![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over marokanen, het gaat over een onafhankelijk Vlaanderen. Daarom is er zoveel belgische haat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geeft u hier een voorbeeld van, dat u kunt terugvinden op dit forum, religieuze overtuigingen. De discussie ging over het al dan niet aanpassen van de mensen die hier komen wonen. Hij ( Duncan)zegt: Aanpassen is zekers de boodschap maar men kan dat niet eisen zoals men nu doet & mensen uitsluit , ja voor sommige zijtge nen anti ....das zen dan just diegeen die u ni kennen en liever % cijfers en stemmen zien of euro's in plaats van eens ne keer naar nen medemens te luisteren al dan niet met een laag statuut . Ik ken islamieten die behoorlijk westerlijk denken zelfs vlaams belang steunen; ook ken ik er die echt wel traditioneel leven en laten leven lol maar niet radicaal. Tjah in alles hebtge vormen van radikaal denken in alle lagen van de bevolking . Trouwens, dat heb ik al regelmatig vanuit verschillende hoeken in het Antwerpse gehoord. En nu? Veel mensen stemmen op het VB zonder benul te hebben van het Vlaams-nationalisme. Dat weet u toch ook. Mensen die op de NVA stemmen, ja dat zouden wel eens echte Vlaams-Nationalisten kunnen zijn. VB leunt teveel aan met het oorlogsverleden. Niet te vertrouwen dus. Die dwepen teveel met dit verleden. Nogmaals, niet te vertrouwen. Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hooguit 10% vd Vl. bevolking wenst een Vl.republiek.
![]() |
![]() |
#626 | |
|
![]() Citaat:
Zijn er raciisten die VB stemmen? zeer zeker wel, zoals er racisten zijn die spa of cdnv of eender wie stemmen. Zal dat een meerderheid zijn? Ik denk van niet. Vreemdelingen die op het VB stemmen? Dat is niet nieuws. Lang geleden voor het vreemdelingen stemrecht bestond heeft Agalev al alternatieve verkiezingen georganiseerd in Borgerhout. Als ik mij goed herinner heeft toen 24 of 25% van de vreemdelingen op het VB gestemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hooguit wat inbrekers,en van een Vlaanderen liggen die mannen niet wakker hoor.....
![]() |
![]() |
#628 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() Volgens Wikipedia (?) was KD geen collaborateur, maar Dillen zelf noemde zich een 'passieve zwarte'. Wat dit betekent laat ik aan de verbeelding over van eenieder hier aanwezig. We zullen hem maar het voordeel geven van de twijfel, tenzij iemand met degelijke informatie op de proppen komt.
Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen probleem voor mij (voor zover de vraag ondubbelzinnig wordt gesteld) Of denk je nu echt dat dit forum een echte afspiegeling is van de Vl. bevolking ??
![]() |
![]() |
#633 | |
|
![]() Citaat:
Dat het VB de underdog is is natuurlijk niet zo toevallig als u het hier zegt. het is de underdog omdat ze daar geplaatst zijn door de politiek correkten. En het ironische van de zaak is dat het juist dat is geweest dat het VB groot heeft gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarom, laat het ons eens aan de Vlaming vragen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke Vlamingen, die 20% VB-stemmers ???
Laatst gewijzigd door Pietje : 5 mei 2007 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou je denken van iedereen die legaal op Vlaamse bodem leeft? Of was dat een te moeilijke denkoefening voor je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
|
![]() [quote=system;2644432]
Citaat:
Maar uiteindelijk, Karel Dillen heeft geleefd en is gestorven. Als dan zaken zoals Eriksson de grote leider noemen zijn "misdaden" waren, wel, dan heeft Dillen het toch helemaal niet zo slecht gedaan. Trouwens, ik weet niet in welke kontekst Dillen Eriksson zo genoemd heeft, misschien was het wel Dillen zijn bedoeling dat die uitspraak met de nodige ironie verstaan moest worden. Ik weet het niet, maar zoals ik Eriksson gekend heb zou me dat niet verbazen. Waarmee ik uiteraard niets mee wil insinueren tenopzichte van Eriksson, de mens is ook al een tijdje dood. 2005? Over uw laatste zin, wat precies is er dan zo gevaarlijk gedaan door die mensen van het VB? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Banneling
|
![]() [quote=HAMC;2644474]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | ||
|
![]() Citaat:
We hebben dus elks een andere definitie van politiestaat, dat komt natuurlijk voor soms. Citaat:
Wie is dat? Dat is dan weer een technische kwestie. Wie denkt u dat er allemaal onder die noemer valt? Laat ons het ruim houden en het niet beperken tot partijkaart houders. |
||
![]() |
![]() |