![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik werk in Brussel, tijdens de middag kan ik mij wel een uurtje vrij maken.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allez zeg eens hoeveel illegalen heb jij gehuisvest, eten en drinken gegeven, medische kosten betaald, enz.. en hoelang....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Temidden van de commotie rond de (mislukte) uitwijzing van een Ecuadoriaanse vrouw en haar 11-jarige dochter, is het een even nuchtere als verheugende vaststelling dat uiteindelijk het gezond verstand de bovenhand haalt, ondanks emotionele chantage van advocaten en actiecomités en een twijfelachtig vonnis van de rechter.
In een peiling van De Standaard laten bijna 3 op 4 Vlamingen verstaan niét tevreden te zijn met de vrijlating van het duo. En ook in de pers klinken voor één keer – als het goed is zeggen we het ook – erg kritische geluiden bij de hele heisa. “Het lijkt toch evident”, schrijft Bart Moerman raak in Het Nieuwsblad, “dat Ana Cajamarca en haar dochter het land uitmoeten. Ze kwamen het land in op een leugenachtige manier, namelijk met een tijdelijk toeristenvisum. Ze verbleven hier vier jaar compleet illegaal. Ze hebben nooit zelfs maar de moeite gedaan zich te laten legaliseren, bij voorbeeld door asiel aan te vragen. Ze zouden dat ook nooit gekregen hebben. Het gaat nu eenmaal niet om politieke vluchtelingen, maar om zuiver economische immigranten.”
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen krijgt Anne Malherbe, de Belgische presidentsvrouw van Ecuador die zich naar verluidt “schaamt om Belg te zijn”, de wind van voor in de pers en de publieke opinie. “Een opportuniste, een populiste van het zuiverste water”, sneert Jan Segers (Het Laatste Nieuws).
“Het is hoogst misplaatst dat de Correa’s (de Ecuadoriaanse presidentsfamilie, nvdr) ons land lessen in democratie en mensenrechten komen geven”, schrijft Paul Geudens (Gazet van Antwerpen). “Het is niet omdat er bij hen weinig of geen respect is voor de wet, dat het hier ook zo moet worden. Trouwens, als de Ecuadoriaanse ‘first lady’ iets voor kinderen wil doen, dat ze dan in eigen land begint. Daar is meer werk dan hier.” Dit Djimi kan je lezen op onze website. Niets van geweld tegenover illegalen. Alleen maar vaststellingen...
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u mij ècht graag met een ernstig gesprek wilt plezieren, mag u mij altijd een privé-berichtje sturen. Dan kunnen we een afspraak maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
|
![]() Zeg nou zélf: dat tart toch alle verbeelding?
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vrijgesproken kinderen gaan bij voorkeur terug naar huis om zich voor te bereiden op hun taak in onze maatschappij (d.i. te werken voor het pensioen van hun weldoeners). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Schepen
|
![]() Veel pretentie! Ik zie het nut er niet van in om mijn theoretisch en praktisch rij-examen te doen, ik slaag er toch niet voor. Dus laat ik maar zonder rijbewijs rond toeren..... Oh, ik zie het nut trouwens ook niet ervan in om te verzekeren. Oh oeps, ik rij iemand aan...oh de ander zijn probleem maar hé....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Schepen
|
![]() Neem je woordenboek er even bij Edina
Crimineel = betrekking hebbend op een misdaad Crimineel = ongehoord Simpel hé. Misdaad plegen staat gelijk voor straf (dat kan dan opsluiting zijn, of uitwijzing in dit geval) |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
|
![]() Citaat:
mmmmm ik begin die redenering plots al wat leuker te vinden.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
|
![]() Uitwijzing is zelfs nog geen straf, hen hier laten wonen is gewoon de misdaad belonen. Men zou de illegalen ook hun uitwijzing moeten laten betalen en alle administratieve kosten die de staat aan hen heeft.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 2 augustus 2007 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik woon in een gemeente waar de (groene) burgemeester evenmin als Pira van Mortsel uitwijzingsbevelen wenst te tekenen omdat het tegen zijn overtuiging ingaat. Wel, ik heb twee kinderen die een heleboel moeten missen omdat ik mijn geld netjes aan de belastingen overhandig, in plaats van er leuke, aangename en goede dingen voor mijn kinderen mee te doen. Zou het lukken indien ik mijn burgemeester even een briefje schrijf dat ik vanaf nu afzie om mijn belastingen te betalen omdat het "tegen MIJN overtuiging ingaat"? (mijn kinderen zijn nog altijd belangrijker dan een heleboel andere dingen waar ik dus belastingen voor betaal: de putten van Wallonie, de opvang van de "kinderen" van Edina en noem maar op....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
|
![]() Citaat:
U kan hem altijd even aanschrijven he en begin met te zeggen dat je alvast geen gemeentebelastingen wil betalen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 2 augustus 2007 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel hopen kanker... maar dat is dan weer een oplossing voor het vergrijzingsprobleem.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2007 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien even je juridisch woordenboek erbij pakken: niet iedereen die regels overtreedt, pleegt een misdaad. Het kan ook om een misdrijf of een gewone overtreding gaan. En op de meeste misdrijven en overtredingen staat geen gevangenisstraf. Vluchtelingen wiens administraie niet in orde is, plegen geen misdaad, ze zijn in overtreding. Dat is niet hetzelfde.
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de realiteit van vluchtelingen gaat het om een aantal normen die in het humanisme verankerd zijn: menselijkheid bijvoorbeeld. Niet het gesjacher of gefoefel en geklaag over belastingen, maar het inbeeldingvermogen om jezelf in de situatie van vluchtelingen in te leven en je af te vragen hoe je jezelf zou voelen. Empathie en medeleven. Een zeker vorm van mildheid voor mensen die het moeilijk hebben, voor kinderen die opgesloten worden, voor mensen wier dagelijks leven hier abrupt wordt afgebroken en die in een land gedumpt worden waar ze nauwelijks nog een relatie mee hebben. Mensen, weet je wel, levende wezens die niet zoveel verschillen van jezelf. Maar goed, al boter aan de galg. Tel maar verder uw centen en klaag nog wat.
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Droom rustig verder. Toch geen schrik dat jouw uitkering er op een bepaald moment ook gaat afvallen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2007 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hou op met de flauwekul. 4 jaar!!! lang leeft ze in de illegaliteit. En ze zou nu nog beloond worden. Wat met al die asielzoekers die alle formaliteiten netjes invullen (zoals een goed burger het hoort te doen) maar die dan geweigerd wordt. En dan niet de middelen/connecties heeft om de media op te trommelen? De indruk wordt gewekt dat illegalen en allochtonen zich alles maar kunnen permitteren, terwijl de brave burger voor alles mag opdraaien. Blijkbaar is een uur verkeerd (en dan nog juist staan hé, gewoon meterke niet vullen) parkeren veeeeeeeeel erger dan 4 jaar illegaal in België leven, met daarnaast dus duidelijke belastingsontduiking en zwartwerk. Waarom wordt nu gewoon niet aanvaard dat ze een wet heeft overtreden? En dat hiervoor de gevolgen gedragen moeten worden? En kom niet af met menselijkheid. Als het hier zo slecht is, dan zouden ze in de eerste plaats hun land niet verlaten. |
|
![]() |
![]() |