![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6402 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Joepie ik ben niet obsessief ! Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 februari 2015 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
#6403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://ns29032.ovh.net & http://91.121.97.41
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#6404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bij meer dan 20 ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#6405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog altijd geen nuanceverschil? nog altijd alles wit-zwart?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#6406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat riskeer je een overdosis K&K.
![]()
#6407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was 'n deel van mijn vraag die jij niet kan beantwoorden want dat weet je niet. Tot zo ver zit de rest, de niet gebanden, vaker en langer hier, inclusief jij & Attila, dan 'n dubbelnikker. Wie is er dan geobsedeerd, zielig etc. ? En wiens zogezegde familieleden lijden eronder; degenen die hier af & toe 'n dubbelnik aanmaken, op zo kort mogelijke tijd wat berichten proberen plaatsen ... of ... degenen die hier dagelijks zitten, meestal zelfs hun tijd te verdoen met trollen, provoceren en dooddoeners te placeren?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mensen die hier dagelijks wat berichten zetten maar die het meestal deftig houden, zijn op z'n hoogst geobsedeerd, maar zeker niet zielig. Of zo iemands gezinsleven er zou onder lijden, geen idee. Bij mij doet het dat sowieso niet, voor anderen kan ik niet spreken. Vanwaar trouwens jouw obsessie met die dubbelnicks?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#6409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer of minder dan jij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je neemt het wel erg persoonlijk op hoor.
![]() |
![]() |
#6411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou wel wat meer over seks mogen gaan vind ik.
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 6 februari 2015 om 14:07. |
![]() |
![]() |
#6414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() circe komt toch nog wel terug???
|
![]() |
![]() |
#6415 |
Perm. Vertegenwoordiger VN