Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2006, 15:24   #621
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

jaja: de linkiewinkies weten niets, doen niets en hebben het nooit zien aankomen!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 15:58   #622
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik ben anti democraat. 05/10/2006
Hoe komt het toch dat ik niet verwonderd ben?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 16:19   #623
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Broekaka: je wil je niet blootgeven.
Mijn antwoord is: dat doet er niet toe!
Jouw antwoord zou je verplichten om ofwel:met weerlegbaar leugenachtige cijfers te komenofwel je te ridiculiseren door de waarheid te zeggenIk heb je in één zet schaakmat gezet. Ik vroeg je VOLGENS JOUW PARTIJ: dit is een vraag die je allicht niet mag beantwoorden.
Je bent hiermede in mijn ogen en in de ogen van allen die kunnen lezen definitief belachelijk gemaakt.
De core business van je partij:" we worden bedreigd door de islam" blijkt een geweldige zeepbel te zijn: het is gewoon niet zo....

hier je filmpje

hier de cijfers van de Koning boudewijnstichting over de islam in Belgie
Beste Ericf, je geweldadige taal, insinuaties en scheldwoorden kun je blijkbaar niet achterwege laten. Ge zijt precies nen 'blokker'.
Toch bedankt voor de info die ik vlug in diagonaal gelezen heb. Niet omdat ik van FDW leesverbod opgelegd kreeg, wel omdat ik interessanter zaken te doen heb.
Vooraf moet ik zeggen dat ik niet veel betrouwen heb in documenten van de koning boudewwijstichting. Het vorstendom zorgt in eerste plaats voor zijn inkomen. Leopold II bracht wel veel geld in 't laadje, maar genoeg is niet genoeg.
Ik lees dat de aanwezigheid van de islam in België problemen wekt en dat dit wederzijds verergert na Massoud en 9/11. En dat er nu openlijk vragen gesteld worden ivm de grenzen vh milticultureel model. In B zijn ongeveer 400.000 moslims.
In steden waar moslims zich concentreren zal men wellicht hun aantal overschatten, zoals blijkt uit die recente peiling bij de jeugd. De problemen blijken daar ook groter te zijn . Vraag het maar aan je vriend Blokkwatcher Coeman

groetjes en tot de volgende keer.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 16:46   #624
ericferemans

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Beste Ericf, je geweldadige taal, insinuaties en scheldwoorden kun je blijkbaar niet achterwege laten. Ge zijt precies nen 'blokker'.
Van jou komende is dat vast een compliment...
In elk geval: hou je vast aan je bretellen. Nu het voorzichtig aanpakken van racisten "out" is en de politiekers een vrijgeleide hebben gekregen van de artiesten om de beest te gaan uithangen met VB-ertjes zal je inzien dat ik nog de slechtste niet ben: wacht maar eens af!
Citaat:
Toch bedankt voor de info die ik vlug in diagonaal gelezen heb. Niet omdat ik van FDW leesverbod opgelegd kreeg, wel omdat ik interessanter zaken te doen heb.
Vooraf moet ik zeggen dat ik niet veel betrouwen heb in documenten van de koning boudewwijstichting. Het vorstendom zorgt in eerste plaats voor zijn inkomen. Leopold II bracht wel veel geld in 't laadje, maar genoeg is niet genoeg.
Ik lees dat de aanwezigheid van de islam in België problemen wekt en dat dit wederzijds verergert na Massoud en 9/11. En dat er nu openlijk vragen gesteld worden ivm de grenzen vh milticultureel model. In B zijn ongeveer 400.000 moslims.
Nooit gedacht dat je dat zou toegegeven hebben! Ik heb er een straffe koffie voor moeten drinken om zeker te zijn dat ik niet droomde!
Nu blijft nog alleen je uitleg achterwege waarom die dan plots zo gevaarlijk zijn. Na SPirit jarenlang te hebben uitgelachen met een even groot aantal mensen om zijn onbenulligheid lijkt me plots dat je een verklaring schuldig bent...
Citaat:
In steden waar moslims zich concentreren zal men wellicht hun aantal overschatten, zoals blijkt uit die recente peiling bij de jeugd.
Nu ben ik aan het armknijpen: droom ik? Vergeet echter er niet bij te vertellen hoe het komt dat de jeugd zo'n absurde denkbeelden cultiveert!

Citaat:
De problemen blijken daar ook groter te zijn . Vraag het maar aan je vriend Blokkwatcher Coeman
Lap: ik ben dus wakker
Coeman, Yves Desmet en andere onverlaten zoals uw dienaar hebben niet de neiging om rond de pot te draaien. Zelf bij CD+vee zaten gasten zoals Van Pelt die een koe een koe noemden, een kutmarrokaan een kutmarrokaan en ik denk dat ik op dit eigenste forum al zo nu en dan een flinke veeg uit de pan heb gegeven naar Marokkaanse tienezels, boefjes en crapuul.

Let wel: het gaat hier over een duizendtal ambetanterikken en gasten die duidelijk om een lesje vragen. Het gaat hier niet om een grootschalig fenomeen. Het gaat ook om een groep die absoluut niet representatief is voor hun ouders: zij zijn integendeel vervreemd van hun thuis.
Mijn politieke vriend Fouad is daar nog erger in dan ik. Ik zou als kutmarokkaan veel liever in de handen van Dewinter terechtkomen dan in zijn handen. Spirit en Fouad hebben dit standpunt niet van gisteren. EN toen fouad vermoedde (zoals negentig procent van de mensen) dat de moordenaar van Joe een allochtoonse kutmarrokaan was heeft hij dat verdomd niet weggestoken.

In tegenstelling met het denkbeeldige probleem dat het VB naar voor brengt is dit een concreet probleem. Vlaamse politici van ALLE partijen stellen dan ook al jaren een ander jeugdbeleid en jeugdsanctierecht voor dan de Walen.
En het VB was daar tegen! Het stak stokken in de wielen bij het stemmen van de nodige wetten! Het probeerde vertragingsmanouevers.

Trek dus je conclusies: wie doet er iets en wie wil dit buiten zijn proporties (niet ) aanpakken?

Citaat:

groetjes en tot de volgende keer.
Ik hoop dat indien onze politici nu met voorstellen afkomen om de zaken op te lossen je weer niet "discriminatie" roept. Er is een specifieke oplossing voor kutmarrokanen dringend nodig. Dus laat ons doen en hou je gedeisd.
Hou je misschien eens bezig met kutVlamingen, die je leider wilden doodschieten, of die makkakkenjachten organiseren in Antwerpen: of moeten WIJ die ook aanpakken?

Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 oktober 2006 om 16:50.
Oud 6 oktober 2006, 17:17   #625
luc broes

Standaard

Van Peel ging naar de kern van de zaak: splitsing van Justitie, dan was de zaak van die 1000 ettertjes al lang opgelost.
Oud 6 oktober 2006, 17:21   #626
ericferemans

Standaard

Citaat:
Van Peel ging naar de kern van de zaak: splitsing van Justitie, dan was de zaak van die 1000 ettertjes al lang opgelost.
Inderdaad: maar ALLE VLaamse partijen zijn daar al lang voorstander van: het heeft geen zin om nu te gaan zeggen dat het VB dat heeft uitgevonden: jaaaaren geleden kwam bijvoorbeeld Landuyt hier al mee af!
Oud 6 oktober 2006, 17:30   #627
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad: maar ALLE VLaamse partijen zijn daar al lang voorstander van: het heeft geen zin om nu te gaan zeggen dat het VB dat heeft uitgevonden: jaaaaren geleden kwam bijvoorbeeld Landuyt hier al mee af!
Landuyt...

Ja... Landuyt het land uit...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 17:38   #628
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hier de cijfers van de Koning boudewijnstichting over de islam in Belgie
"Koning boudewijnstichting" zei je?
Oud 6 oktober 2006, 17:51   #629
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
"Koning boudewijnstichting" zei je?
Dit rapport is inderdaad gemaakt in opdracht en onder de auspiciën van de KBS. Iets verkeerd mee weeral?
Of is het VB een betere bron?
Kan je niet tegen je verlies?
Oud 6 oktober 2006, 20:30   #630
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In den oorlog noemden ze zulke mensen gewoon collaborateurs en wisten ze wat er mee gedaan ook.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 21:33   #631
luc broes

Standaard

Citaat:
De Vlaamse patijen hebben de democratische meerderheid. Waarom is dit nog niet werkelijkheid?
Oud 6 oktober 2006, 22:56   #632
ericferemans

Standaard

Citaat:
De Vlaamse patijen hebben de democratische meerderheid. Waarom is dit nog niet werkelijkheid?
Omdat het ministerie van justitie nog steeds niet gesplitst is!
Omdat de Walen zich hiertegen hebben verzet.
Men zal zien dat dit een van de belangrijke onderhandelingspunten zal worden na de volgende federale verkiezingen.
Wat is het alternatief: hierrond een Vlaamse staatsgreep plegen???
Omdat er 1000 kuttienezels vervelend doen?
Er zijn grotere, urgentere en belangrijkere problemen.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 oktober 2006 om 22:57.
Oud 6 oktober 2006, 22:58   #633
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
In den oorlog noemden ze zulke mensen gewoon collaborateurs en wisten ze wat er mee gedaan ook.
Heb je het nu over mij?
Oud 7 oktober 2006, 23:05   #634
KeyserH
Lokaal Raadslid

KeyserH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Praktisch de volledige 'top' van de showbizzwereld, de media en de cultuurwereld verklaart de oorlog tegen Vlaanderen's grootste volkspartij. Wel, ik kan die artiesten waarschuwen, wat mij betreft, als het Vlaams Belang aan de macht komt, is het voor een aantal rabiate Vlaams Belanghaters als Sioen en Deus, zeker en vast fin de carriere. Als zij zich met politiek willen bemoeien, wel dan moeten ze maar de consequenties dragen ook. Verbieden die handel.

Na de machtsovername die er zeker zal komen, moet de huidige extreem progressieve en wereldvreemd linkse showbizzwereld, cultuurwereld en mediawereld tot op de bodem afgebroken worden en heropgebouwd in een volksnationaal en conservatief kader. Dit kan bijvoorbeeld door grote talentenjachten te organiseren voor artiesten, kunstenaars en mediafiguren die niet negatief staan tegen een gezonde volksnationalistische mening. Ze moeten geen aanhanger zijn van het nationaal solidarisme, maar ze moeten op zijn minst het cordon sanitaire verwerpen.
hahaha, bijna zo goed als een grap van gunter lamoot
Oud 7 oktober 2006, 23:55   #635
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je het nu over mij?
Ge voelt u toch aangesproken?
Oud 8 oktober 2006, 11:23   #636
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ericferemans.

Zoals gezegd, nationaliteit, noch naturalisatie zou iets mogen vertellen over de godsdienstbeleidenis van de migranten en hun nazaten.

Er bestaan dus geen officiele gegevens hierover, en als ze bestaan,gaan ze in tegen de Belgische wetgeving.

Ergo ,alle geblaat van "volgens partij X" is waardeloos.
Zeker omdat het uitspraken van politici zijn, en het statistisch bewezen is dat politici niet doodvallen van een dozijn leugens meer of minder.

Maar als je ziet hoe het "vakverloop" in scholen gaat, dan ben ik verbaasd dat mensen durven beweren dat er maar 400 000 islamietjes van verschillende strekkingen zijn in België.

20 jaar geleden had je de keuze op staatsscholen, "godsdienst of moraal". Tegenwoordig is die keuze uitgebreid met islam. Heb ik toch niet geweten dat protestanten of joden die keuze bijkregen.

Ik beweer dat er 5 000 000 godsdienstige hypocrieten rondlopen in België.
De andere 5 miljoen + zijn of kinderen- volgens de monotheistische godsdiensten in se onschuldig. Of dementen- kinds in geest.
Echte vrijzinnigen zijn ook een minderheid, die misschien hypocriet zijn zonder godsdienst .
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 11:07   #637
DearMrT
Partijlid

DearMrT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Praktisch de volledige 'top' van de showbizzwereld, de media en de cultuurwereld verklaart de oorlog tegen Vlaanderen's grootste volkspartij. Wel, ik kan die artiesten waarschuwen, wat mij betreft, als het Vlaams Belang aan de macht komt, is het voor een aantal rabiate Vlaams Belanghaters als Sioen en Deus, zeker en vast fin de carriere. Als zij zich met politiek willen bemoeien, wel dan moeten ze maar de consequenties dragen ook. Verbieden die handel.

Na de machtsovername die er zeker zal komen, moet de huidige extreem progressieve en wereldvreemd linkse showbizzwereld, cultuurwereld en mediawereld tot op de bodem afgebroken worden en heropgebouwd in een volksnationaal en conservatief kader. Dit kan bijvoorbeeld door grote talentenjachten te organiseren voor artiesten, kunstenaars en mediafiguren die niet negatief staan tegen een gezonde volksnationalistische mening. Ze moeten geen aanhanger zijn van het nationaal solidarisme, maar ze moeten op zijn minst het cordon sanitaire verwerpen.
Gij oud mannetje
Oud 10 oktober 2006, 18:42   #638
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ericferemans.

Zoals gezegd, nationaliteit, noch naturalisatie zou iets mogen vertellen over de godsdienstbeleidenis van de migranten en hun nazaten.

Er bestaan dus geen officiele gegevens hierover, en als ze bestaan,gaan ze in tegen de Belgische wetgeving.

Ergo ,alle geblaat van "volgens partij X" is waardeloos.
Zeker omdat het uitspraken van politici zijn, en het statistisch bewezen is dat politici niet doodvallen van een dozijn leugens meer of minder.

Maar als je ziet hoe het "vakverloop" in scholen gaat, dan ben ik verbaasd dat mensen durven beweren dat er maar 400 000 islamietjes van verschillende strekkingen zijn in België.

20 jaar geleden had je de keuze op staatsscholen, "godsdienst of moraal". Tegenwoordig is die keuze uitgebreid met islam. Heb ik toch niet geweten dat protestanten of joden die keuze bijkregen.

Ik beweer dat er 5 000 000 godsdienstige hypocrieten rondlopen in België.
De andere 5 miljoen + zijn of kinderen- volgens de monotheistische godsdiensten in se onschuldig. Of dementen- kinds in geest.
Echte vrijzinnigen zijn ook een minderheid, die misschien hypocriet zijn zonder godsdienst .
De verzuiling in Vlaanderen is dood.
Ouders vragen niet meer of hun toekomstige schoonzoon katholiek is maar of hij werk heeft...
De meeste jongeren uit katholieke scholen antwoorden op de vraag :"wat viert men op Pasen" prompt : "De paashaas".
Onze fanatieke islamieten zullen meestal zeggen dat indien je hun kinderen witloof in hespenrolletjes geeft met kaaussaus je niet mag zeggen dat er varkensvlees in die hesp zit. Kwestie dat de kinderen dan denken dat ze daar ziek van worden (en dat gebeurt dan inderdaad!).
In Vlaanderen fanatiekelingen vinden, kwezels, geborneerden: ik zie dat niet meer. Je kan overigen een Blokker evenmin ondersheiden van de rest als een katholiek of een vrijzinnige.
De enige merkbare verschillen is soms de klederdracht, het kleurtje en de taal. En daar springen de zwartzakjes op.
Ze zijn allemaal van de pot afgerukt krankjorum...
Geen enkele Vlaming wil nog weten van sectarisme, hokjescultuur, zuivere dit of zuivere dat. De ontucht wordt hier door katholieken even enthousiast bedreven als door de leraressen zedenleer...
Oud 10 oktober 2006, 19:21   #639
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het parlement van de ferre;

Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 19:53   #640
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Het parlement van de ferre;

Een bom erop.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be