![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is het nu net NIET, de torens zijn NIET omgevallen, ze zijn verticaal naar beneden gekomen ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 20 april 2005 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dan, ? de core is toch ook meegekomen, gewoon verletterd, vergruisd, onder 't gewicht, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor de tweede keer al trouwens, ... direct ies met mijnen baas babelen dak nie content ben van de service, ... we zullen zien hoe lang het dan nog gaat duren, een beetjen druk zetten, ... een maand of twee de factuur nie betalen, om te b eginnen zie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() uiteindelijk is da een stoem stukske koperdraad met aan den eene kant een speciaal kopeling en aan den andere kant iets super gewoon, maar ja ge moet wel het juste materiaal installeren hé. En 't probleem is voor die kabel te vervangen moete den helft van 't netwerk platleggen dus moet dat allemaal een halve week op voorhand gepland en geregeld worden , enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#627 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#628 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo van, hierin staat de enige echte waarheid en iedereen die ze in twijfel durft te trekken is "with the terrorists".
![]() |
![]() |
#629 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil ik absoluut niet zeggen en ik heb zelf die raporten niet gelezen, ik ga uit van wat ik gezien heb, en weet . en of het nu in opdracht van de Taliban, god himself of Bush geweest is dat is bijzaak in deze discusie. ik heb het hier over de oorzaak. Het is best mogelijk dat de CIA of Bush bepaalde zaken geweten heeft maar gezwegen hebben omdat ze er een andere agenda op na wilden houden, maar daar gaat het bij mij niet over. Het gaat hem over 't feit dat wat naar binnen gevlogen is een gekaapte boeing was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoort deze discussie niet thuis in Religies en andere levensovertuigingen
http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=64
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat hij gekaapt was, is iets wat ik wel in twijfel trek, aangezien daar geen enkel (in legal terms)direct bewijs voor is.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 20 april 2005 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 20 april 2005 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#635 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eén toren die verticaal naar beneden komt, is aanvaardbaar.
Twee torens die verticaal neerkomen, is een gefronste blik. Drie torens die verticaal instorten, is slikken, aan uw kruin krabben, het hoofd schudden en wantrouwig worden.
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 20 april 2005 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ze hebben zich gewoon vastgeluld in n paar urban myths en n paar warrige 'theorietjes' waar je op het web over struikelt, en volgens mij genieten ze ook wel van de aandacht hier en van hun 'revolutionaire' rol, of de rol van vrije onderzoeker (lees surfer) die vanuit z'n living wel n keer de massamedia een poepje zal laten ruiken vroeger gingen revolutionairen ergens in de bergen voor rechtvaardigheid vechten, nu openen ze threads op t web en voeren daar heroïsche gevechten om de zieltjes van twee drie lemmingen ![]() natuurlijk staan ze politiek wel ergens voor, maar die discussie ontwijken ze, ik denk dat ze op dat vlak nog genadelozer door de mand zouden vallen, van de amerikaanse geschiedenis bvb kennen ze maar één dag grondig : 9/11, alleen jammer dat ze de rook die over die dag hangt maar niet weggeblazen krijgen Laatst gewijzigd door Knipp : 20 april 2005 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() da's msschn wel de oplossing anders, ga wat rondlopen in irak, wordt er ontvoerd en laat ons op video weten hoe jullie finaal over 9/11 denken vijf minuten voor jullie hoofd eraf gaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |