![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6402 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks gaan ze hier nog vertellen dat, als de zonnestralen het aardoppervlak niet meer kunnen bereiken, het warmer gaat worden!
![]() En dat allemaal omdat ze mij per se willen ongelijk geven.
![]() |
#6404 |
Minister-President
|
![]() Kom, zet hier maar een paar Duvels op tafel; want het is hier weer heel gezellig.
![]() |
#6405 |
Banneling
|
![]() Wat zou het meest zonnestralen tegenhouden als ze zich tussen de aarde en de zon bevinden : een massieve blok als de maan die de zonnestralen 400.000 km van de aarde houdt, of een diffuse wolk luchtvervuiling die zich in de atmosfeer van de aarde bevindt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6406 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die oude kriek Timmermans is zuuuuur. Suiker erbij!
![]() |
#6408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6409 |
Banneling
|
![]() *sleurt twee bakken St.-Bernardus naar binnen*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kloostergedoe is verleden tijd. Meeste van christelijke traditie of eender welke Westerse traditie moet weg van de dolende politiek. De regering zwalpt maar aan als een dronkelap. Er zijn teveel regels, te weinig regels. Waar wil je heen? Wanneer komt de opkuis? Na de zovele jaren blaasjes wijsmaken over dat dit of dat echt wel de revolutie zal zijn. De politiek zit altijd in een spagaat. Nooit in een rechte lijn. De mensen zijn gwn onverschillig, volgen t programma. Waar t heengaat, niemand weet t. We hebben al die miljarden vluchtelingen al eens gezien, we overleven die ook wel weer. Mens is een dolende soort en volgt het geld en de steden. Maar uiteindelijk als het stof gaat liggen kun je niet heel je leven een "stray" blijven. Klagen mag niet van de overheid, maar het beleid van de laatste X aantal jaar trekt op niets. En dat zal ook niet snel veranderen.... Alles zit muurvast en ik hou daar wel van zolang er af en toe eens opgekuist wordt. Beetje show....
![]() |
![]() |
#6411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het moet dan moet het. Die is toch heel zuur, je proeft geen krieken meer.
![]() |
#6412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bicarbonaat erin doen helpt misschien ook.
Krijg je misschien nog een schuimkraagje erbij.
![]() |
#6414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan prefereer ik geuze Boon, nogal bitter. Geen vrouw die dat blijkbaar lust. Hoe smaken kunnen verschillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook de lambic van Boon vond ik te zuur. Ik stel me voor dat dat het bier was dat onze voorouders dronken, voor de uitvinding van pils enz...
Interessant om eens te proeven, maar niet mijn ding. Maar misschien kan je proberen het drinkbaar te maken met honing of kruiden of iets dat een 18de eeuwse dronkaard zou kunnen doen. En nu een rondje van een goeie whisky voor alleman ter nagedachtenis van de arme John Barleycorn. https://www.youtube.com/watch?v=t8878chOvfI
![]() |
#6416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu nog een Bowmore. ![]() Op onze glorieuze kwalificatie.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 november 2020 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een jaar of wat later bestelde ik hetzelfde in een café en raar genoeg smaakte het helemaal niet. Misschien doet de omgeving iets aan de illusie van goede of slechte smaak? Dus nu drink ik plat water in café's! ![]()
![]() |
![]() |
#6419 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6420 |