Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2005, 11:57   #621
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Nu, zoals maddox zegt wat gebeurd er als al die verdiepingen instorten, wel ja, die centrale kolom wordt gewoon mee getrokken he dat is toch logisch, wat dacht je dat al het vlees en spieren valt en de ruggegraat blijft rechtstaan als iemand omvalt?
Meneer Flick,

Dat is het nu net NIET, de torens zijn NIET omgevallen, ze zijn verticaal naar beneden gekomen ...

Laatst gewijzigd door Gun : 20 april 2005 om 11:57.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 13:12   #622
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Meneer Flick,

Dat is het nu net NIET, de torens zijn NIET omgevallen, ze zijn verticaal naar beneden gekomen ...

Wel dan, ? de core is toch ook meegekomen, gewoon verletterd, vergruisd, onder 't gewicht, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 13:14   #623
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Investeer een aantal € en uw kabelprobleem is onmiddellijk van de baan ... je beschikt waarschijnlijk niet over de budgetten zoals de FBI maar met geld koop je alles wat nodig is om storingsloos hun plan, uit te voeren ...
't is da wij beschikken over enorme budgetten, money is not an object, alleen heeft die kutfirma weer de verkeerde kabel opgestuurd, ... (het gaat hier om een heel specifieke niet standaard kabel met heel speciaal fichkes op. )

voor de tweede keer al trouwens, ... direct ies met mijnen baas babelen dak nie content ben van de service, ... we zullen zien hoe lang het dan nog gaat duren, een beetjen druk zetten, ... een maand of twee de factuur nie betalen, om te b eginnen zie.
Oud 20 april 2005, 13:18   #624
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't is da wij beschikken over enorme budgetten, money is not an object, alleen heeft die kutfirma weer de verkeerde kabel opgestuurd, ... (het gaat hier om een heel specifieke niet standaard kabel met heel speciaal fichkes op. )

voor de tweede keer al trouwens, ... direct ies met mijnen baas babelen dak nie content ben van de service, ... we zullen zien hoe lang het dan nog gaat duren, een beetjen druk zetten, ... een maand of twee de factuur nie betalen, om te b eginnen zie.
... is inderdaad de meest efficiënte tactiek ...
Oud 20 april 2005, 13:21   #625
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
... is inderdaad de meest efficiënte tactiek ...
Als ge da maar weet, ... zeker als 't over veel geld gaat.

uiteindelijk is da een stoem stukske koperdraad met aan den eene kant een speciaal kopeling en aan den andere kant iets super gewoon, maar ja ge moet wel het juste materiaal installeren hé.

En 't probleem is voor die kabel te vervangen moete den helft van 't netwerk platleggen dus moet dat allemaal een halve week op voorhand gepland en geregeld worden , enz...
Oud 20 april 2005, 13:36   #626
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Wat is nu in hemelsnaam de relevantie van deze vraag, en hoe zou iemand daar nu een zinnig antwoord kunnen op geven??
Maak u geen zorgen: die vraag was gesteld aan mensen die logisch kunnen nadenken.
Oud 20 april 2005, 13:39   #627
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD
Zijn de "gelovigen" in deze draad nu eigenlijk links of rechts in hun politieke oriëntatie?
Ik zou hen vooral "dogmatisch" en "fundamentalistisch" willen noemen. Eigenschappen die zowel links als rechts treffen.
Oud 20 april 2005, 14:37   #628
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Ik zou hen vooral "dogmatisch" en "fundamentalistisch" willen noemen. Eigenschappen die zowel links als rechts treffen.
Nou, de manier waarop de disbelievers hier zwaaien met officiele rapporten als was het de bijbel, lijkt me eerder "dogmatisch" en "fundamentalistisch"
Zo van, hierin staat de enige echte waarheid en iedereen die ze in twijfel durft te trekken is "with the terrorists".
Oud 20 april 2005, 15:12   #629
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zo van, hierin staat de enige echte waarheid en iedereen die ze in twijfel durft te trekken is "with the terrorists".
En wie heeft dat laatste ooit beweerd? Het zijn integendeel de believers die al de rest die aanneemt dat het inderdaad om een terroristische actie ging, uitmaken voor "lemmings", "gehersenspoelden", ...
Oud 20 april 2005, 15:35   #630
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nou, de manier waarop de disbelievers hier zwaaien met officiele rapporten als was het de bijbel, lijkt me eerder "dogmatisch" en "fundamentalistisch"

Dat wil ik absoluut niet zeggen en ik heb zelf die raporten niet gelezen, ik ga uit van wat ik gezien heb, en weet .

en of het nu in opdracht van de Taliban, god himself of Bush geweest is dat is bijzaak in deze discusie.

ik heb het hier over de oorzaak.

Het is best mogelijk dat de CIA of Bush bepaalde zaken geweten heeft maar gezwegen hebben omdat ze er een andere agenda op na wilden houden, maar daar gaat het bij mij niet over.

Het gaat hem over 't feit dat wat naar binnen gevlogen is een gekaapte boeing was.
Oud 20 april 2005, 15:50   #631
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Hoort deze discussie niet thuis in Religies en andere levensovertuigingen
http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=64
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 16:14   #632
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:

Het gaat hem over 't feit dat wat naar binnen gevlogen is een gekaapte boeing was.
Dat er een boeing is binnen gevlogen heb ik nooit ontkent( in de torens bedoel je toch?)
Dat hij gekaapt was, is iets wat ik wel in twijfel trek, aangezien daar geen enkel (in legal terms)direct bewijs voor is.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 20 april 2005 om 16:15.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 16:15   #633
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat er een boeing is binnen gevlogen heb ik nooit ontkent.( in de torens bedoel je toch?)
Dat hij gekaapt was, is iets wat ik wel in twijfel trek, aangezien daar geen enkel (in legal terms)direct bewijs voor is.
Sorry. Dubbel.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 20 april 2005 om 16:16.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 17:07   #634
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Hoort deze discussie niet thuis in Religies en andere levensovertuigingen http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=64
Het heeft lang geduurd ... jij kan misschien denken dat het hier religieus aan toe gaat, maar over jullie pausgedoe valt niet de discussiëren ...
Oud 20 april 2005, 17:14   #635
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Eén toren die verticaal naar beneden komt, is aanvaardbaar.
Twee torens die verticaal neerkomen, is een gefronste blik.
Drie torens die verticaal instorten, is slikken, aan uw kruin krabben, het hoofd schudden en wantrouwig worden.

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 20 april 2005 om 17:15.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 17:35   #636
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Ik zou hen vooral "dogmatisch" en "fundamentalistisch" willen noemen.
ach nee, je overdrijft, vergeleken met benedictus 16 en al sistani zijn het doetjes

ze hebben zich gewoon vastgeluld in n paar urban myths en n paar warrige 'theorietjes' waar je op het web over struikelt, en volgens mij genieten ze ook wel van de aandacht hier en van hun 'revolutionaire' rol, of de rol van vrije onderzoeker (lees surfer) die vanuit z'n living wel n keer de massamedia een poepje zal laten ruiken

vroeger gingen revolutionairen ergens in de bergen voor rechtvaardigheid vechten, nu openen ze threads op t web en voeren daar heroïsche gevechten om de zieltjes van twee drie lemmingen

natuurlijk staan ze politiek wel ergens voor, maar die discussie ontwijken ze, ik denk dat ze op dat vlak nog genadelozer door de mand zouden vallen,
van de amerikaanse geschiedenis bvb kennen ze maar één dag grondig : 9/11, alleen jammer dat ze de rook die over die dag hangt maar niet weggeblazen krijgen

Laatst gewijzigd door Knipp : 20 april 2005 om 17:43.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 17:43   #637
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Eén toren die verticaal naar beneden komt, is aanvaardbaar.
Twee torens die verticaal neerkomen, is een gefronste blik.
Drie torens die verticaal instorten, is slikken, aan uw kruin krabben, het hoofd schudden en wantrouwig worden.
Moet je nu ook al tot 3 kunnen tellen om wantrouwig te worden ?? 8)
Oud 20 april 2005, 17:55   #638
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jullie 'with the terrorists' ? die is goed !

da's msschn wel de oplossing anders, ga wat rondlopen in irak, wordt er ontvoerd en laat ons op video weten hoe jullie finaal over 9/11 denken vijf minuten voor jullie hoofd eraf gaat
Oud 20 april 2005, 18:04   #639
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
ze hebben zich gewoon vastgeluld in n paar urban myths en n paar warrige 'theorietjes' waar je op het web over struikelt, en volgens mij genieten ze ook wel van de aandacht hier en van hun 'revolutionaire' rol, of de rol van vrije onderzoeker (lees surfer) die vanuit z'n living wel n keer de massamedia een poepje zal laten ruiken
Totaal onjuist. U schildert hier de disbelievers af als naievelingen die zichzelfs revolutionair achten. De disbelievers zijn gewoon begaan met de waarheid want het officiele verhaal van 9/11 is een grove leugen.

Citaat:
natuurlijk staan ze politiek wel ergens voor, maar die discussie ontwijken ze, ik denk dat ze op dat vlak nog genadelozer door de mand zouden vallen,
van de amerikaanse geschiedenis bvb kennen ze maar één dag grondig : 9/11, alleen jammer dat ze de rook die over die dag hangt maar niet weggeblazen krijgen
Wie zegt dat. Ik ben niet links noch rechts, ik kan me niet vinden in geen enkele partij in Belgie. En elke grote ideologie (link of rechts) zoals het Nazisme en communisme zijn creaties van en gebruikt door de elite om hun eigen macht te bestendigen en zich te verrijken.
Oud 20 april 2005, 18:17   #640
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
natuurlijk staan ze politiek wel ergens voor, maar die discussie ontwijken ze, ik denk dat ze op dat vlak nog genadelozer door de mand zouden vallen, van de amerikaanse geschiedenis bvb kennen ze maar één dag grondig : 9/11, alleen jammer dat ze de rook die over die dag hangt maar niet weggeblazen krijgen
Hoe infantiel men soms kan reageren, jij lijkt me echt een volwaardige Amerikaanse Bush-hyper die zich nergens vragen stelt bij wat hem door de pers wordt aangebracht, maar wel iedereen in vakjes tracht te stoppen en hoe extremer de vakjes hoe liever (er zijn intusssen 70.000 (!) mensen die niet naar of boven de US mogen vliegen). Je zou wel eens heel ontgoocheld kunnen zijn wanneer je zou weten tot welke verscheidene strekkingen de believers behoren, links, rechts, centrum, ...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be