![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Canada met als ondertitel multicultureel succes.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
horray ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
kwestie van deze discussie wat te herlezen. Ik ga niet steeds hetzelfde herhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben nogtans geen VB'er .... En ik had graag een verklaring gewenst voor het woord "flurk" Als u verklaringen aan mij vraagt (en die geef ik) mag je ook overeenkomstig zelf je woorden verklaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#629 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7]?[/size] Moreele schuld aan wanbeleid van Mouboetu. Jij draagt ook graag de schuld van de wereld op je schouders? voel jij je als een tegenwoordige Atlas?.
![]() |
![]() |
#630 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is allemaal de schuld van het Vorstenhuis? Waren de Vlamingen zo stom dat ze, grootste deel van België zijnde NIETS te zeggen hadden? Of waren ze allemaal bezig met de Walen te bestrijden? Of het goddeloze communisme (in Duitsland welteverstaan...). Blindheid is een onvrijwillig gebrek. Is intellectuele oneerlijkheid dat ook?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 augustus 2005 om 13:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vooral als het om tegenstanders gaat van het Vlaams Belang, of andere tegenstanders van een mening.. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#632 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Men wou zijn onafhankelijkheid terug, en ik zie niet in waarom ik verantwoordelijk zou zijn voor het wanbeleid van een dictator na dat Kongo terug onafhankelijk was.... Misschien zouden we Kongo dan terug moeten bezetten.... en nog eens tonen hoe het wel moet? Wat een gezwets.... ![]()
![]() |
![]() |
#633 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oei, moeilijk voor je ? Eerst moorden we de halve bevolking uit, dan gaan we ze rustig coloniseren onder een iets "menselijker" bewind, en tenslotte gaan we in onze paranoïa gevoed door "the states" een corrupte klootzak in het zadel houden die z'n land naar een niet te overziene afgrond sleurt. Over verantwoordelijkheid gesproken !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik bewandel de middenweg, alleen word dat door VB ook als als zwart aanzien. Alles wat niet VB is namelijk ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie heeft z'n spaarpot jarenlang aangevuld ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
bekijk het als een aflaat. PelgrimForever heeft naar mijn gevoelen iets heel ergs op zijn kerfstok staan waarvoor hij de schuld wil delen . Ooit zal het misschien eens naar boven komen op dit forum wie weet.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 13 augustus 2005 om 14:39. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tonen hoe het niet moet: neen, dat hebben wij al gedaan en moeten wij niet hernemen. Toch zouden we hen kunnen leren dat het welvarende deel (Katanga) niet langer kan gebruikt worden als melkkoe alleen: dat de bevolking ter plaatse niet alleen moet onderdrukt worden omdat ze grondstoffen hebben maar daar tenminste evenveel van moeten kunnen genieten als de andere grote landsdelen. Zij zouden het federalisme zoals het onze kunnen overnemen inplaats van een VB politiek te volgen van oorlog en secessies. Maar daar zal je natuurlijk over vallen. De Kongolese tragedie is dat ze het "eigen volk eerst" daadwerkelijk willen uitvoeren, daardoor mekaar blijven kapotmaken, hun rijkdom noch ontginnen, noch verdelen op een serieuze manier en dat hun VB leiders, de Kabilas, Mobutu's en Tsjombés etnische en taalkundige tegenstellingen blijven gebruiken naast de "eigen volk eerst" theorie om zich de zakken te vullen. Daar wil jij hier naartoe? Slim.! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
mooie middeweg. Tja....je geeft het dan ook zelf toe, het is trouwens je goede recht om op het VB te kakken... Alhoewel ik deze natuurlijke behoefte liever op een toillet doe ![]() Maar VBer's beschuldigen dat ze het Grijze niet kennnen terwijl je, jezelf wel eens vooringenomen uit is niet echt grijs zijn. maar dat is ieder zijn mening.... en ieder zijn recht om deze te ventilleren.
![]() |
![]() |
#640 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |