![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Of jij moet me maar eens zeggen waar 'geloof' ik ben in Turkije geweest hé en daar zie je niemand met een hoofddoek alleen heel oude menskes? Bart.L |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Bart.L Binnekort kunnen ze nog de ISLAM bestuderen zitten al stukken bij daarvan!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 2) Ik héb al een koran sinds een 1/4 eeuw: gekocht 1975.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Burger
|
![]() 1) Die hoofddoek in een ziekenhuis, dat kan een non zijn..
![]() 2) Ik héb al een koran sinds een 1/4 eeuw: gekocht 1975....[/quote] Dan leer hem maar tegoei!!!als gij zo gek zijt mag je dat doen van mij nee het is geen non jongen!!! Bart.L |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bart.L[/quote] Ze worden zeldzaam, maar er zijn er toch...van die nonnen.. Ik heb een bijbel, een torah, een veddah waarom dan geen koran? interessant om vergelijken: weet jij wel dat moslims volgens de koran christenen zijn? soerate 19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Burger
|
![]() Ze worden zeldzaam, maar er zijn er toch...van die nonnen..
Ik heb een bijbel, een torah, een veddah waarom dan geen koran? interessant om vergelijken: weet jij wel dat moslims volgens de koran christenen zijn? soerate 19[/quote] Blijven lezen dan ben je misschien binnekort ook nog moslim,ik ga slapen ik ben eens benieuwd als ze stemmen wat er allemaal gaat gebeuren!!! Mogen ze mss. nog meer als ons lol komt nog een tijd ....... Moet morgen moutainbike ciao zou zeggen lees ze ![]() Greetz Bart.L |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als jij nix wilt leren van andere culturen, stel ik voor om niet meer buiten te komen. Om Belgie (vlaanderen in uw geval) vrij te houden van andere culturen zulde een ijzeren gordijn nodig hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mogen ze mss. nog meer als ons lol komt nog een tijd ....... Moet morgen moutainbike ciao zou zeggen lees ze ![]() Greetz Bart.L[/quote] Als ze stemmen zal dat geen verschil geven, wedden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laat me iets weten als je er hebt gevonden hebt hé!!! Bart.L |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik wed niet heb geen geld ben geen politicus ben maar een arm schaapke!! Bart.L |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nonnen dragen trouwens allang geen hoofddoek meer maar een soort verpleegstersmuts. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen content ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Bart.L Van mij mogen er zoveel komen als ze willen als ze hun aanpassen heb ik geen problemen met die mensen ik werk in een fabriek en daar is 85 % allochtoon dus ....... Kga slapen nu!!!!!!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De taal ? Zich houden aan de wetten van het Belgische volk ? Belastingen betalen ? (btw: u mag ook morgen antwoorden ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#637 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/cochez.htm Op de server van de universiteit van gent. Toch niet de minste.....uit dit onderzoek blijkt volgens mij, als ik goed kan lezen, dat er TOTAAL geen verband is tussen criminaliteit en ras. En voor drugsfeiten is het blijkbaar het eigen volk dat zich er leutig mee bezighoudt.... EDIT: Ik kan al rieken wat de replys zullen zijn: dit is een vuile linkse onbetrouwbare bron...enz enz... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() natuurlijk is er geen oorzakelijk verband, noch voor kleine criminaliteit noch voor drugs, maar de cijfers zijn wel een objectief gegeven. Btw: is het niet "normaal" dat autochtonen instaan voor de grootste proportie in België?
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |