Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2007, 13:54   #621
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Nee, ik vind niet dat hij dat moet zien, verschrikkelijke moeder heeft mijn kind he?
Ik heb nergens iets geschreven over jou als moeder, Laya!

Het gaat mij erom dat je blijkbaar een probleem hebt met bepaalde zaken, maar dan enkel als het over homo's gaat. Dat vind ik hypocriet.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 13:55   #622
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Flame, je bent te ver gegaan daar, dat gevoel is al meer dan genoeg om hier een hele boel verwijten over je heen te krijgen.
Niet het gevoel an sich, wel het feit dat je je kind afweert van homoseksuele handelingen, maar die lijn niet op dezelfde wijze doortrekt naar dezelfde heteroseksuele handelingen.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 13:55   #623
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ieder moet dat voor zichzelf weten, ik heb mijn partners ook nooit staan aflikken waar andere mensen bijstonden, ik heb daar geen behoefte aan, daarvoor ben ik ook bekrompen zeker?
Aflikken is wel iets anders dan een tongkus geven, maar soit...
Niemand vraagt je dat te doen of dat zelfs leuk te vinden.
Het gaat er alleen om dat je daarvoor een onderscheid maakt tussen homo's en hetero's.
Oud 5 juli 2007, 13:59   #624
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky Bekijk bericht
Niet het gevoel an sich, wel het feit dat je je kind afweert van homoseksuele handelingen, maar die lijn niet op dezelfde wijze doortrekt naar dezelfde heteroseksuele handelingen.
Dus jij vindt dat het blootstellen van je kind aan homoseksuele handelingen tot een 'normale' opvoeding behoort? Ik niet.
Mijn zoon heeft geen probleem met homo's, ik ook niet, voor mij is dat voldoende.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 14:01   #625
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ik vind dat iedereen moet kunnen uitkomen voor het gevoel dat ie over iets heeft zonder daarna al die shit over zich heen te krijgen (zelfs mensen die hier blijkbaar al medelijden mijn mijn zoon gaan krijgen )
Mensen hebben andere gedachten, verschilende gevoelens over dingen en moeten die op een redelijke manier kunnen uitspreken zonder daarvoor persoonlijk aangevallen te worden.
Jij mag van mij voor om het even welke mening uitkomen, maar dan moet je er wel ook tegen kunnen dat die mening in vraag gesteld wordt. Ik heb je trouwens nergens persoonlijk aangevallen. En als je mensen op basis van een avatar in een hokje steekt zoals je met Raf deed, dan moet je natuurlijk niet schrikken wanneer dat niet geapprecieerd wordt.
Oud 5 juli 2007, 14:02   #626
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Aflikken is wel iets anders dan een tongkus geven, maar soit...
Niemand vraagt je dat te doen of dat zelfs leuk te vinden.
Het gaat er alleen om dat je daarvoor een onderscheid maakt tussen homo's en hetero's.
Het gaat niet over bewust een onderscheid maken, ik heb een raar, negatief gevoel als ik homo's zie tongkussen, vanzelf, ik moet daar niets voor doen of denken. Een mankement in mijn hersenen blijkbaar?
Als ik hetero's op openbare plaatsen zie tongkussen schiet enkel door mijn gedachten of dat nu wel nodig is waar iedereen bijstaat.
Oud 5 juli 2007, 14:04   #627
adaveke
Schepen

adaveke's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me het volgende af:

Als je kind compleet door jouw wordt afgeschermd van bepaalde "homoseksuele" handelingen, die hij blijkbaar wel mag zien bij heteroseksuelen, in hoeverre zal hij dan op latere leeftijd homoseksualiteit als een normale beleving van de seksualiteit gaan zien?
adaveke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 14:07   #628
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adaveke Bekijk bericht

Als je kind compleet door jouw wordt afgeschermd van bepaalde "homoseksuele" handelingen, die hij blijkbaar wel mag zien bij heteroseksuelen, in hoeverre zal hij dan op latere leeftijd homoseksualiteit als een normale beleving van de seksualiteit gaan zien?
nagels met koppen.
Oud 5 juli 2007, 14:08   #629
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar gaat het natuurlijk over. Zolang kussende mannen taboe blijven, zullen er mensen zijn die daar een "raar, negatief gevoel" bij hebben als ze het dan toch eens te zien krijgen.
Oud 5 juli 2007, 14:09   #630
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dus jij vindt dat het blootstellen van je kind aan homoseksuele handelingen tot een 'normale' opvoeding behoort? Ik niet.
Mijn zoon heeft geen probleem met homo's, ik ook niet, voor mij is dat voldoende.
Opzettelijk blootstellen niet. Maar opzettelijk laten ontnemen, alsof het een slecht iets is, geeft bij mij hetzelfde gevoel als bij adaveke. Het impliceert een negatief oordeel over de homoseksuelen.
Oud 5 juli 2007, 14:12   #631
Laya
Minister

Standaard

Citaat:

Je hebt blijkbaar niet al mijn posts gelezen, mijn kind komt regelmatig bij holebi's thuis want het 'zit in de familie' langs zijn vaders kant. Hij was op het huwelijk van zijn tante en haar vriendin, komt vaak bij hen thuis, daar is een holebi zoon en dochter waar hij veel mee in contact komt, hij vindt holebi's dus heel normaal. Moet ik hen nu vragen om alsjeblieft te gaan tongkussen in zijn bijzijn?
Oud 5 juli 2007, 14:17   #632
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky Bekijk bericht
Opzettelijk blootstellen niet. Maar opzettelijk laten ontnemen, alsof het een slecht iets is, geeft bij mij hetzelfde gevoel als bij adaveke. Het impliceert een negatief oordeel over de homoseksuelen.
Dus om positief te denken over homo's is met hen gewoon contact hebben niet genoeg? Het is nodig om hen op jeugdige leeftijd te zien tongzoenen en elkaars naakt lichaam te strelen?
Oud 5 juli 2007, 14:25   #633
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Uitjoelen is dat toch zeker wel hoor. Ik heb niemand gezegd iets te moeten accepteren.
Uitjoelen hoeft daarom niet met die reden gebeuren é.
Onze Raf hier krijgt niet al deze negatieve reacties vanwege zijn homo zijn hoor.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 14:34   #634
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dus om positief te denken over homo's is met hen gewoon contact hebben niet genoeg? Het is nodig om hen op jeugdige leeftijd te zien tongzoenen en elkaars naakt lichaam te strelen?
Neen. Maar het feit dat je heteroseksuele koppels die exact hetzelfde doen, wel aan hem zou blootstellen impliceert dat idee wel. Waar uw grens ligt doet er mij niet toe, wel dat je bij het stellen van die grens een onderscheid maakt tussen de geaardheid van het koppel.
Oud 5 juli 2007, 15:01   #635
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vind je dat? Kan je daarom al een racist genoemd worden? Vind ik helemaal niet!
Maar ik vind dat iedereen moet kunnen uitkomen voor het gevoel dat ie over iets heeft zonder daarna al die shit over zich heen te krijgen (zelfs mensen die hier blijkbaar al medelijden mijn mijn zoon gaan krijgen )
Mensen hebben andere gedachten, verschilende gevoelens over dingen en moeten die op een redelijke manier kunnen uitspreken zonder daarvoor persoonlijk aangevallen te worden.
Ja, er is niks mis met denken zoals je denkt. En ik ben blij om te weten dat je je kinderen ruimte geeft voor een eigen mening, en ze niet met die van anderen infesteert.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 15:19   #636
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kom kom zo erg is die avatar nu ook weer niet he... Nu als je vindt dat je dit niet moet tonen kan ik daar ook inkomen maar zou je je kleine wel een heterokoppel laten zien die hetzelfde doen dan?
Voor mij is de homoseksualiteit aannemen als norm ook helemaal uit den boze maar ik vind dat als Raf dit als avatar kiest hij daar wel recht op heeft... Jij niet? Vindt je dat zo erg?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 17:50   #637
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Kom kom zo erg is die avatar nu ook weer niet he... Nu als je vindt dat je dit niet moet tonen kan ik daar ook inkomen maar zou je je kleine wel een heterokoppel laten zien die hetzelfde doen dan?
Voor mij is de homoseksualiteit aannemen als norm ook helemaal uit den boze maar ik vind dat als Raf dit als avatar kiest hij daar wel recht op heeft... Jij niet? Vindt je dat zo erg?
Yep, hij heeft daar recht op, zeker en vast. Maar als ik het mij goed herinner was de vraag hier wat anderen daarvan vinden en dan heb ik het recht om te zeggen dat ik die avatar erover vind, blijkbaar denken velen daar anders over. Had hij een avatar gekozen die wat meer aan de verbeelding overliet had ik em mss zelfs mooi gevonden.
Oud 5 juli 2007, 18:27   #638
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Onze Raf hier krijgt niet al deze negatieve reacties vanwege zijn homo zijn hoor.
Inderdaad.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 18:33   #639
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Ik heb betere dingen te doen. Ik hou mij er niet echt mee bezig wie, welke avatar heeft en waarom.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 19:18   #640
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yep, hij heeft daar recht op, zeker en vast. Maar als ik het mij goed herinner was de vraag hier wat anderen daarvan vinden en dan heb ik het recht om te zeggen dat ik die avatar erover vind, blijkbaar denken velen daar anders over. Had hij een avatar gekozen die wat meer aan de verbeelding overliet had ik em mss zelfs mooi gevonden.
Maar had ik een avatar gekozen van een heteroseksueel koppel, die even veel of even weinig aan de verbeelding overliet dan deze foto, dan had je daar geen probleem mee gehad, zelfs niet voor je kind. Hoe hypocriet kan je zijn?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be