Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 8 juli 2005, 21:28   #621
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Raf het slachtoffer, Raf de Forumheld tegen Extreem-Rechts...

Ontroerend.
Nog eventjes en het ligt hier vol bloemen en waxinelichtjes...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 8 juli 2005, 21:29   #622
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Ik heb zo het kwalijke vermoeden dat de ijver der moderatoren om vrijheid, mensenrechten en rechtstaat tegen elke vorm van racisme te verdedigen nogal lauw is... Vandaar mijn vraag: waarom werd hij geband?
Telkens iemand op de vingers krijgt, is het weer van dat : de moderatoren zijn fascisten, de moderatoren zijn lefties, de moderatoren zijn groen, blauw of rood.

*zucht*

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 8 juli 2005, 21:33   #623
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Hij is immers de enige homosexueel die lekker van zich af kan bijten
Waarom stel ik me daar nu ineens een wel erg pijnlijke situatie bij voor ?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 8 juli 2005, 21:40   #624
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker

orale-seks-bonus voor Jazeker!
Oud 9 juli 2005, 02:40   #625
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Dat durf ik niet uit te leggen hoor; met dat schrikbewind van de moderators hier, onder leiding van Illwill... oeeeeh...
Watje!
illwill is offline  
Oud 9 juli 2005, 11:47   #626
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
[raf-modus]waarom denk JIJ daar nu weer iets seksueels bij? Wordt het niet tijd om eens na te denken en jezelf te (h)erkennen?[/raf-modus]

DaBlacky is offline  
Oud 9 juli 2005, 11:50   #627
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Watje!
Stop me vol, jij squirttijgerin.
Musketo is offline  
Oud 9 juli 2005, 12:38   #628
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Hallo forummers!

Sta me toe in de allereerste plaats een woord van dank te richten aan al degenen die zich mijn “lot” aangetrokken hebben en die de moeite gedaan hebben om hun ongenoegen over mijn onterechte ban hier uit te spreken. De reacties van heel wat mensen in dit topic hebben me erg ontroerd en hebben me lang doen twijfelen om mijn beslissing om hier weg te blijven te herzien.

Mijn dank gaat in de eerste plaats uit naar Pietje, die het initiatief nam voor deze petitie en verder natuurlijk ook aan iedereen die zich de moeite getroost heeft om de petitie te tekenen en mijn verdediging op te nemen t.o.v. de voorspelbare verzuurde en hatelijke reacties van onder meer Stubaf., de anarchistische bankier, Tantist, cashflow, Puud en andere Distels, die van de gelegenheid gebruik maakten om nog eens extra venijnig na te trappen naar iemand die geen mogelijkheid had om zich te verweren. Ik ga me niet meer amuseren met hun leugenachtige insinuaties, verdachtmakingen en hatelijkheden te weerleggen, want uiteindelijk zijn zij die aandacht niet waard. Wat ik wel nog wil doen, is even één en ander ophelderen met betrekking tot mijn verbanning van dit forum.

Uiteindelijk draait het hierom:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Eigenlijk heb je best wel veel lef. Je weet van je eigen dat je soms problemen hebt met de Nederlandse taal (heb je al eens vermeld) en daar heb ik alle begrip voor, maar dat je dan andere mensen begint uit te schelden als blijkt dat je bepaalde woorden niet begrijpt, wetende dat er veel kans is dat het aan je eigen ligt, getuigt echt van een ontzettend grote arrogantie.

Lees alle posts nog eens rustig opnieuw en reageer dan nog eens.
Ik krijg de ene déj�* vu na de andere wanneer ik dit topic lees...

Doe geen moeite, DaBlacky. Ik kan je op een briefje geven dat het in dit specifieke geval een complete tijdverspilling is...
DaBlacky maakte daar tegen illwill namelijk exact dezelfde opmerking die ik en ondertussen vele anderen ook al tegen hem maakten: hij begrijpt te weinig Nederlands om een discussie van enig niveau te voeren. Omdat hij sommige woorden of zinswendingen niet begrijpt, interpreteert hij vaak boodschappen verkeerd en dat is op zich nog niet eens zo erg, maar als je hem daar dan op wijst, begint hij meteen het verongelijkte kind uit te hangen en te schelden, zoals DaBlacky hier ook terecht opmerkte.

Om die reden is illwill ooit een week geband geweest, na een aanvaring met ondergetekende. Sindsdien is hij ervan overtuigd dat ik "connecties" heb bij de moderatoren en dat ze links en rechts mensen bannen wanneer ik met mijn vingers knip (quod non). Zowel Jeroen als ikzelf hebben hem met handen en voeten proberen uit te leggen dat er geen complot tegen hem gesmeed werd, maar er was geen lievemoederen aan: hij is en blijft overtuigd van een combine tussen mezelf en een van de moderatoren... Een wraakgevoel heeft zich op dat ogenblik blijkbaar van hem meester gemaakt en wat al die tijd sluimerend aanwezig was, is nu tot een uitbarsting gekomen om een onbetekenende prul.

Ben ik met mijn opmerking tegen DaBlacky over illwill te ver gegaan? Was het een persoonlijke aanval? Was het een provocatie? illwill is overtuigd van wel, ik vind zelf van niet en Jeroen heeft er klaarblijkelijk voor gekozen om illwill te volgen (misschien om van zijn gezaag verlost te zijn?). Begrijp me niet verkeerd: het is zeker niet mijn bedoeling om hier de vermoorde onschuld te spelen. Ik denk dat iedereen hier wel weet dat ik er een zeker pervers genoegen in schep om rabiate homohaters, stompzinnige Vlaams Blokkers en religieuze fanatici te provoceren. Wat me echter vooral heeft teleurgesteld, is de manier waarop Jeroen me bande zonder zelfs maar even te vragen wat er aan de hand was, zonder één woord uitleg en zonder kans op een weerwoord. Dat vind ik een moderator eerlijk gezegd onwaardig. Hoedanook: dura lex, sed lex. De moderatie modereert in mysterious ways en het gepeupel moet zich daar maar bij neerleggen.

Het ging om een tijdelijke ban, die op 6 juli afliep, maar voor mij betekent het een definitieve streep onder mijn politics.be-carrière. Het is een leuke tijd geweest, maar ik heb op mijn werk al genoeg te stellen met de willekeur van plaatselijke politici, zonder me in mijn vrije tijd ook nog eens de willekeur van moderatoren te moeten laten welgevallen.

Ziezo. Daarmee heb ik toch ook even mijn zegje gedaan! Het ga jullie allemaal goed. Ik wens jullie nog veel forumplezier toe en vooral veel goede moed om je te blijven afzetten tegen het rechtse geweld dat dit forum steeds meer in haar greep krijgt! Wie weet komen we elkaar nog wel eens ergens anders tegen in de onmetelijke cyberspace...

Groetjes,

Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 9 juli 2005, 12:49   #629
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ga jullie allemaal goed.
Waarvoor dank!

Citaat:
Ik wens jullie nog veel forumplezier toe
Dat zal mij persoonlijk heel wat moeilijker afgaan zonder jou...

Citaat:
en vooral veel goede moed om je te blijven afzetten tegen het rechtse geweld dat dit forum steeds meer in haar greep krijgt!
Oei oei oei, hoe moet ik dat gaan doen?

Citaat:
Raf.
Je hoeft je naam er niet onder te zetten, hoor, iedereen ziet dat het van jou komt.

Da�*g, Raf.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 9 juli 2005, 12:51   #630
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Hallo forummers!

Sta me toe in de allereerste plaats een woord van dank te richten aan al degenen die zich mijn “lot” aangetrokken hebben en die de moeite gedaan hebben om hun ongenoegen over mijn onterechte ban hier uit te spreken. De reacties van heel wat mensen in dit topic hebben me erg ontroerd en hebben me lang doen twijfelen om mijn beslissing om hier weg te blijven te herzien.

Mijn dank gaat in de eerste plaats uit naar Pietje, die het initiatief nam voor deze petitie en verder natuurlijk ook aan iedereen die zich de moeite getroost heeft om de petitie te tekenen en mijn verdediging op te nemen t.o.v. de voorspelbare verzuurde en hatelijke reacties van onder meer Stubaf., de anarchistische bankier, Tantist, cashflow, Puud en andere Distels, die van de gelegenheid gebruik maakten om nog eens extra venijnig na te trappen naar iemand die geen mogelijkheid had om zich te verweren. Ik ga me niet meer amuseren met hun leugenachtige insinuaties, verdachtmakingen en hatelijkheden te weerleggen, want uiteindelijk zijn zij die aandacht niet waard. Wat ik wel nog wil doen, is even één en ander ophelderen met betrekking tot mijn verbanning van dit forum.

Uiteindelijk draait het hierom:

DaBlacky maakte daar tegen illwill namelijk exact dezelfde opmerking die ik en ondertussen vele anderen ook al tegen hem maakten: hij begrijpt te weinig Nederlands om een discussie van enig niveau te voeren. Omdat hij sommige woorden of zinswendingen niet begrijpt, interpreteert hij vaak boodschappen verkeerd en dat is op zich nog niet eens zo erg, maar als je hem daar dan op wijst, begint hij meteen het verongelijkte kind uit te hangen en te schelden, zoals DaBlacky hier ook terecht opmerkte.

Om die reden is illwill ooit een week geband geweest, na een aanvaring met ondergetekende. Sindsdien is hij ervan overtuigd dat ik "connecties" heb bij de moderatoren en dat ze links en rechts mensen bannen wanneer ik met mijn vingers knip (quod non). Zowel Jeroen als ikzelf hebben hem met handen en voeten proberen uit te leggen dat er geen complot tegen hem gesmeed werd, maar er was geen lievemoederen aan: hij is en blijft overtuigd van een combine tussen mezelf en een van de moderatoren... Een wraakgevoel heeft zich op dat ogenblik blijkbaar van hem meester gemaakt en wat al die tijd sluimerend aanwezig was, is nu tot een uitbarsting gekomen om een onbetekenende prul.

Ben ik met mijn opmerking tegen DaBlacky over illwill te ver gegaan? Was het een persoonlijke aanval? Was het een provocatie? illwill is overtuigd van wel, ik vind zelf van niet en Jeroen heeft er klaarblijkelijk voor gekozen om illwill te volgen (misschien om van zijn gezaag verlost te zijn?). Begrijp me niet verkeerd: het is zeker niet mijn bedoeling om hier de vermoorde onschuld te spelen. Ik denk dat iedereen hier wel weet dat ik er een zeker pervers genoegen in schep om rabiate homohaters, stompzinnige Vlaams Blokkers en religieuze fanatici te provoceren. Wat me echter vooral heeft teleurgesteld, is de manier waarop Jeroen me bande zonder zelfs maar even te vragen wat er aan de hand was, zonder één woord uitleg en zonder kans op een weerwoord. Dat vind ik een moderator eerlijk gezegd onwaardig. Hoedanook: dura lex, sed lex. De moderatie modereert in mysterious ways en het gepeupel moet zich daar maar bij neerleggen.

Het ging om een tijdelijke ban, die op 6 juli afliep, maar voor mij betekent het een definitieve streep onder mijn politics.be-carrière. Het is een leuke tijd geweest, maar ik heb op mijn werk al genoeg te stellen met de willekeur van plaatselijke politici, zonder me in mijn vrije tijd ook nog eens de willekeur van moderatoren te moeten laten welgevallen.

Ziezo. Daarmee heb ik toch ook even mijn zegje gedaan! Het ga jullie allemaal goed. Ik wens jullie nog veel forumplezier toe en vooral veel goede moed om je te blijven afzetten tegen het rechtse geweld dat dit forum steeds meer in haar greep krijgt! Wie weet komen we elkaar nog wel eens ergens anders tegen in de onmetelijke cyberspace...

Groetjes,

Raf.
Raf, ik begrijp je verontwaardiging.

Waarschijnlijk wilden de moderators illwill van zijn complottheorie afhelpen en hebben ze jou voor een week gebanned.

Maar veel mensen willen toch dat je blijft (zie de petitie) en het zou beter zijn als je ook gewoon bleef.

Een kleinmeningsverschilletje met illwill zou toch geen reden moeten zijn om te weg te gaan?

En als je toch bij je beslissing blijft, wens ik je verder veel geluk.

mvg,
Sinan
sinan123 is offline  
Oud 9 juli 2005, 13:01   #631
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Raf, ik begrijp je verontwaardiging.

Waarschijnlijk wilden de moderators illwill van zijn complottheorie afhelpen en hebben ze jou voor een week gebanned.

Maar veel mensen willen toch dat je blijft (zie de petitie) en het zou beter zijn als je ook gewoon bleef.

Een kleinmeningsverschilletje met illwill zou toch geen reden moeten zijn om te weg te gaan?

En als je toch bij je beslissing blijft, wens ik je verder veel geluk.

mvg,
Sinan
Bedankt, Sinan. Mijn beslissing om weg te gaan, is niet zozeer ingegeven door het onbetekenende meningsverschilletje met illwill, maar eerder door de willekeur waarmee dit forum gemodereerd wordt. Misschien zal de boodschap ooit wel eens bij hen doordringen dat het ongehoord is om mensen op zo'n arbitraire manier te behandelen, zèlfs al doe je dat op je eigen internetforum. Ik zal zo nu en dan misschien nog wel eens komen piepen, maar ik betwijfel of ik ooit nog opnieuw zal gaan posten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 9 juli 2005, 13:08   #632
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Bedankt, Sinan. Mijn beslissing om weg te gaan, is niet zozeer ingegeven door het onbetekenende meningsverschilletje met illwill, maar eerder door de willekeur waarmee dit forum gemodereerd wordt. Misschien zal de boodschap ooit wel eens bij hen doordringen dat het ongehoord is om mensen op zo'n arbitraire manier te behandelen, zèlfs al doe je dat op je eigen internetforum. Ik zal zo nu en dan misschien nog wel eens komen piepen, maar ik betwijfel of ik ooit nog opnieuw zal gaan posten.
Ok, ik begrijp wat je bedoelt.
Doei dan maar (al had ik liever dat je bleef), en wie weet tot ziens...
sinan123 is offline  
Oud 9 juli 2005, 13:10   #633
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

@Raf!

Het is jammer, ik heb enorm veel genoten van je posts, dat ze je geband hebben dit zonder maar even te vragen wat er aan de hand was of enig woordje uitleg vindt ik kortom, beneden alle peil.

Ik wens je verder het allerbeste toe, het gaat je goed beste Raf![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Andromeda1968 on 09-07-2005 at 14:12
Reason:
--------------------------------

@Raf!

Het is jammer, ik heb enorm veel genoten van je posts, dat ze je geband hebben dit zonder maar even te vragen wat er aan de hand was of enig woordje uitleg vindt ik kortom, beneden alle peil.

Ik wens je verder het allerbeste toe, het gaat je goed beste Raf![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

@Raf!

Het is jammer, ik heb enorm veel genoten van je posts, dat ze je geband hebben dit zonder maar even te vragen wat er aan de hand was of enig woordje uitleg vindt ik kortom, beneden alle pijl.

Ik wens je verder het allerbeste toe, het gaat je goed beste Raf![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Andro : 9 juli 2005 om 13:12.
Andro is offline  
Oud 9 juli 2005, 13:13   #634
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kunnen we je echt niet omkopen?

Met gratis punten in de quiz? Een week alléén maar vragen over studs?

Ik begrijp je wel, vind het oertriest.[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 09-07-2005 at 14:13
Reason:

Citaat:

Met gratis punten in de quiz? Een week alléén maar vragen over studs?

Ik begrijp je wel, vind het oertriest.[/size]

[size=1]After edit by Firestone on 09-07-2005 at 14:13
Reason:

Citaat:

Met punten in de quiz? Een week alléén maar vragen over studs?

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Kunnen we echt niet omkopen?

Met punten in de quiz? Een week alléén maar vragen over studs?

[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juli 2005 om 13:13.
Firestone is offline  
Oud 9 juli 2005, 13:20   #635
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

En het volgende hoofdstuk in de weemoedige klaagzang van de linksen ontrolt zich in een uiterst voorspelbaar scenario Het valt me op hoezeer sommige mensen hier blijkbaar alles doen om toch nog gemist te worden, tot langdradige onkenneningen van hun eigen fouten toe
Stubaf. is offline  
Oud 9 juli 2005, 13:30   #636
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
En het volgende hoofdstuk in de weemoedige klaagzang van de linksen ontrolt zich in een uiterst voorspelbaar scenario Het valt me op hoezeer sommige mensen hier blijkbaar alles doen om toch nog gemist te worden, tot langdradige onkenneningen van hun eigen fouten toe

Links, rechts, boven, onder... What the fuck do I care?!

De manier waarop hij geband is is ronduit schandalig!!!
Oud 9 juli 2005, 13:34   #637
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de voorspelbare verzuurde en hatelijke reacties van onder meer de anarchistische bankier
Poezewoefke, nu breek je mijn hart.
Oud 9 juli 2005, 13:36   #638
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zijn toch niet alléén linksen die de "petitie" getekend hebben?
Oud 9 juli 2005, 14:07   #639
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Links, rechts, boven, onder... What the fuck do I care?!
Mijn naam is haas, zei de schijnheilige.

Citaat:
De manier waarop hij geband is is ronduit schandalig!!!
Gebanned? Wie gebanned? Raf is al terug en heeft hiernet nog gepost. Yours truly was ook een periode gebanned. Toen, echter, was de linkse kliek muisstil ... dat paste blijkbaar niet in hun ideologische zeepbel.
Stubaf. is offline  
Oud 9 juli 2005, 14:14   #640
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn naam is haas, zei de schijnheilige.
Aangenaam!
Citaat:
Gebanned? Wie gebanned? Raf is al terug en heeft hiernet nog gepost.
Dat weten mijn ballen ook en dat zijn geen advocaten.
Citaat:
Toen, echter, was de linkse kliek muisstil ... dat paste blijkbaar niet in hun ideologische zeepbel.
Fucking paranoid!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be