![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"SS Viens a nous" is daar diepgeworteld en kent nog altijd weerklank bij onze zuiderburen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij blijft benadrukken dat hij het ontslag onterecht vindt, onder meer omdat het parket hem vrijpleit en de berichten geen expliciete taal bevatten. En hij gaat uitgebreid in op de vier meldingen met telkens zijn kant van het verhaal. “Ik herinner me niet dat ik over haar trui gewreven zou hebben”, zegt hij. En: “Melder 2 blijft mij een raadsel, wij hadden mijns inziens een fijne band.” Vereeck heeft wel nog een procedure lopen bij de Raad van State om het ontslag aan te vechten. “Er is een karaktermoord en broodroof gepleegd”, zegt hij daarover. “Deze schade treft niet alleen mij, maar ook mijn gezin, familie en vrienden. Ik wil mij ook bij hen verontschuldigen.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
|
![]() Citaat:
Het lied " voorwaarts" wordt daar nog steeds gezongen ,Avanti Avanti , het leger komt er aan en Coens gaat de vaandel zwaaien. ![]() https://www.youtube.com/watch?v=WuIPGo7iXds Laatst gewijzigd door cato : 4 september 2020 om 06:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou hij zijne handdoek niet meenemen?
Hij kan de schuld op de SP.A, Ecolo en de CD&V leggen. Of de mensen dat gaan geloven, is een andere zaak. De man op de straat begrijpt alleszins niet waarom ie niet met Magnette en De Wever wilde samengaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
|
![]() Citaat:
Hij wilde perse de 3 koningen aan de leiding voor de postjes en daarom Vivaldi. Je weet wel ,de familie de Croo en consorten. Laatst gewijzigd door cato : 4 september 2020 om 06:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'De man in de straat' is heus niet achterlijk, die heeft ook het perfide spelletje van BDW kunnen volgen in de media waarbij die Lachaert probeerde te kloten. Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten. In de oppositie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik weet in feite niet of er nog veel mensen het nieuws daarover volgen. Enkele van mijn collega's die normaliter dat wel wat volgen, wisten zelf niet dat Lachaert alleen was aangesteld.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent er echt niet goed van hé? Je had echt gedacht dat Lachaert Open VLD zou redden en nu zie je dat het nog erger geworden is dan ervoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is inderdaad bijna niemand nog geinteresseerd in die zever die ze nu al bijna 2 jaar aan het verkondigen zijn. Die interesse zal echter wel weer komen als deze brolregering tegen het einde gaat mogen uitleggen wat er allemaal is misgelopen en waarbij ze dan de schuld op elkaar gaan proberen steken. VB en NVA gaan gewoon de popcorn kunnen bovenhalen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de kiezers van NVA & VB mogen popcorn knabbelen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Gouverneur
|
![]() Volgende keer 10 partijen zeker?Ja,als ik maar een postje heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige spartelen komt van het onnozel feit dat Wilmès speciale machten had gekregen voor corona he. Had men zo idioot niet geweest, dan was Belgie nu een oase van vrijheid geweest in een Noord-Koreaans Europa, wegens afwezigheid van noodzakelijke dictatoriale krachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() O-VLD is bezig na de mislukking van De Wever om eindelijk richting een regering te gaan en jij doet alsof dat negatief is ? O-VLD en MR zullen in die regering zitten. En De Wever mag zitten nadenken tot 2024 waarom hij zo stom geweest is om MR eruit te willen kegelen. Met als enig resultaat dat hij nu zelf op het strafbankje voor de gebuisden zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn strikt enige mogelijkheid was toch van MR eruit te krijgen he. Dat lag in de handen van O-VLD, maar dat was wel de enige mogelijkheid. Gezien die mogelijkheid zich niet gerealiseerd heeft, kan men zeggen dat de N-VA niet in een coalitie KON geraken he. Het enige wat je BDW kan verwijten is dat hij niet de juiste weg gevonden heeft om O-VLD te overhalen. Maar er is geen enkel bewijs dat die weg bestond. Indien niet, was er geen enkele mogelijkheid voor de N-VA om in een coalitie te geraken. Op geen enkele manier. Dan is het ook geen falen, maar een keuze van de anderen, waaronder PS he. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 september 2020 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |