Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2006, 13:22   #621
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
De maskers vallen af.

De feiten: het gerecht rolt een bende op die van plan was terroristische activiteiten te plegen.
I.p.v. van opgelucht adem te halen, blij te zijn dat een ramp is vermeden, MINIMALISEERT het Vlaams Geblokte alhier de gebeurtenissen en VERDEDIGT bijna openlijk de verdachten.
Waarom? Het VB zegt toch altijd niet 'extreem-rechts' te zijn, laat staan 'neo-nazistisch', of iets met 'skinheads' te maken te hebben? Vanwaar dan het verdachte gedrag van de partijslaven hier aanwezig?

Voorbeeldje: zelfs na de vondst van een model-opeisingsbrief en zelfgemaakte bommen, weigert het zwart-nationalistische legertje alhier de feiten in te zien. Stel u nu voor dat het om een bende moslims zou gaan. Hoe zouden ze dan (met krak dezelfde elementen) reageren?

Het feit dat ze er alles aan doen om de feiten te minimaliseren, ja zelfs te ontkennen en complottheoriën te verzinnen, bewijst alvast 1 ding: ze identificeren zich sterk met de verdachten.

De maskers vallen af (als dat al mogelijk is met anonieme posters, natuurlijk).
Goed, welke terroristische activiteiten waren ze van plan te plegen?
Geen geleuter, zeg het gewoon.
Er waren geen concrete aanwijzingen voor aanslagen, zei het parket van Dendermonde, en toch werden ze twee jaar geleden al geschaduwd omdat ze "plannen aan het smeden waren".
Vertel jij me nou: welke plannen?

Verdedig ik ze hiermee?

Fuck off, wil je.
Ik stel me vragen, that's it.

Verder: de verwijzing van de Blokwatch-medewerker naar de aanwezigheid bij GROTE (wat dekte hij zich schitterend in) samenkomsten van het Belang en hun betrokkenheid in de ordediensten van het Belang deed mijn inszien niks ter zake.

Waarom zei hij het dan?
Had deze man, die deel uitmaakt van een groepering die het Belang viseert, een bepaalde reden om dit te zeggen?

In een rechtsstaat kun je zoiets niet maken zonder bewijzen. Is dit geen regelrechte laster?
Waar heeft hij ze dan al gezien?
Schaduwde hij ze?
De prive-milities van het AEL zijn buiten de wet gesteld, houdt Blokwatch er een eigen spionagenetwerk op na?

Dus opnieuw: Waar heeft hij wie gezien?

Ze hebben een model-opeisingsbriefje gevonden. Zou, in het Belang van dit onderzoek dit document mogen getoond worden?
Ik zou dit model-opeisingsbriefje van een groepering die al twee jaar aanslagen plande, maar tot op het moment van hun arrestatie dixit het Dendermonds parket niks concreet plande wel eens willen zien.

Ze hebben een bom gevonden die krachtig genoeg was om tegen een auto gebruikt te worden?
Tis nie waar...
Met een molotov-cocktail die tijdens elke linkse betoging tegen globalisering en wat nog meer per honderd naar de flikken worden gegooid kun je dat ook.

Dus... welke bom hebben ze gevonden?

Ze hadden wapens, maar blijkbaar weten ze over de taalgrens niet goed welke. Daar beweerden ze in het journaal dat het om legerwapens ging. In Vlaanderen ging het om andere wapens. Wapens, die ze al twee jaar bezitten, en nu plots gaan verkopen. Illegale wapens, volgens het Dendermonds parket. Wat is de zin daarvan? Legerwapens ontvreemden moet niet moeilijk zijn voor militairen. Maar volgens Dendermonde waren het wapens van de zwarte markt, en die gingen ze verkopen.
Als ze een revolutie wilden ontketenen, gingen ze dan met bloementuilen beginnen schieten?

Twee jaar geleden, geholpen door organisaties als Blokwatch, toevallig net na de voor Blokwatch rampzalig verlopen verkiezingen, Solidarsnosc en anderen op dit forum zaten blijkbaar aan de bron, komt het gerecht op het spoor van deze heren.

Net nu moeten ze opgepakt worden, want net nu gaan ze hun wapens verkopen.
Shit, misschien hadden ze hun plannen wel laten varen en wilden ze als goede burgers door het leven gaan. Misschien hadden ze zelfs hun haar al weer laten groeien.

Verdedig ik hen?

Neo-nazi's zijn scum, punt!
Handelden ze in wapens?
Dan moeten ze opgepakt en gearresteerd worden, en veroordeeld worden voor illegale wapenhandel.
Wat al de rest betreft, let eens goed op.
Zoals Desiderius het al stelde, het zal nooit binnen een maand uitgeklaard zijn, en na de verkiezingen een stille dood sterven.

Dit is overduidelijk om politieke redenen.
Het Belang moet immers gepakt, zo vlak voor de verkiezingen.
Maar wat heeft het Belang hier mee te maken?
Sponsorden ze hen?

Let nu eens goed op. De verkiezingen na deze zal het Belang nog gegroeid zijn, net zoals na het debacle met HVT het Belang er sterker uit kwam.

Ze leren het nooit, die onbeholpen knoeiers!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:22   #622
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Ik vind rechts-extremisme zeer positief en heilzaam voor ons volk. Dat deze mannen het voortouw willen nemen is zeer bemoedigend, er is nog levenskracht, maar de tijd dringt en het verval is bezig. .
Nog mensen hier die het met PAJOT eens zijn? Nog supporters van terrorisme? Nog mensen die deze mannen als helden beschouwen omwille van hun moed?

Ik moet het Pajot aangeven, hij is tenminste eerlijk en wringt zich niet in duizend bochten. Daar kan ik zelfs nog tot op zekere hoogte respecrt voor hebben.
Oud 8 september 2006, 13:22   #623
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Afwegen, misschien nog net om de proportie niet uit het oog te verliezen, maar acties van neonazi's goedpraten omdat er wel ergere dingen gebeurt zijn door 'de andere kant' is totaal verkeerd en vaak gaat het hier die kant op (ach ja, de holocaust, Stalin heeft er meer op zijn geweten). Criminaliteit is criminaliteit. Punt andere lijn.
Waar praat ik goed ?
Ik vergelijk alleen maar, weeg af en probeer de gebeurtenissen proportioneel te plaatsen, soms met een cynische noot, soms met een overdrijving (maar dat laatste enkel omdat het leuk is bepaalde linksen nog hysterischer het dak in te jagen dan ze zelf al zijn).
Sommige extreem linksen kunnen niet goed tegen mijn vergelijkingen en vervallen onmiddellijk in hun klassieke nazigescheld en verdachtmakingen (ook een vorm van criminaliteit overigens).
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:22   #624
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Conclusie? Ne extreem rode linksen is geen haar beter dan ne extreem zwarte(sorry, bij wijze van spreken) rechtse.....maar beiden proberen hun gelijk te halen.
Het gaat hier twee keer over rechts, mijn beste. Of wou u hier in alle ernst beweren dat bv. Al Qaeda links is
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:25   #625
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nog mensen hier die het met PAJOT eens zijn? Nog supporters van terrorisme? Nog mensen die deze mannen als helden beschouwen omwille van hun moed?

Ik moet het Pajot aangeven, hij is tenminste eerlijk en wringt zich niet in duizend bochten. Daar kan ik zelfs nog tot op zekere hoogte respecrt voor hebben.
Allé, je hebt gelijk. Pajot is blijkbaar nen neo-nazi. Een speldje bij op je stoere borst.
Ga je nu in alle ernst beweren dat die 1 miljoen die op het Belang stemmen dat allemaal zijn?

Vind je het zo abnormaal dat de grote meerderheid van de "rechtsen" zich weer gepakt voelen?
Het Belang moet er zo nodig bij gesleurd worden. Op basis van wat?
En wat als die opgepakte heren en dames nu eens niet eens voor het Belang stemmen omdat ze het te soft vinden? Wat als ze ongeldig stemmen uit onvrede?
Weet jij hun politieke voorkeur?
Als ik je zo bezig hoor, lijkt het wel of je hebt al met elk van hen in bed gelegen!

En bijna 1 miljoen mensen vragen zich nu vergeefs af:
"Maar verdomme, waarom associeren ze ons daar altijd mee?
Ik ken er honderd die op het Belang stemmen en geen één is neo-nazistisch tuig!"
En denk jij nu, eerlijk, dat dit hen zal doen besluiten van partij te veranderen?

Mijn god, en dan vragen ze zich ter linkerzijde nog altijd af waarom die partij maar niet wil kleiner worden...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Laatst gewijzigd door Nierika : 8 september 2006 om 13:30.
Oud 8 september 2006, 13:26   #626
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Eén -teletekst blijft maar tilt slaan .
" rascismewet moet worden aangepast " .
Ook Tony Van Parijs komt zich ermee bemoeien , niet toevallig een politicus van een traditionele partij = tip .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:30   #627
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Pajot heeft waanbeelden.

Meer wil ik er niet aan vuil maken.
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:32   #628
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Pajot heeft waanbeelden.

Meer wil ik er niet aan vuil maken.
Hoeft ook niet.
Dit in schril contrast met een Metaltom.
Je hoort het hem zo denken.
De pret kan bijna niet op, hij kan het bijna niet voor zich houden.
Al die Belangers, dat zijn allemaal Pajotten.

Mijn god, wat is die man dom.

Oud 8 september 2006, 13:32   #629
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Het gaat hier twee keer over rechts, mijn beste. Of wou u hier in alle ernst beweren dat bv. Al Qaeda links is
Al Qaeda is noch links, noch rechts, AQ is pure religieuze waanzin met Allah als president, parlementsvoorzitter, senaatsvoorzitter, burgemeester etc. uiteraard op deze aardkloot enkel vertegenwoordigd door baardapen in tentkleedjes.
Oud 8 september 2006, 13:33   #630
Metal Tom
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Allé, je hebt gelijk. Pajot is blijkbaar nen neo-nazi. Een speldje bij op je stoere borst.
Ga je nu in alle ernst beweren dat die 1 miljoen die op het Belang stemmen dat allemaal zijn?
Absoluut niet. Het gros van de VB-stemmers is verre van nazistisch, zelfs aan hun racisme durf ik twijfelen. Het valt mij alleen op hoe sterk de VB-leiding zich geviseerd voelt in deze zaak. Als zelfs ik (linkse rat, linkie winkie, rode adder, ... not!) niet kan geloven dat er een rechtstreekse band zou zijn tussen het VB en tuig zoals B&H, waarom dan die paniekreactie (ze willen ons pakken!). Op die manier maken ze zichzelf verdacht.

En mijn vraag naar wie hetzelfde denkt als Pajot was gewoon een oproep om een keer eerlijk te zeggen wat je denkt, zonder bochtenwerk. Ik vind de ideeën van het VB verwerpelijk, maar ik heb respect voor hun stemmers. B&H en aanverwanten doen mij kotsen en geen enkele cel in mijn lichaam voelt maar een spatje begrip voor hen.
Oud 8 september 2006, 13:34   #631
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Al Qaeda is noch links, noch rechts, AQ is pure religieuze waanzin met Allah als president, parlementsvoorzitter, senaatsvoorzitter, burgemeester etc. uiteraard op deze aardkloot enkel vertegenwoordigd door baardapen in tentkleedjes.
Zie je Online, dit leidt tot niks. Al qaeda heeft hier niks mee te maken. Hier nu over uitweiden komt niet bijster intelligent over.

Sorry!

Oud 8 september 2006, 13:34   #632
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Als ze vooraf zeggen dat blokwatch een organisatie is die bestaat uit mensen die hun leven opofferen aan het bevechten van het Vlaams Belang, dan vind ik dat ok. Als ze ze opvoeren zonder boe of ba, als onafhankelijke mensen, dan is dat even gezond als het al-jazeera nieuws dat je ongetwijfeld via je schoteltje binnenkrijgt.
blokwatch werd opgevoerd als een organisatie de bericht over extreem rechts in vlaanderen en europa
Oud 8 september 2006, 13:35   #633
Metal Tom
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Mijn god, wat is die man dom.
Komende van u beschouw ik dat als een compliment

PS: quote een keer die post waar ik alle VB'ers op één hoop gooi met B&H, ik vergeet nogal snel de laatste tijd ...
Oud 8 september 2006, 13:38   #634
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Absoluut niet. Het gros van de VB-stemmers is verre van nazistisch, zelfs aan hun racisme durf ik twijfelen. Het valt mij alleen op hoe sterk de VB-leiding zich geviseerd voelt in deze zaak. Als zelfs ik (linkse rat, linkie winkie, rode adder, ... not!) niet kan geloven dat er een rechtstreekse band zou zijn tussen het VB en tuig zoals B&H, waarom dan die paniekreactie (ze willen ons pakken!). Op die manier maken ze zichzelf verdacht.

En mijn vraag naar wie hetzelfde denkt als Pajot was gewoon een oproep om een keer eerlijk te zeggen wat je denkt, zonder bochtenwerk. Ik vind de ideeën van het VB verwerpelijk, maar ik heb respect voor hun stemmers. B&H en aanverwanten doen mij kotsen en geen enkele cel in mijn lichaam voelt maar een spatje begrip voor hen.
Ik ben totaal geen neo-nazi. Ik haat geen vreemdelingen. Laat ze maar binnen komen, die boeddhisten, sikhs, animisten, hindoes van waar dan ook. Ik kan me wel associeren met de islamofobie van het Belang. Volgens mij wordt dat de wereldwijde ramp van de toekomst. Ik mijn zaak, jij de jouwe.

Los daarvan moet het jou toch ook niet ontgaan zijn hoe graag onze Blokwatch medewerker gisteren het Belang er bij sleepte.
Bewijzen?
Ik voelde me gepakt.
En met mij, maak je geen illusies, één miljoen anderen.

En dan verwijt je de leiding dat ze zich alweer geviseerd voelen?

Allé, wees nu eens eerlijk!

Oud 8 september 2006, 13:39   #635
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Kan je spreken van een objectieve berichtgeving als VTM in haar terroristen-oprol-scoop uitpakt met de 'bevindingen' van Blokwatch-medewerker. Dat is hetzelfde als Michel Vandenbosch van Gaia een schandaal over dierenmishandeling te laten duiden namens de overheid.
Oud 8 september 2006, 13:40   #636
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Komende van u beschouw ik dat als een compliment
Het spijt me, je gaat iets moeten doen aan die suggestieve stijl van je, voor ik van gedacht verander.

Mij mag je dom vinden, maar niet gewoon omdat ik je dom vind.

Een aanwijsbare reden?

Laat me in je hart kijken, ik kan er tegen.

Oud 8 september 2006, 13:40   #637
Metal Tom
Parlementslid

Standaard

Citaat:
.
Los daarvan moet het jou toch ook niet ontgaan zijn hoe graag onze Blokwatch medewerker gisteren het Belang er bij sleepte.
Bewijzen?
Ik voelde me gepakt.
En met mij, maak je geen illusies, één miljoen anderen.
En wat is dan de beste strategie? Op je achterste poten gaan staan en jezelf op die manier verdacht maken? Of het over je laten gaan?

Op de VRT heeft men trouwens de link NIET gelegd (integendeel) en je gelooft toch zelf niet dat de gemiddelde Vb-stemmer wakker ligt van de mening van Blokwatch.
Oud 8 september 2006, 13:41   #638
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het volk dat in dit land woont en belasting betaalt en dat zich aanpast.

Moet ik het nog moeilijker voor jou maken of wil je dat ik een burqua over je kop gooi en zeg dat je minister-presidente mag worden?
zeg jazekertje, beleefd blijven he...

een lief katje als avatar...

maar daaronder verschuilt zich een gefrustreerde, angstige, opgejaagde wolf...

weeromtrent zielig hoor

geed'spod
Oud 8 september 2006, 13:42   #639
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed, welke terroristische activiteiten waren ze van plan te plegen?
Geen geleuter, zeg het gewoon.
Er waren geen concrete aanwijzingen voor aanslagen, zei het parket van Dendermonde, en toch werden ze twee jaar geleden al geschaduwd omdat ze "plannen aan het smeden waren".
Vertel jij me nou: welke plannen?
Is het zo moeilijk om een eenvoudig perbericht te interpreteren?
Zelfgemaakte bommen en een model-opeisingsbrief wijzen op plannen voor een aanslag (op wat zouden ze anders wijzen? een scouts-spelletj met vuurwerk?). Alleen zijn er geen aanwijzingen voor een concrete aanslag, t.t.z. plaats, datum, enz... waren nog niet vastgelegd.
Capice? Zonder dank...

Citaat:
Verdedig ik ze hiermee?

Fuck off, wil je.
Ik stel me vragen, that's it.
Fuck off yrself, OK?
Vragen stellen is okee, maar WAAROM stel je je die vragen enkel en alleen als dat moet dienen om de plannen van mini-hitlertjes te nuanceren?? Huh?!
Je moet dan niet verbaasd zijn dat men begint te vermoeden dat je zelf tot dat soort tuig behoort.

Citaat:
Verder: de verwijzing van de Blokwatch-medewerker naar de aanwezigheid bij GROTE (wat dekte hij zich schitterend in) samenkomsten van het Belang en hun betrokkenheid in de ordediensten van het Belang deed mijn inszien niks ter zake.

Waarom zei hij het dan?
Had deze man, die deel uitmaakt van een groepering die het Belang viseert, een bepaalde reden om dit te zeggen?

In een rechtsstaat kun je zoiets niet maken zonder bewijzen. Is dit geen regelrechte laster?
Waar heeft hij ze dan al gezien?
Schaduwde hij ze?
De prive-milities van het AEL zijn buiten de wet gesteld, houdt Blokwatch er een eigen spionagenetwerk op na?

Dus opnieuw: Waar heeft hij wie gezien?
Doet niks af aan de vermeende feiten (verboden wapenbezit, -handel, terrorisme, nazisme, racisme, the whole lot) en kan al helemaal niet dienen om ze te vergoelijken.

Citaat:
Ze hebben een model-opeisingsbriefje gevonden. Zou, in het Belang van dit onderzoek dit document mogen getoond worden?
Ik zou dit model-opeisingsbriefje van een groepering die al twee jaar aanslagen plande, maar tot op het moment van hun arrestatie dixit het Dendermonds parket niks concreet plande wel eens willen zien.
Reeds uitgelegd door ondergetekende.
Citaat:
Ze hebben een bom gevonden die krachtig genoeg was om tegen een auto gebruikt te worden?
Tis nie waar...
Met een molotov-cocktail die tijdens elke linkse betoging tegen globalisering en wat nog meer per honderd naar de flikken worden gegooid kun je dat ook.

Dus... welke bom hebben ze gevonden?
Wat zou uw reactie zijn moesten zij bij islamisten hetzelfde hebben gevonden? Zelfkennis is het begin van wijsheid...

Citaat:
Ze hadden wapens, maar blijkbaar weten ze over de taalgrens niet goed welke. Daar beweerden ze in het journaal dat het om legerwapens ging. In Vlaanderen ging het om andere wapens. Wapens, die ze al twee jaar bezitten, en nu plots gaan verkopen. Illegale wapens, volgens het Dendermonds parket. Wat is de zin daarvan? Legerwapens ontvreemden moet niet moeilijk zijn voor militairen. Maar volgens Dendermonde waren het wapens van de zwarte markt, en die gingen ze verkopen.
Als ze een revolutie wilden ontketenen, gingen ze dan met bloementuilen beginnen schieten?
Onderzoek zal dat uitwijzen. We noteren dat u daar niet op wacht om deze onduidelijkheden met plezier te gebruiken �* decharge, ten voordele van de nazi'tjes. Zijn het uw makkers, misschien?

Citaat:
Twee jaar geleden, geholpen door organisaties als Blokwatch, toevallig net na de voor Blokwatch rampzalig verlopen verkiezingen, Solidarsnosc en anderen op dit forum zaten blijkbaar aan de bron, komt het gerecht op het spoor van deze heren.
So?

Citaat:
Net nu moeten ze opgepakt worden, want net nu gaan ze hun wapens verkopen.
Shit, misschien hadden ze hun plannen wel laten varen en wilden ze als goede burgers door het leven gaan. Misschien hadden ze zelfs hun haar al weer laten groeien.
so?
Citaat:
Verdedig ik hen?
U doet alleszins niet veel moeite om het tegendeel te laten uitschijnen.

Citaat:
Neo-nazi's zijn scum, punt!
Ah, dat horen we liever

Citaat:
Handelden ze in wapens?
Dan moeten ze opgepakt en gearresteerd worden, en veroordeeld worden voor illegale wapenhandel.
nice!
Citaat:
Wat al de rest betreft, let eens goed op.
Zoals Desiderius het al stelde, het zal nooit binnen een maand uitgeklaard zijn, en na de verkiezingen een stille dood sterven.
Who the fuck is Desiderius? Madame Soleil??

Citaat:
Dit is overduidelijk om politieke redenen.
Het Belang moet immers gepakt, zo vlak voor de verkiezingen.
Maar wat heeft het Belang hier mee te maken?
Sponsorden ze hen?
IK heb het nog neit over het VB gehad. maar het zou me niet verbazen mocht....

Citaat:
Let nu eens goed op. De verkiezingen na deze zal het Belang nog gegroeid zijn, net zoals na het debacle met HVT het Belang er sterker uit kwam.

Ze leren het nooit, die onbeholpen knoeiers!
Ah, ze hadden dat tuig rustig zijn gang moeten laten gaan, mensen en gebouwen opblazen, enz... om het VB niet ter wille te zijn.
Komaan man, get real!
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:43   #640
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
blokwatch werd opgevoerd als een organisatie de bericht over extreem rechts in vlaanderen en europa
Neen, als een organisatie die tot twee maal toe in de vier zinnen die diens medewerker uitsprak, het Belang associeerde met deze gasten, zonder bewijs.

"Ze werden opgemerkt" bij hele grote samenkomsten van het Belang (godver, fotograferen al die mensen voor hun databank of wa? Van de politie kunnen ze het niet weten, zo'n onderzoeken zijn GEHEIM.

En ze fungeren soms als ordedienst voor het Belang.

Waar?
Wanneer?
Hoe?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be