen;

- en nog in verband met diezelfde eigendom de weigering van de uitvoering van een al meer dan 15 jaar oud door een restauratie-deskundig architect opgemaakt en neergelegd definitief restauratie dossier zonder enige ernstige reden;

- enz enz

3. en tenslotte, last but not least, door een ongehoord laffe sociale totaal terreur, dwz door de brutale weigering van de betaling na de vernietiging van mijn zelfstandige arbeid, van elke minimale uitkering en zelfs van de minste humanitaire hulp, een kolossale welzijnsoorlog door een welzijnsmafia, hun bevoegde ministers en hun leger van advocaten, waarvoor tot op heden op mijn verzoek zonder advocaat door de enige vrij toegankelijke maar even vijandig gezinde en zelfs in verband met weigering van rechtsverwerking veroordeelde (!) rechtsinstantie, al meer dan 20 VEROORDELINGEN zijn uitgesproken geworden voor evenveel weigeringen van betaling van dit aalmoes dat moet dienen om te overleven, wat allemaal niet belette dat ik sinds 1996 opnieuw zonder enig inkomen of andere bijstand moet trachten te overleven "dankzij" de industrie van de liefdadigheid waar die beschikbaar is.

Het is in deze aangelegenheid dat woorden als GEURILLA en FOLTERING (zwart op wit) uitgesproken zijn geworden !

Geenenkele instantie heeft gereageert op mijn verzoek om mij als 63 jarige allenstaande man OFWEL mede te delen welk inkomen ik heb, OFWEL mij een werk te geven (gelijkwelk), OFWEL mij de toelating te geven zwartwerk of een ander misdrijf te doen om te overleven, OFWEL mij een minimum uitkering uit te betalen dwz OF een bestaansminimum, OF een IGO of een minimum pensioen (gelijkheid man en vrouw), OWEL tenslotte mijn lidmaatschap aan deze Staat te ontnemen door DEnaturalisatie zodat ik als staatsloze meer fundamentele mensenrechten heb dan nu !

Dit verzoek tot DEnaturalisatie is ook ingediend geworden !

Ook de ingelichte en dus medeplichtige pers en media hebben over dit alles deskundig gezwegen : "Wat niet op TV komt bestaat niet", zei eens Cassiman een ex-baas van de BRTN, wat dus veel verklaart, ook deze kolossale totaal-oorlog, foltering inbegrepen, die zeker een einde zou gekregen hebben als dit publiek gemaakt werd.

Ik beschouw in feite ieder van die terreurakties in iedere soort als een foltering en dit geldt zeker voor ieder van de drie genoemde soorten, terwijl u dan niet moet vergeten dat het woord FOLTERING in de derde soort letterlijk uitgesproken is geworden naast het woord GEURILLA !

Het zal dan u dan ook niet verwonderen dat naast de ongelooflijke materiele en psychische schade die ik geleden heb, ook de totale vernietiging van mijn leven én de voortijdige dood van mijn oude moerder op rekening moeten geschreven worden van alle daders, hun medewerkers en verantwoordelijken van welke rang of orde dan ook, tegen wie ik strafrechterlijke, burgerlijke en administratieve vervolgingen eis zowel in binnenland als in het buitenland, waarbij ik natuurlijk een substantiële schadeloosstelling eis als burgerlijke partij bij ieder van die vervolgingen !

Wat het politiek karakter van deze vervolgingen aangaat, moet dit overzicht van de vervolgingen u daarvan reeds overtuigd hebben. Maar zijn vreedzame politieke activiteiten zijn reeds bekend niet alleen als Vlaams nationalist en tegenstander van dit misdaasydnicaat belgique maar ook plaatselijk met oa een geslaagde veroordeling van één van de topgangsters van de plaatselijke krijgsheren door het Hoog Comite van Toezicht, maar ook ivm de ontkenning van de Holocaust.

En verder wat de vorm betreft en afgezien wat hoger gesteld werd in verband met elke vorm van mogelijke partijdigheid, wens ik nog te onderlijnen dat ik ook hier het respekt eis van mijn rechten der verdediging zoals gesteld is in het Artikel 6 van het EVRM.

Inzake de hoogdringendheid als gevolg van het feit dat de meeste van deze foltering nu en niettegenstaande alles op dit ogenblik nog verder doorgezet worden - zoals bv de totale weigering van elke humanitaire hulp enz : zie hoger ! - ben ik zo vrij u te vragen de nodige akties te willen ondernemen zodat deze terreur-daden alvast onmiddellijk opgeschorst zullen worden, waarvoor mijn dank bij voorbaat.

In afwachting met de meeste hoogachting.

[email protected]

PS :

1. Het spreekt van zelf dat op grond van totale overmacht uit hoofde van de totale en duidelijk georganiseerde uitsluiting uit de maatschappij op alle gebied (politiek, gerechtelijk, humanitair, sociaal, enz.) elke poging van de tegenpartijen om deze zaak op één of ander "grond" van vormfout inclusief laattijdigheid, zondermeer bij voorbaat van tafel geveegd dienen te worden, afgezien nog van het feit dat vormfouten sowieso geen grond kunnen zijn om misdrijven tegen de menselijkheid ongestrafd te laten !

2. U vindt dit verzoek terug op internet : http://geocities.com/sempersictyrannis/procureur

3. Gelieve ook zo goed te willen zijn mij een bevestiging van de goede onvangst van dit bericht te willen toesturen, waarvoor eveneens mijn dank bij voorbaat. Mocht ik terzake niets ontvangen dan zal ik mij wenden tot het ISH.

Kopie aan :

de eerste-minister Guy Verhofstadt - de minister van Justitie, Laurette Onckelinx - de minister van Binnenlandse Zaken, Patrick Dewael - de minister van Buitenlandse Zaken, Louis Michel en anderen van het Belgisch establishment, Partijen, Pers en Media inbegrepen.
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 18:32   #622
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je hebt dus gewoon verder gepost nadat je andermans verboden teksten zag, zonder wat eraan vooraf ging aan te klagen bij de mods?

Versta ik ook dat jij Superstaaf een heimelijke bewonderaar noemt van negationisten en neo-nazi's, omdat jij denkt dat hij zich een kriek lacht wegens het knippen van de door jou geplaatste ranzige, en verboden, citaten?
Dat moet wel. Anders klopt het plaatje van "wij democraten" en "zij nazi's" niet meer. En de Heilige Kerk van Censurius is daar duidelijk in: dat plaatje moet en zal kloppen. Desnoods door met de broek op de enkels te gaan rondparaderen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 18:34   #623
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ah, de "verkeerde" wordt gecensureerd. Plots begint Piano te janken omdat hij ineens niet meer diegene is die beslist wie "de verkeerde" is. Een parel van een topic eigenlijk, waar de grote voorvechter van fascistische praktijken plots zelf slachtoffer wordt van zijn eigen schaar.
En maar niet willen begrijpen dat ALLE censuurgeweld op een onverwachte dag als een boemerang in het gezicht van de censuurplegers terug keert...
Oud 3 december 2004, 18:36   #624
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jawadde zeg wat een lulkoek weer allemaal. Enfin, ik ga eerst wat eten en eens kijken wat er op TV komt, want mijn tijd met zo'n wauwelaars verslijten is echt te gek.
En het rampenplan wordt weer bovengehaald.

Dag Piano!
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 3 december 2004, 18:41   #625
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Je bedoelt dat de moderatie een discussie over negationisme, in het belang van Politics.be, moet onderbrengen in een minder druk bezocht forumonderdeel?

En dit omdat jij toevallig de mening deelt van welbepaalde 'opinie en decision makers'?
Neen mijn Knuppel. U begrijpt het niet, of... wil het misschien niet begrijpen.

Ik volg geen enkele mening met decision makers of opiniemakers. Het laatste is dat ik voetveeg ben van om het even wie of een partij papegaai. Ik heb mijn eigen zaak uitgebouwd. Ik ben daardoor vrij en libertijn en ik kom op voor de waarheid en voor de creativiteit van het vrije denken.

ik ben wel fier dat ik andere mensen, medewerkers en andere overtuigd hebt voor bredere inzichten,waaronder decison en opiniemakers.

Door ervaring echter weet ik dat je kan janken om gelijk te krijgen, je kan zelfs gaan betogen voor het eigen gelijk, doch je soms geen gelijk haalt.
Een oorlog win je niet met een guerilla. En seniele ventjes laat je beter gerust in hun eigen gelijk. Tenzij jij zo'n ventje wil steunen?

Knuppel, het is niet de eerste keer dat we elkaar ontmoeten. De vorige keer hebt u in het gesprek naar een andere forumgebruiker mijn credibiliteit vermeld. Ik hoop dat u zich dat herinert.

Credibliteit is iets, en sorry ik ben iets ouder, is iets dat jaren duurt om op te bouwen. Doch het is snel verdwenen.

Zou jij het op prijs stellen dat Politic's.be de reputatie heeft om een dicussie forum te zijn voor hen met een nazi verleden? Hoor jij het gehuil van de wolven niet? Sorry, maar ik uitermate strategisch getraind geweest...

Is het dan geen goed voorstel, om in kader van een opbouw van de credibiliteit van Politic's be dit soort oprispingen niet op de eerste pagina te zetten, doch wel zeker bespreekbaar te houden in het kader van de vrije meningsuiting, doch echter in de binnenpagina's?

Of vind u dat persoonlijk werkelijk dat Siegfried Verbeken een Vlaams Volksheld is die moet sneuvelen op het altaar van de vrije meningsuiting?.

Of wil U de Prins, en zijn adviseurs, nog een extra argument geven en daardoor het Vlaams emancipatieproces vertragen?

PieterP

Vandaag in Politic's.be. Morgen in Story. Pour être cru, afin d'éviter toute confusion: " Voyez quand même Politic's.be. Les flamands, vous voyez, ils restent quand même des boches. Il nieent maintenant le génocide des juifs."

Verdorie, Knuppel, en ook alle andere forumgebruikers die nog gebelven zijn, begin het in godsnaam eens te snappen.

Ik heb betoogd en heb zelfs in de bak gezeten voor Leuven Vlaams. Dius men moet mijgeen lessen leren.
Ik heb een goede loopbaan kunnen opbouwen door te starten met een talenkennis, een opleiding in een amerikaanse multinationale, een pragmatische resultaatgerichte dossierkennis en het vertrouwen van de mensen die in mij werden gesteld.
80 % van de Belgische export, en dat is Werk dat zit in Vlaanderen dank zij onze talenkennis en onze managementsopleiding.

Doch we willen beter onze sociaal ekonomische intrumenten beheren. Daarbij kunnen we seniele nazi aanhangers missen als kiespijn.

PieterP
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 18:49   #626
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En het rampenplan wordt weer bovengehaald.

Dag Piano!
Kust m'n kl*ten onnozelaar.
Oud 3 december 2004, 18:54   #627
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Neen mijn Knuppel. U begrijpt het niet, of... wil het misschien niet begrijpen.

Ik volg geen enkele mening met decision makers of opiniemakers. Het laatste is dat ik voetveeg ben van om het even wie of een partij papegaai. Ik heb mijn eigen zaak uitgebouwd. Ik ben daardoor vrij en libertijn en ik kom op voor de waarheid en voor de creativiteit van het vrije denken.

ik ben wel fier dat ik andere mensen, medewerkers en andere overtuigd hebt voor bredere inzichten,waaronder decison en opiniemakers.

Door ervaring echter weet ik dat je kan janken om gelijk te krijgen, je kan zelfs gaan betogen voor het eigen gelijk, doch je soms geen gelijk haalt.
Een oorlog win je niet met een guerilla. En seniele ventjes laat je beter gerust in hun eigen gelijk. Tenzij jij zo'n ventje wil steunen?

Knuppel, het is niet de eerste keer dat we elkaar ontmoeten. De vorige keer hebt u in het gesprek naar een andere forumgebruiker mijn credibiliteit vermeld. Ik hoop dat u zich dat herinert.

Credibliteit is iets, en sorry ik ben iets ouder, is iets dat jaren duurt om op te bouwen. Doch het is snel verdwenen.

Zou jij het op prijs stellen dat Politic's.be de reputatie heeft om een dicussie forum te zijn voor hen met een nazi verleden? Hoor jij het gehuil van de wolven niet? Sorry, maar ik uitermate strategisch getraind geweest...

Is het dan geen goed voorstel, om in kader van een opbouw van de credibiliteit van Politic's be dit soort oprispingen niet op de eerste pagina te zetten, doch wel zeker bespreekbaar te houden in het kader van de vrije meningsuiting, doch echter in de binnenpagina's?

Of vind u dat persoonlijk werkelijk dat Siegfried Verbeken een Vlaams Volksheld is die moet sneuvelen op het altaar van de vrije meningsuiting?.

Of wil U de Prins, en zijn adviseurs, nog een extra argument geven en daardoor het Vlaams emancipatieproces vertragen?

PieterP

Vandaag in Politic's.be. Morgen in Story. Pour être cru, afin d'éviter toute confusion: " Voyez quand même Politic's.be. Les flamands, vous voyez, ils restent quand même des boches. Il nieent maintenant le génocide des juifs."

Verdorie, Knuppel, en ook alle andere forumgebruikers die nog gebelven zijn, begin het in godsnaam eens te snappen.

Ik heb betoogd en heb zelfs in de bak gezeten voor Leuven Vlaams. Dius men moet mijgeen lessen leren.
Ik heb een goede loopbaan kunnen opbouwen door te starten met een talenkennis, een opleiding in een amerikaanse multinationale, een pragmatische resultaatgerichte dossierkennis en het vertrouwen van de mensen die in mij werden gesteld.
80 % van de Belgische export, en dat is Werk dat zit in Vlaanderen dank zij onze talenkennis en onze managementsopleiding.

Doch we willen beter onze sociaal ekonomische intrumenten beheren. Daarbij kunnen we seniele nazi aanhangers missen als kiespijn.

PieterP
Het maakt mij geen zak uit waar dit onderwerp terecht komt want al zou iemand zeggen dat er maar één Jood vermoord werd omdat hij Jood was, dan nog zou ik dat even erg vinden als Theo Van Gogh die vermoord werd omdat hij zijn persoonlijke mening durfde te uiten.

Vergeet vooral niet wie IN HOOFDZAAK dit soort topics opstart en waarom hij ze speciaal bij 'Politiek Binnenland' opstart.

Maak dus liever je beklag bij de mensen die dit forum daarvoor ge-of misbruiken, inplaats van de moderatoren. Deze laten immers IEDEREEN de vrije keuze om hun onderwerpen te posten, voor zover de wet hen dit toelaat.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 december 2004 om 18:56.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 18:55   #628
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gekende vervolg van de verliezer: schelden.
Oud 3 december 2004, 18:57   #629
De Zuiveraar
Banneling

De Zuiveraar's schermafbeelding

Standaard

De tijden zijn rijp om te zeggen dat de samenleving ( Europa ) door al die vreemdelingen onleefbaar is geworden.
Het geplande systeem van het komende Reich zoals dat al lang moest geweest zijn,
dat is de oplossing. Orde, één leider, zuivere rassen,... zoals de oude leider had gepland. Zijn geest leeft voort en zijn Reich komt terug , reken maar, linkse smeerlappen.
De Zuiveraar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 18:57   #630
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het doet blijkbaar pijn. 8)
Oud 3 december 2004, 18:59   #631
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gekende vervolg van de verliezer: schelden.
Ik kan hem wel begrijpen hoor. Hij staat nu toch al met zijn broek op zijn enkels, waarom daar dan niet van gebruik maken? Maar ik denk dat hij bij Raf meer succes zal hebben.

Laatst gewijzigd door Distel : 3 december 2004 om 18:59.
Oud 3 december 2004, 19:02   #632
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan hem wel begrijpen hoor. Hij staat nu toch al met zijn broek op zijn enkels, waarom daar dan niet van gebruik maken? Maar ik denk dat hij bij Raf meer succes zal hebben.
Blijf jij nu maar lekker bij je vrienden revisionisten en negationisten zitten en mij verliezer noemen omdat ik je perverte ideologie niet deel. Je zit daar goed en helemaal op je plaats en neem die bejaarde dame even met je mee.

Ps: vergeet je broek niet op te trekken als je het riool buitenstapt.

Laatst gewijzigd door thePiano : 3 december 2004 om 19:03.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 19:03   #633
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het maakt mij geen zak uit waar dit onderwerp terecht komt want al zou iemand zeggen dat er maar één Jood vermoord werd omdat hij Jood was, dan nog zou ik dat even erg vinden als Theo Van Gogh die vermoord werd omdat hij zijn persoonlijke mening durfde te uiten.

Vergeet vooral niet wie IN HOOFDZAAK dit soort topics opstart en waarom hij ze speciaal bij 'Politiek Binnenland' opstart.

Maak dus liever je beklag bij de mensen die dit forum daarvoor ge-of misbruiken, inplaats van de moderatoren. Deze laten immers IEDEREEN de vrije keuze om hun onderwerpen te posten, voor zover de wet hen dit toelaat.
Iedereen heeft zo zijn reden(en) om iets te posten. Ik vind alleszins dat dit gerust bij 'binnenland' mag staan, de Belgische wet tegen het negationisme staat immers centraal. In feite maakt het me weinig uit waar het staat, mag ook bij 'partijkwesties' wegens de opvallende affiniteit van het Vlaams Blok-sorry-Belang met het negationistische gedachtengoed.
Yossarian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 19:06   #634
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
De tijden zijn rijp om te zeggen dat de samenleving ( Europa ) door al die vreemdelingen onleefbaar is geworden.
Het geplande systeem van het komende Reich zoals dat al lang moest geweest zijn,
dat is de oplossing. Orde, één leider, zuivere rassen,... zoals de oude leider had gepland. Zijn geest leeft voort en zijn Reich komt terug , reken maar, linkse smeerlappen.
Dat u die virulente neo-nazipraat ondertekent met foto's van Dewinter & Co en het logo van het VB zal wel geheel toevallig zijn zeker?

Laatst gewijzigd door Yossarian : 3 december 2004 om 19:07. Reden: tikfoutje
Oud 3 december 2004, 19:11   #635
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
'Zijn' geest leeft zo te zien idd in jou voort.
Ik kan alleen maar hopen dat zijn reich nooit terugkomt.

Jammer genoeg is de weg er naartoe al voor een flink stuk geplaveid door de levende, linkse evenknieën van dood en begraven, rechtse dictators.
Oud 3 december 2004, 19:17   #636
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Stuur maar naar [email protected]
Goed, U verkiest openheid. No problem

Mijn informatica is gezien een bedrijf, drie-dubbel-beveiligd. Meer détails geef ik niet om security reason.

Ik ben het slachtoffer geweest van Hacking. Een voormalig medewerker van mij op de bank, Directeur Informatica, en nu Hoofd van Beveiliging ICT ... heeft een screening uitgevoerd. Een bewijs kan hij niet geven. Na research en eliminatie, uitsluiting van pornosites etc etc is de kans meer dan 95 % dat de bron afkomstig is uit Politic'cs.be afkomstig is.

Mij opties waren:

1. Mijden van Politic's.be als een unsafe site? En dus toegeven aan het terrorisme van één of andere fanatieke freak die nog steeds zijn klankbord vindt op Politic's be.
2. Ofwel luisteren naar mijn vader: hardnekking zijn en bewijs leveren van doorzettingsvernomen.

Jeroen,

Ik ga er van uit dat de oprichters meelezen of dat u ten minste de oprichters zal informeren, anders hebt u een communicatieprobleem.

Ik ga er van uit dat u ter goeder trouw zijt.

Mijn echtgenote komt net binnen van een managementsvergadering van een voormalige Belgische Bank, maar alles is nu in Franse handen, en daardoor de gesprekken voor 100 % in het Frans.

Verdomme. Verdomme. Verdomme.

Ik stop er nu mee.

Succes met de Siegfried.

Wij zijn nog veel ten achter in strategie en tactiek.

PieterP

Laatst gewijzigd door PieterP : 3 december 2004 om 19:33.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 19:18   #637
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
'Zijn' geest leeft zo te zien idd in jou voort.
Ik kan alleen maar hopen dat zijn reich nooit terugkomt.

Jammer genoeg is de weg er naartoe al voor een flink stuk geplaveid door de levende, linkse evenknieën van dood en begraven, rechtse dictators.
Knuppel, denk jij dat het toeval is dat 'Zuiveraar' het Vlaams Belang aanhangt?
Oud 3 december 2004, 19:29   #638
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijf jij nu maar lekker bij je vrienden revisionisten en negationisten zitten en mij verliezer noemen omdat ik je perverte ideologie niet deel. Je zit daar goed en helemaal op je plaats en neem die bejaarde dame even met je mee.
Ik heb geen vrienden die negationist of revisionist zijn. Blijkbaar lukt het niet meer goed met de argumenten dat je met dergelijke insinuaties begint. Ook de verwijzing naar "die bejaarde dame" zegt veel over u. Ik zie trouwens dat jij mijn streven naar vrije meningsuiting een "perverte ideologie" noemt. Wat een verrassing weeral.

Citaat:
Ps: vergeet je broek niet op te trekken als je het riool buitenstapt.
Goed dat je jezelf daaraan herinnert.
Oud 3 december 2004, 19:32   #639
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Knuppel, denk jij dat het toeval is dat 'Zuiveraar' het Vlaams Belang aanhangt?
Dat denk ik niet, nee.

Er is dan ook al vele jaren alles aan gedaan om mensen zoals de 'Zuiveraar' de weg daar naartoe te wijzen en de VU bestaat nu eenmaal niet meer, hé?
Oud 3 december 2004, 19:34   #640
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Dat denk ik niet, nee.

Er is dan ook al vele jaren alles aan gedaan om mensen zoals de 'Zuiveraar' de weg daar naartoe te wijzen en de VU bestaat nu eenmaal niet meer, hé?
Iets minder cryptisch graag?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be