![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen geleuter, zeg het gewoon. Er waren geen concrete aanwijzingen voor aanslagen, zei het parket van Dendermonde, en toch werden ze twee jaar geleden al geschaduwd omdat ze "plannen aan het smeden waren". Vertel jij me nou: welke plannen? Verdedig ik ze hiermee? Fuck off, wil je. Ik stel me vragen, that's it. Verder: de verwijzing van de Blokwatch-medewerker naar de aanwezigheid bij GROTE (wat dekte hij zich schitterend in) samenkomsten van het Belang en hun betrokkenheid in de ordediensten van het Belang deed mijn inszien niks ter zake. Waarom zei hij het dan? Had deze man, die deel uitmaakt van een groepering die het Belang viseert, een bepaalde reden om dit te zeggen? In een rechtsstaat kun je zoiets niet maken zonder bewijzen. Is dit geen regelrechte laster? Waar heeft hij ze dan al gezien? Schaduwde hij ze? De prive-milities van het AEL zijn buiten de wet gesteld, houdt Blokwatch er een eigen spionagenetwerk op na? Dus opnieuw: Waar heeft hij wie gezien? Ze hebben een model-opeisingsbriefje gevonden. Zou, in het Belang van dit onderzoek dit document mogen getoond worden? Ik zou dit model-opeisingsbriefje van een groepering die al twee jaar aanslagen plande, maar tot op het moment van hun arrestatie dixit het Dendermonds parket niks concreet plande wel eens willen zien. Ze hebben een bom gevonden die krachtig genoeg was om tegen een auto gebruikt te worden? Tis nie waar... Met een molotov-cocktail die tijdens elke linkse betoging tegen globalisering en wat nog meer per honderd naar de flikken worden gegooid kun je dat ook. Dus... welke bom hebben ze gevonden? Ze hadden wapens, maar blijkbaar weten ze over de taalgrens niet goed welke. Daar beweerden ze in het journaal dat het om legerwapens ging. In Vlaanderen ging het om andere wapens. Wapens, die ze al twee jaar bezitten, en nu plots gaan verkopen. Illegale wapens, volgens het Dendermonds parket. Wat is de zin daarvan? Legerwapens ontvreemden moet niet moeilijk zijn voor militairen. Maar volgens Dendermonde waren het wapens van de zwarte markt, en die gingen ze verkopen. Als ze een revolutie wilden ontketenen, gingen ze dan met bloementuilen beginnen schieten? Twee jaar geleden, geholpen door organisaties als Blokwatch, toevallig net na de voor Blokwatch rampzalig verlopen verkiezingen, Solidarsnosc en anderen op dit forum zaten blijkbaar aan de bron, komt het gerecht op het spoor van deze heren. Net nu moeten ze opgepakt worden, want net nu gaan ze hun wapens verkopen. Shit, misschien hadden ze hun plannen wel laten varen en wilden ze als goede burgers door het leven gaan. Misschien hadden ze zelfs hun haar al weer laten groeien. Verdedig ik hen? Neo-nazi's zijn scum, punt! Handelden ze in wapens? Dan moeten ze opgepakt en gearresteerd worden, en veroordeeld worden voor illegale wapenhandel. Wat al de rest betreft, let eens goed op. Zoals Desiderius het al stelde, het zal nooit binnen een maand uitgeklaard zijn, en na de verkiezingen een stille dood sterven. Dit is overduidelijk om politieke redenen. Het Belang moet immers gepakt, zo vlak voor de verkiezingen. Maar wat heeft het Belang hier mee te maken? Sponsorden ze hen? Let nu eens goed op. De verkiezingen na deze zal het Belang nog gegroeid zijn, net zoals na het debacle met HVT het Belang er sterker uit kwam. Ze leren het nooit, die onbeholpen knoeiers!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik moet het Pajot aangeven, hij is tenminste eerlijk en wringt zich niet in duizend bochten. Daar kan ik zelfs nog tot op zekere hoogte respecrt voor hebben.
![]() |
![]() |
#623 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vergelijk alleen maar, weeg af en probeer de gebeurtenissen proportioneel te plaatsen, soms met een cynische noot, soms met een overdrijving (maar dat laatste enkel omdat het leuk is bepaalde linksen nog hysterischer het dak in te jagen dan ze zelf al zijn). Sommige extreem linksen kunnen niet goed tegen mijn vergelijkingen en vervallen onmiddellijk in hun klassieke nazigescheld en verdachtmakingen (ook een vorm van criminaliteit overigens). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ga je nu in alle ernst beweren dat die 1 miljoen die op het Belang stemmen dat allemaal zijn? Vind je het zo abnormaal dat de grote meerderheid van de "rechtsen" zich weer gepakt voelen? Het Belang moet er zo nodig bij gesleurd worden. Op basis van wat? En wat als die opgepakte heren en dames nu eens niet eens voor het Belang stemmen omdat ze het te soft vinden? Wat als ze ongeldig stemmen uit onvrede? Weet jij hun politieke voorkeur? Als ik je zo bezig hoor, lijkt het wel of je hebt al met elk van hen in bed gelegen! En bijna 1 miljoen mensen vragen zich nu vergeefs af: "Maar verdomme, waarom associeren ze ons daar altijd mee? Ik ken er honderd die op het Belang stemmen en geen één is neo-nazistisch tuig!" En denk jij nu, eerlijk, dat dit hen zal doen besluiten van partij te veranderen? Mijn god, en dan vragen ze zich ter linkerzijde nog altijd af waarom die partij maar niet wil kleiner worden...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 8 september 2006 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() Eén -teletekst blijft maar tilt slaan .
" rascismewet moet worden aangepast " . Ook Tony Van Parijs komt zich ermee bemoeien , niet toevallig een politicus van een traditionele partij = tip . |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Pajot heeft waanbeelden.
Meer wil ik er niet aan vuil maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit in schril contrast met een Metaltom. Je hoort het hem zo denken. De pret kan bijna niet op, hij kan het bijna niet voor zich houden. Al die Belangers, dat zijn allemaal Pajotten. Mijn god, wat is die man dom.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Banneling
|
![]() Al Qaeda is noch links, noch rechts, AQ is pure religieuze waanzin met Allah als president, parlementsvoorzitter, senaatsvoorzitter, burgemeester etc. uiteraard op deze aardkloot enkel vertegenwoordigd door baardapen in tentkleedjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En mijn vraag naar wie hetzelfde denkt als Pajot was gewoon een oproep om een keer eerlijk te zeggen wat je denkt, zonder bochtenwerk. Ik vind de ideeën van het VB verwerpelijk, maar ik heb respect voor hun stemmers. B&H en aanverwanten doen mij kotsen en geen enkele cel in mijn lichaam voelt maar een spatje begrip voor hen.
![]() |
![]() |
#631 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#633 |
Parlementslid
|
![]() Komende van u beschouw ik dat als een compliment
PS: quote een keer die post waar ik alle VB'ers op één hoop gooi met B&H, ik vergeet nogal snel de laatste tijd ...
![]() |
#634 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Los daarvan moet het jou toch ook niet ontgaan zijn hoe graag onze Blokwatch medewerker gisteren het Belang er bij sleepte. Bewijzen? Ik voelde me gepakt. En met mij, maak je geen illusies, één miljoen anderen. En dan verwijt je de leiding dat ze zich alweer geviseerd voelen? Allé, wees nu eens eerlijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Europees Commissaris
|
![]() Het spijt me, je gaat iets moeten doen aan die suggestieve stijl van je, voor ik van gedacht verander.
Mij mag je dom vinden, maar niet gewoon omdat ik je dom vind. Een aanwijsbare reden? Laat me in je hart kijken, ik kan er tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op de VRT heeft men trouwens de link NIET gelegd (integendeel) en je gelooft toch zelf niet dat de gemiddelde Vb-stemmer wakker ligt van de mening van Blokwatch.
![]() |
![]() |
#638 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
een lief katje als avatar... maar daaronder verschuilt zich een gefrustreerde, angstige, opgejaagde wolf... weeromtrent zielig hoor geed'spod
![]() |
![]() |
#639 | ||||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelfgemaakte bommen en een model-opeisingsbrief wijzen op plannen voor een aanslag (op wat zouden ze anders wijzen? een scouts-spelletj met vuurwerk?). Alleen zijn er geen aanwijzingen voor een concrete aanslag, t.t.z. plaats, datum, enz... waren nog niet vastgelegd. Capice? Zonder dank... Citaat:
Vragen stellen is okee, maar WAAROM stel je je die vragen enkel en alleen als dat moet dienen om de plannen van mini-hitlertjes te nuanceren?? Huh?! Je moet dan niet verbaasd zijn dat men begint te vermoeden dat je zelf tot dat soort tuig behoort. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Komaan man, get real! |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Ze werden opgemerkt" bij hele grote samenkomsten van het Belang (godver, fotograferen al die mensen voor hun databank of wa? Van de politie kunnen ze het niet weten, zo'n onderzoeken zijn GEHEIM. En ze fungeren soms als ordedienst voor het Belang. Waar? Wanneer? Hoe?
|
![]() |
![]() |