![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6401 |
Minister-President
|
![]() Karen trok haar slipje aan na een nacht wilde, losbandige seks met
een voetbalploeg uit en zag dat Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 26 oktober 2004 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6402 |
Banneling
|
een voetbalploeg uit Botswana en zag dat haar tatouage van |
![]() |
![]() |
![]() |
#6403 |
Minister-President
|
een voetbalploeg uit Botswana en zag dat haar tatouage van een maand oud in haar liesstreek Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 26 oktober 2004 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karen trok haar slipje aan na een nacht wilde, losbandige seks met een voetbalploeg uit Botswana en zag dat haar tatouage van een maand oud in haar liesstreek zich nu in haar knieholte bevond.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6405 |
Minister-President
|
![]() Wat krijgen we nu,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6406 |
Banneling
|
![]() Wat krijgen we nu, schreeuwde Karen terwijl
Laatst gewijzigd door parcifal : 26 oktober 2004 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wat krijgen we nu?", schreeuwde Karen, terwijl Parcifal haar slipje terug uittrok, "
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 oktober 2004 om 18:34. Reden: Even wat interpunctie aangebracht |
![]() |
![]() |
![]() |
#6408 |
Minister-President
|
![]() "Wat krijgen we nu?", schreeuwde Karen, terwijl Parcifal haar slipje terug uittrok, "een tweede beurt inderdaad
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wat krijgen we nu?", schreeuwde Karen, terwijl Parcifal haar slipje terug uittrok, "een tweede beurt inderdaad! Hoezee!" Parcifal, hierdoor aangemoedigd
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6410 |
Banneling
|
![]() "Wat krijgen we nu?", schreeuwde Karen, terwijl Parcifal haar slipje terug uittrok, "een tweede beurt inderdaad! Hoezee!"
Parcifal, hierdoor aangemoedigd liet een tarzankreet en |
![]() |
![]() |
![]() |
#6411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Parcifal, hierdoor aangemoedigd liet een tarzankreet en zong vervolgens de Brabançonne
![]() |
![]() |
![]() |
#6412 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Parcifal, hierdoor aangemoedigd liet een tarzankreet en zong vervolgens de Brabançonne op het ritme van
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6413 |
Banneling
|
![]() Parcifal, hierdoor aangemoedigd liet een tarzankreet en zong vervolgens de Brabançonne op het ritme van Karen's wippende borsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6414 |
Minister-President
|
![]() Plots ging de deur open
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plots ging de deur open en kwam Prins Philippe
![]() |
![]() |
![]() |
#6416 |
Banneling
|
![]() Plots ging de deur open en kwam Prins Philippe klaar op de deurmat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6417 |
Minister-President
|
![]() Plots ging de deur open en kwam Prins Philippe klaar op de deurmat, waar juist iemand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6418 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Plots ging de deur open en kwam Prins Philippe klaar op de deurmat, waar juist iemand een foto van Raf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plots ging de deur open en kwam Prins Philippe klaar op de deurmat, waar juist iemand een foto van Rafaella Cara had neergelegd
![]() |
![]() |
![]() |
#6420 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Plots ging de deur open en kwam Prins Philippe klaar op de deurmat, waar juist iemand een foto van Rafaella Cara had neergelegd (verkleed als man ),
|
![]() |
![]() |