![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*zucht* |
|
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#624 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() orale-seks-bonus voor Jazeker!
![]() |
![]() |
#625 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#626 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#627 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#628 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo forummers!
Sta me toe in de allereerste plaats een woord van dank te richten aan al degenen die zich mijn “lot” aangetrokken hebben en die de moeite gedaan hebben om hun ongenoegen over mijn onterechte ban hier uit te spreken. De reacties van heel wat mensen in dit topic hebben me erg ontroerd en hebben me lang doen twijfelen om mijn beslissing om hier weg te blijven te herzien. Mijn dank gaat in de eerste plaats uit naar Pietje, die het initiatief nam voor deze petitie en verder natuurlijk ook aan iedereen die zich de moeite getroost heeft om de petitie te tekenen en mijn verdediging op te nemen t.o.v. de voorspelbare verzuurde en hatelijke reacties van onder meer Stubaf., de anarchistische bankier, Tantist, cashflow, Puud en andere Distels, die van de gelegenheid gebruik maakten om nog eens extra venijnig na te trappen naar iemand die geen mogelijkheid had om zich te verweren. Ik ga me niet meer amuseren met hun leugenachtige insinuaties, verdachtmakingen en hatelijkheden te weerleggen, want uiteindelijk zijn zij die aandacht niet waard. Wat ik wel nog wil doen, is even één en ander ophelderen met betrekking tot mijn verbanning van dit forum. Uiteindelijk draait het hierom: Citaat:
Om die reden is illwill ooit een week geband geweest, na een aanvaring met ondergetekende. Sindsdien is hij ervan overtuigd dat ik "connecties" heb bij de moderatoren en dat ze links en rechts mensen bannen wanneer ik met mijn vingers knip (quod non). Zowel Jeroen als ikzelf hebben hem met handen en voeten proberen uit te leggen dat er geen complot tegen hem gesmeed werd, maar er was geen lievemoederen aan: hij is en blijft overtuigd van een combine tussen mezelf en een van de moderatoren... Een wraakgevoel heeft zich op dat ogenblik blijkbaar van hem meester gemaakt en wat al die tijd sluimerend aanwezig was, is nu tot een uitbarsting gekomen om een onbetekenende prul. Ben ik met mijn opmerking tegen DaBlacky over illwill te ver gegaan? Was het een persoonlijke aanval? Was het een provocatie? illwill is overtuigd van wel, ik vind zelf van niet en Jeroen heeft er klaarblijkelijk voor gekozen om illwill te volgen (misschien om van zijn gezaag verlost te zijn?). Begrijp me niet verkeerd: het is zeker niet mijn bedoeling om hier de vermoorde onschuld te spelen. Ik denk dat iedereen hier wel weet dat ik er een zeker pervers genoegen in schep om rabiate homohaters, stompzinnige Vlaams Blokkers en religieuze fanatici te provoceren. Wat me echter vooral heeft teleurgesteld, is de manier waarop Jeroen me bande zonder zelfs maar even te vragen wat er aan de hand was, zonder één woord uitleg en zonder kans op een weerwoord. Dat vind ik een moderator eerlijk gezegd onwaardig. Hoedanook: dura lex, sed lex. De moderatie modereert in mysterious ways en het gepeupel moet zich daar maar bij neerleggen. Het ging om een tijdelijke ban, die op 6 juli afliep, maar voor mij betekent het een definitieve streep onder mijn politics.be-carrière. Het is een leuke tijd geweest, maar ik heb op mijn werk al genoeg te stellen met de willekeur van plaatselijke politici, zonder me in mijn vrije tijd ook nog eens de willekeur van moderatoren te moeten laten welgevallen. Ziezo. Daarmee heb ik toch ook even mijn zegje gedaan! Het ga jullie allemaal goed. Ik wens jullie nog veel forumplezier toe en vooral veel goede moed om je te blijven afzetten tegen het rechtse geweld dat dit forum steeds meer in haar greep krijgt! Wie weet komen we elkaar nog wel eens ergens anders tegen in de onmetelijke cyberspace... Groetjes, Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#629 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Da�*g, Raf. Egidius |
||||
![]() |
![]() |
#630 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk wilden de moderators illwill van zijn complottheorie afhelpen en hebben ze jou voor een week gebanned. Maar veel mensen willen toch dat je blijft (zie de petitie) en het zou beter zijn als je ook gewoon bleef. Een kleinmeningsverschilletje met illwill zou toch geen reden moeten zijn om te weg te gaan? En als je toch bij je beslissing blijft, wens ik je verder veel geluk. mvg, Sinan |
|
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#632 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doei dan maar (al had ik liever dat je bleef), en wie weet tot ziens... |
|
![]() |
![]() |
#633 | ||
|
![]() @Raf!
Het is jammer, ik heb enorm veel genoten van je posts, dat ze je geband hebben dit zonder maar even te vragen wat er aan de hand was of enig woordje uitleg vindt ik kortom, beneden alle peil. Ik wens je verder het allerbeste toe, het gaat je goed beste Raf![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Andro : 9 juli 2005 om 13:12. |
||
![]() |
![]() |
#634 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kunnen we je echt niet omkopen? Met gratis punten in de quiz? Een week alléén maar vragen over studs? Ik begrijp je wel, vind het oertriest.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juli 2005 om 13:13. |
|||||||
![]() |
![]() |
#635 |
Banneling
|
![]() En het volgende hoofdstuk in de weemoedige klaagzang van de linksen ontrolt zich in een uiterst voorspelbaar scenario
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
|
![]() Citaat:
Links, rechts, boven, onder... What the fuck do I care?! De manier waarop hij geband is is ronduit schandalig!!!
![]() |
![]() |
#637 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()