Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2003, 08:01   #621
bartje
Minister-President

Standaard

Ga misschien eens een kijkje nemen op www.gayvote.be; daar zal je de standpunten van de partijen zien wat het huwelijk en adoptie betreft. En héél raar, het Vlaams Blok heeft zich nog niet eens de moeite getroost de desbtreffende vragen te beantwoorden. En de CD&V ook niet.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2003, 08:04   #622
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Dus bewijs nu dat homosexuelen pervers zijn en een ontregelde gevoelswereld hebben.
Dat is al eerder gesteld, o.m. door "trovickx". De voornaamste elementen waren: de tegenstelling tussen de natuurlijke gerichtheid van het lichaam en de ontregelde beleving; de in se onbestaande mogelijkheid om nageslacht te verwekken; de ontreddering van de natuurlijke aantrekkingskracht van man en vrouw tot elkaar.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2003, 08:05   #623
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En héél raar, het Vlaams Blok heeft zich nog niet eens de moeite getroost de desbtreffende vragen te beantwoorden. En de CD&V ook niet.
Er is dus nog hoop bij de CD&V. Fijn te vernemen dat ze hun christelijke beginselen blijkbaar nog een beetje koesteren.
Oud 16 april 2003, 08:06   #624
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Dus bewijs nu dat homosexuelen pervers zijn en een ontregelde gevoelswereld hebben.
Dat is al eerder gesteld, o.m. door "trovickx". De voornaamste elementen waren: de tegenstelling tussen de natuurlijke gerichtheid van het lichaam en de ontregelde beleving; de in se onbestaande mogelijkheid om nageslacht te verwekken; de ontreddering van de natuurlijke aantrekkingskracht van man en vrouw tot elkaar.
Ontregelde beleving??? Meer uileg aub????
wij kunnen wel nageslacht wervekken
natuurlijke aantrekkingskracht van man en vrouw??? Kan wel goed zijn.... µMAar daarom pervers????

Nogmaals bewijs dat het pervers is? En antwoord ook eens op mijn andere vragen die je niet beantwoord.
Oud 16 april 2003, 08:08   #625
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wij kunnen wel nageslacht wervekken.
Dat kunt u niet. Wanneer mijn vriendin en ik gaan rollebollen dan kan daar een kindje van komen. Als u echter uw "ding" gaat doen, dan zullen daar nooit kindjes uit voortspruiten. Daarmee is alles gezegd.
Oud 16 april 2003, 08:08   #626
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals bewijs dat het pervers is? En antwoord ook eens op mijn andere vragen die je niet beantwoord.
Jawel, het antwoord is al meerdere malen hier gepost. U hoeft het maar te lezen.
Oud 16 april 2003, 08:10   #627
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
wij kunnen wel nageslacht wervekken.
Dat kunt u niet. Wanneer mijn vriendin en ik gaan rollebollen dan kan daar een kindje van komen. Als u echter uw "ding" gaat doen, dan zullen daar nooit kindjes uit voortspruiten. Daarmee is alles gezegd.
Nooit gehoord van spermabank, draagmoederschap... etc... Trouwens bewijs maar eens dat homo's geen nageslacht kunnen verwekken. Ben eens benieuwd wat je daar op te zeggen hebt.
Daarmee is alles gezegd zeg je: toont aan dat je totaal niets kunt bewijzen.
Oud 16 april 2003, 08:12   #628
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Jawel, het antwoord is al meerdere malen hier gepost. U hoeft het maar te lezen.
En weeral rond de pot draaien. HEtgene wat je daar in oktober vorig jaar gezegd hebt, u zou me eraan herinneren...

En ik blijf het herhalen: bewijs dat homosexualiteit pervers is. Sorry voor de anderen hoor, dat ik steeds het woord bewijs gebruik; maar als sommigen geen willen, kunnen, WEIGEREN te geven, tja, dan zal ik maar blijven herhalen.
Oud 16 april 2003, 08:14   #629
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nooit gehoord van spermabank, draagmoederschap... etc... Trouwens bewijs maar eens dat homo's geen nageslacht kunnen verwekken.
Daarmee ontkracht u uw eigen stelling: homoseksuelen kunnen door hun seksuele keuze geen nageslacht verwekken. Wil men toch kinderen dan moet men zijn toevlucht nemen tot buitenmenselijk ingrijpen. Normale vruchtbare koppels hebben dat probleem niet daar hun seksualiteit in de lijn van de natuurlijke finaliteit ligt. Er is nog geen enkel kind verwekt uit een homoseksuele "paring"; bij de gewone koppels is dat de normaalste zaak van de wereld.
Oud 16 april 2003, 08:15   #630
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ik blijf het herhalen: bewijs dat homosexualiteit pervers is.
Dan maar eens te meer hetzelfde plaatsen:

Citaat:
De voornaamste elementen waren: de tegenstelling tussen de natuurlijke gerichtheid van het lichaam en de ontregelde beleving; de in se onbestaande mogelijkheid om nageslacht te verwekken; de ontreddering van de natuurlijke aantrekkingskracht van man en vrouw tot elkaar.
Oud 16 april 2003, 08:19   #631
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Nooit gehoord van spermabank, draagmoederschap... etc... Trouwens bewijs maar eens dat homo's geen nageslacht kunnen verwekken.
Daarmee ontkracht u uw eigen stelling: homoseksuelen kunnen door hun seksuele keuze geen nageslacht verwekken. Wil men toch kinderen dan moet men zijn toevlucht nemen tot buitenmenselijk ingrijpen. Normale vruchtbare koppels hebben dat probleem niet daar hun seksualiteit in de lijn van de natuurlijke finaliteit ligt. Er is nog geen enkel kind verwekt uit een homoseksuele "paring"; bij de gewone koppels is dat de normaalste zaak van de wereld.
Mijn eigen stelling ontkrachten??... Helemaal niet dacht ik, u zegt dat homo's geen nageslacht kunnen verwerken. Kan wel. Punt! Spermabank, draagmoederschap,..... Wat bedoel je met gewone koppels?
Oud 16 april 2003, 08:22   #632
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
En ik blijf het herhalen: bewijs dat homosexualiteit pervers is.
Dan maar eens te meer hetzelfde plaatsen:

Citaat:
De voornaamste elementen waren: de tegenstelling tussen de natuurlijke gerichtheid van het lichaam en de ontregelde beleving; de in se onbestaande mogelijkheid om nageslacht te verwekken; de ontreddering van de natuurlijke aantrekkingskracht van man en vrouw tot elkaar.
Bewijs dat homosexualiteit pervers is! En die herinneringen van oktober vorig jaar... Er kan wel nageslacht verwekt worden zoals ik al eerder zei, spermabank, draagmoederschap... De ontreddering van de natuurlijke aantrekkingskracht van man en vrouw tot elkaar. Wie zegt dat dit natuurlijke aantrekkingskracht is??? Bewijs dat dan ook maar eens... Komaan...
Oud 16 april 2003, 08:25   #633
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je met gewone koppels?
Normale koppels, d.i. man en vrouw. Had u anders gedacht?
Oud 16 april 2003, 08:29   #634
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
... u zegt dat homo's geen nageslacht kunnen verwerken. Kan wel. Punt! Spermabank, draagmoederschap,.....
M.a.w. niet op de normale, natuurlijke manier. Bij onvruchtbare koppels komt dit niet door hun seksualiteitsbeleving, maar door een inherent gebrek van hun voortplantingsorganen. Hun natuurlijke gerichtheid op elkaar (lichamelijk) en hun seksualiteit zouden dit wel toelaten. Maar bij vruchtbare homoseksuelen schort het bij dat laatste. Op een natuurlijke wijze kunnen zij dan ook geen kinderen voortbrengen, daar waar vruchtbare koppels die wel kunnen. Er moet in hun geval dan ook beroep worden gedaan op buitenmenselijk ingrijpen. Uit de natuurlijke ordening kunnen mijn vriendin en ik kinderen krijgen op de wijze die de natuur mogelijk maakt (door seksueel contact); u echter niet. U mag uw "ding" zoveel keren doen, u zult nooit een kind uit die intimiteit kunnen krijgen. Wij wel.
Oud 16 april 2003, 08:31   #635
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De ontreddering van de natuurlijke aantrekkingskracht van man en vrouw tot elkaar. Wie zegt dat dit natuurlijke aantrekkingskracht is??? Bewijs dat dan ook maar eens... Komaan...
Wie ogen heeft, moge zien. Man en vrouw zijn inderdaad op een natuurlijke wijze tot elkaar aangetrokken (gelukkig!). En dat heeft natuurlijk ook te maken met de diepe instincten van de mens, waar o.m. voortplanting een element van vormt.
Oud 16 april 2003, 08:33   #636
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Het huwelijk was voor man en vrouw is nu ook voor homo's. Simple comme bonjour toch. Gelukkig gaat de Staat toch met zijn tijd mee in tegenstelling met het hopeloos verouderde instituut dat zich nog de Kerk durft te noemen. Ze mogen dan nog alle rechten beschikken zeg jij, ja maar ze mogen wel niet huwen, geen kinderen adopteren.... Nogmaals bewijs dat het pervers is?
Dat is al enige tijd aangetoond, maar dat kijkt u gewoon naast (kan ook moeilijk anders, daar uw droomwereld anders zou instorten).
Dat is helemaal niet aangetoond. Een beetje pseudo-wetenschappelijk rond de pot draaien is geen bewijs, mijn beste.

Citaat:
Homoseksualiteit is volledig tegennatuurlijk, daar het ingaat tegen de natuurlijke gerichtheid van de menselijke seksualiteit. Een ontregeling van de gerichtheid waarbij een man tot een vrouw wordt aangetrokken en omgekeerd alsook een oneigenlijk gebruik van de seksualiteit. Dit is inderdaad in en in pervers.
Dat is hoe jij het AANVOELT, dat is niet noodzakelijk hoe het IS.

Citaat:
Inderdaad, homoseksuelen moeten als individuen niet gediscrimineerd worden daar ze op de werkvloer even goede krachten kunnen zijn als normale mensen. Maar dat betekent niet dat hun levensstijl gehonoreerd moet worden. Niets belet dat een komende regering, met meer oog voor morele waarden, een einde stelt aan deze ontregeling van het huwelijkstatuut.
Toch discriminatie dus...
Nogmaals, een volgende regering zou mogelijkerwijze de wet kunnen ongedaan maken, maar niet de reeds bestaande rechtsgevolgen ervan. Dat zou een zeer dubbelzinnige situatie creëren en zal dus zeker vermeden worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2003, 08:35   #637
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Wilt u nog een argument dat het niet natuurlijk is?
De werking van de darmen is erop gericht objecten uit te drijven, niet om objecten in te brengen. 8)
Mocht u eraan twijfelen dan moet u eens proberen bij een kind een zetpil te zetten.
De natuurlijke reactie van het kind is om deze zo vlug mogelijk terug te duwen.
Maar ‘k weet het Bartje nog steeds geen bewijs hé
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2003, 08:36   #638
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
De maatschappij begint meer en meer homosexualiteit te aanvaarden als iets dat normaal is en te aanvaarden dat 2 mensen van hetzelfde geslacht ook gevoelens voor elkaar kunnen hebben.
Een pedofiel heeft ook "warme" gevoelens voor een kind, maar dat betekent niet dat het normaal is. Ook zichzelf graag pijnigt zal dat wel leuk vinden en overeenkomstige gevoelens bij de man of vrouw opwekken, maar ook dat betekent nog geen normaliteit. Homoseksuelen hebben een ontregelde gevoelswereld.
Nogmaals, pedofilie is een misdrijf, zelfverminking is een gedragsstoornis. Je vergelijkt appelen met citroenen.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 16 april 2003, 08:37   #639
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wij zijn mensen gelijk alle andere, en als we geen vlieg kwaad doen hebben we toch wel recht op gelijke rechten zeker. MAar ja Vlaams Blok en gelijke rechten gaan niet samen hé.
Als individuen bent u inderdaad gelijkwaardig dan de normale mensen, maar uw levensstijl is niet normaal te noemen. Dat heeft niets met het Vlaams Blok als dusdanig te maken, maar met een natuurlijke ordening. Gelukkig is de ontregeling van de wettelijke bepalingen in andere landen nog niet het geval.
Je moet je dringend eens een beetje op de hoogte stellen van de wetgeving in andere Europese landen. Zoals gewoonlijk klets je maar weer wat uit je nek.

Citaat:
Oud 16 april 2003, 08:48   #640
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nogmaals, pedofilie is een misdrijf, zelfverminking is een gedragsstoornis. Je vergelijkt appelen met citroenen.
Ook homoseksualiteit is een gedragsstoornis, een ontregeling van de normale seksualiteit.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be