Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2006, 22:51   #6401
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht

Wat Alex betreft, er gaat m.i. te veel aandacht naar om hem uit het zicht te doen.
Met anderen is dat al gelukt. John Tod bijv.
William Cooper,Joe Vialls,Gary Webb,Brian Downing Quig,David Kelly,Webster Tarpley,Phil Schneider,Hunter S. Thompson,...

Over de meeste onder hen uit ik me niet expliciet omdat ik ze niet goed genoeg ken,en om allerlei redenen mijn twijfels heb.
Over William Cooper echter weten we het zeker.Hij is gedood omwille van zijn boodschap!
Joe Vialls,Gary Webb,Brian Downing Quig,Webster Tarpley en David Kelly mogen we ook redelijk zeker zijn volgens mij.
Phil Schneider lijkt me very ligit,maar zijn info is de ver van mijn bed show voor mij,daardoor heb ik moeite...
Hunter S. Thompson was ik eerst overtuigd van wel,maar ik ben ook al op dirt gestoten (dat hij niet zo aardig was als werd aangenomen),maar ik ben wel redelijk zeker dat hij is omgelegd,alleen weet ik niet of het was om iets wat hij naar buiten zou brengen om anderen te informeren of omdat hij zich in nesten had gewerkt en teveel wist waardoor hij bepaalde mensen kon verklikken...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 23:13   #6402
joadoor
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergei Bekijk bericht
Je vergeet blijkbaar dat de mens evolueert.
Dat wil zeggen dat er soms mensen op de wereld komen met defecten al of niet goede. meestal zien de de slechte, bvb misvormingen of hersenbeschadigingen maar er bestaan ook goede eh afwijkingen.

Een welgekend voorbeeld is Einstein , wiens hersens na zijn dood helemaal onderzocht zijn en effectief afwijkingen vertoonde. Mozart gind echter dood op een moment waarop we technologisch nog niet in staat waren om de hersenen door te lichten, dus te sectioneren.

Aan de andere kant is het best mogelijk dat bij de geboort van een nieuwe generatie meer basis informatie genetisch doorgegeven wordt. Als deze diep in het langetermijngeheugen zit haal je de informatie... net omdat je als kind veel nieuw informatie bijeen sprokkelt niet zo snel op. in dat geval zou de persoon in kwestie nooit die 'verloren' informatie kunnen ophalen.
Net zoals de hersenen slechte ervaringen proberen weg te moffelen.
Onze hersenen kunnen ons dus beduvelen.

Als de evolutie verder gaat is het perfect mogelijk dat er effectief al kennis wordt doorgegeven i.p.v. enkel de basis instincten.
Want helaas kan men nog steeds niet de inhoud van de hersenen achterhalen, enkel disectioneren en kijken naar hoe de hersenenen er eigenlijk uitzien.

Maar gezien het evolutieproces is het in elk geval duidelijk dat ook de hersenen verder evolueren.
En hoe verklaar je de regressies naar vorige levens waarvan ik de link gegeven heb? Moet je trouwens ook eens proberen. Ik heb het ooit gedaan en het verklaarde veel over mijn leven nu. En wat de hersenen of genen betreft tuurlijk vind men alles terug in de hersenen de vraag is zijn de hersenen gevormdt naar de identiteit van de persoon, of is de persoon gevormd naar hoe de hersenen zijn. Een kind heeft karaktereigenschappen van de ouders omdat ze zijn doorgeven door zijn ouders en omgeving. Ok. Maar als je een horoscoop van dat kind maakt staan die karaktereigenschappen er even goed in vermeld. Ok astrologie is niet wetenschappelijk bewezen en regressietherapie ook niet. Het wil niet zeggen omdat het niet bewezen is dat het niet kan kloppen. Het zijn trouwens altijd die mensen die het niet onderzocht hebben die er een oordeel over hebben. Zo bij deze daag ik u uit het eens te onderzoeken. Trouwens astrologie is iets waarvan de kennis bewust niet wordt bekend gemaakt. Geloof me gerust de kennis die de elite heeft gaat veel verder dan ze ons bekend maken. Kennis is macht, of kracht dat hangt af van hoe het gebruikt word. Bohemian groove is actueel nu. Persoonlijk geloof ik niet in de duivel, en ik denk de elite ook niet. Maar door bepaalde symboliek op een bepaald ogenblik te gebruiken kan men energieen manupuleren. De uil is een perfect voorbeeld van een bepaald oerprincipe die in zulke symboliek kan gebruikt worden. Roofdier dat leeft als de zon afwezig is ('s nacht). Als het toch allemaal onzin is waarom zijn wereldleiders er wel in geinterreseerd. Of denk je dat ze in de vrijmetselaars loges rituelen volgens een bepaalde symboliek doen uit verveling?

Joadoor,
joadoor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 23:59   #6403
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
William Cooper,Joe Vialls,Gary Webb,Brian Downing Quig,David Kelly,Webster Tarpley,Phil Schneider,Hunter S. Thompson,...

Over de meeste onder hen uit ik me niet expliciet omdat ik ze niet goed genoeg ken,en om allerlei redenen mijn twijfels heb.
Over William Cooper echter weten we het zeker.Hij is gedood omwille van zijn boodschap!
Joe Vialls,Gary Webb,Brian Downing Quig,Webster Tarpley en David Kelly mogen we ook redelijk zeker zijn volgens mij.
Phil Schneider lijkt me very ligit,maar zijn info is de ver van mijn bed show voor mij,daardoor heb ik moeite...
Hunter S. Thompson was ik eerst overtuigd van wel,maar ik ben ook al op dirt gestoten (dat hij niet zo aardig was als werd aangenomen),maar ik ben wel redelijk zeker dat hij is omgelegd,alleen weet ik niet of het was om iets wat hij naar buiten zou brengen om anderen te informeren of omdat hij zich in nesten had gewerkt en teveel wist waardoor hij bepaalde mensen kon verklikken...
En Martin Luther King, vergeet die niet.

Beluister eens de opnamen van John Todd. Ze hebben hem in de gevangenis gekregen, laatst was hij aangevallen daar, met messteken. Daarna gewoon in de vergeetput denk ik. Mooi land de VS....
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2006, 00:40   #6404
Sergei
Burgemeester

Sergei's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joadoor Bekijk bericht
En hoe verklaar je de regressies naar vorige levens waarvan ik de link gegeven heb? Moet je trouwens ook eens proberen. Ik heb het ooit gedaan en het verklaarde veel over mijn leven nu. En wat de hersenen of genen betreft tuurlijk vind men alles terug in de hersenen de vraag is zijn de hersenen gevormdt naar de identiteit van de persoon, of is de persoon gevormd naar hoe de hersenen zijn. Een kind heeft karaktereigenschappen van de ouders omdat ze zijn doorgeven door zijn ouders en omgeving. Ok. Maar als je een horoscoop van dat kind maakt staan die karaktereigenschappen er even goed in vermeld. Ok astrologie is niet wetenschappelijk bewezen en regressietherapie ook niet. Het wil niet zeggen omdat het niet bewezen is dat het niet kan kloppen. Het zijn trouwens altijd die mensen die het niet onderzocht hebben die er een oordeel over hebben. Zo bij deze daag ik u uit het eens te onderzoeken. Trouwens astrologie is iets waarvan de kennis bewust niet wordt bekend gemaakt. Geloof me gerust de kennis die de elite heeft gaat veel verder dan ze ons bekend maken. Kennis is macht, of kracht dat hangt af van hoe het gebruikt word. Bohemian groove is actueel nu. Persoonlijk geloof ik niet in de duivel, en ik denk de elite ook niet. Maar door bepaalde symboliek op een bepaald ogenblik te gebruiken kan men energieen manupuleren. De uil is een perfect voorbeeld van een bepaald oerprincipe die in zulke symboliek kan gebruikt worden. Roofdier dat leeft als de zon afwezig is ('s nacht). Als het toch allemaal onzin is waarom zijn wereldleiders er wel in geinterreseerd. Of denk je dat ze in de vrijmetselaars loges rituelen volgens een bepaalde symboliek doen uit verveling?

Joadoor,
Vrijmetselaars zijn in weze mensen die van nature uit hoger begaafd zijn en samen in groep in principe ideën uitwisselen, vandaar noem ik ze eerder een denktank. De rites die erbij horen zijn een soort opium om de prestaties van de denktank te vergroten en het is dus eigenlijk bedoelt om verveling tegen te gaan om het simpel te houden. De mystieke sfeer errond is puur om pottenkijkers buiten te houden omdat het intellectuele werk van een denktank toekomstplannen zijn en zoiets is op staatsniveau geheim.
Informatie ontfutselen van een denktank is ronduit riskant dus want op bestuursniveau gebeuren er dingen die het daglicht niet altijd mogen zien.
Natuurlijk is kennis macht en zodra iedereen de kennis te weten komt is de macht verbroken. Dus verborgen agenda. Trouwens, om ervoor te zorgen dat het verborgen blijft komen de rituelen weer te pas.

De hersenen krijgen vanaf de geboorte de basis instincten mee maar gezien de evolutie zit daar ongetwijfeld al een basis informatie aan vast maar zoals vermeld zit deze dan heel diep in het lange termijn geheugen en kan afgeblokt worden door wat het kind later begint bij te leren.

De eigenlijke karaktereigenschappen worden deels door ouders, deels door omgeving en door het kind zelf bepaalt. Vooral de eerste jaren is het leervermogen ontzettend groot, de hersenen zijn in het begin nog niet volgroeid en het kind kan zelf bepalen in hoeverre de volgroeiing van de hersenen zal verlopen. Als het kind dus van jongsaf aan meer dan een gezonde interesse heeft voor informatievergaring dan gaan de hersenverbindingen afwijken van een kind dat meer lusteloos en dik tegen zijn/haar goesting iets bijleert. Dus het aantal neuronen is geen vast gegeven maar schilt van individu tot individu.

Nu is er wel een bijkomende factor waar bitterweinig van geweten is.
We zijn wandelende electriciteitscentrales. Dat is een van de reden dat er in gebieden waar haaien rondzwemmen ook af en toe mensen sowieso worden aangevallen gezien haaien de elektrische pulsen kunnen detecteren.

Zou individu X langs die weg individu Y kunnen beïnvloeden?
Ik sta er heel sceptisch tegenover maar sluit dit niet helemaal uit maar zover gaan dat je van een soort re-incarnatie kan spreken gaat fysiologisch toch te ver want eigenlijk kan dit dan enkel in geval van incest.
Anders zijn er teveel obstakels .

Het is trouwens aangetoont dat er extra informatie kan overgedragen worden bij een geboorte zij het dat dit bij een olifant was. Maar als het daar gebeurt waarom dan niet bij ons? Evolutie gaat verder he.
Het probleem is dat we dit niet kunnen nameten en dus blijft het in een taboesfeer hangen.

Ik sneed frequent hersenen in superfijne plakjes, zij het meer van dieren dan mensen (wegens gebrek aan vrijwilligers) maar er is nog veel te veel onbekend maar wat we nu niet weten kan later nog komen.

Laatst gewijzigd door Sergei : 1 augustus 2006 om 00:41.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2006, 01:44   #6405
joadoor
Partijlid

Standaard

Vrijmetselaars zijn vooral mensen die een bepaalde machtspositie bekleden : bankdirecteurs, politiekers, rechters belangrijke persmensen enz... Heb je al eens een voordracht gehoord van een vrijmetselaar die kennen perfect nummerologie, astrologie enz. Ooit heb ik een vrijmetselaar het schilderij van de gebroeders van eyck(trouwens ook vrijmeselaars) het RAM gods horen uitleggen.Volledig nummerologisch en astrologisch en perfect in het geheel passend. Dus dat het alleen is om een beetje mystieke sfeer errond te scheppen om pottenkijkers er buiten te houden is onzin. Trouwens die mystieke sfeer zal eerder mensen aantrekken dan afschrikken. Je moet het artikel over die rechter dat laatst in humo is verschenen eens lezen, dan weet je dat de loge mensen kiest naar gelang hun machtpossitie en niet naar hun begaafdheid. Al eens in een tempel van de loge geweest? Persoonlijk heb ik door een toeval ooit in Kortrijk eens de tempel kunnen bezichtigen. De tempel puilt uit van symboliek. Mij maak je niet wijs dat het alleen uit verveling of om geheimhouding. Naar ik kan uitmaken aan je uitleg ben je wetenschappelijk vrij sterk en heb ik wel het gevoel dat je toch een bepaalde openheid hebt naar wat er buiten de wetenschap valt. Ik ben ook sceptisch, niets mis mee, maar je moet de stap durven zetten buiten het geen wetenschappelijk te verklaren is. En onderzoek dat op een sceptisch manier. En regressie kan bij elke mens, vorige levens zal inderdaad niet bij iedereen lukken soms heeft de geest uit eigenbescherming de toegang onmogelijk gemaakt, zoals bij mensen die soms een zwaar trauma hebben opgelopen in de jeugd de herinnering van het trauma onderdrukt is. Sommige mensen zouden inderdaad niet kunnen verwerken wat er in dat vorige leven heeft afgespeeld. Het probleem is niet alleen dat het niet kan nagemeten worden, het probleem is vooral dat sommige dingen door wetenschappers niet willen onderzocht worden, omdat ze niet willen uitgelachen worden door collega's. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, ik heb ooit les gehad in astrologie van dr. van ootegem. Hij was ooit prof exacte wetenschappen aan de unief tot hij verder ging zoeken. Spijtig dat de persoon een beetje een geldwolf is maar qua kennis in astrologie was hij de beste. En in nederland kan je aan de universiteit van Utrecht parapsychologie volgen. En tenslotte is kennis niet altijd macht, als je het deelt of gebruikt om opbouwend te werken naar andere personen is het kracht want je zet er niemand mee in onmacht.

groetjes Joadoor
Oud 1 augustus 2006, 09:38   #6406
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Zou individu X langs die weg individu Y kunnen beïnvloeden?
Een tijdje geleden las ik iets over een uitvinding waarmee de testpersoon in kwestie "gestuurd" kon worden door deze elektrische impulsen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2006, 09:45   #6407
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Het is interessant wat Joadoor hier opwerpt. In onze moderne wetenschap is er geen plaats voor die meer "esoterische" onderwerpen. Nochtans kan het het begrip vergroten van de occulte natuur van de NWO, zoals geheime genootschappen, bizar lijkende rituelen en het gebruik van symbolen etc. Het is een feit dat die occulte stromingen volop aanwezig zijn en waren in oude en moderne geheime genootschappen zoals vrijmetselarij.

Voor de mens die gelooft in het materieel realisme (fysische realiteit is al wat er is, bewustzijn vindt zijn oorsprong in de hersenen), is dat occulte slechts een waardeloos bijgeloof in de interpretatie van iets zoals de NWO. Echter, als bewustzijn, en de fysische realiteit, niet de "bron" zijn, maar afspiegelingen zijn van deze bron, dan kunnen we het occulte al iets beter begrijpen. Dan heeft het ergens wel een "functie".

Dit is wat de mystici/shamamen van de oudheid en van vandaag zeggen, dat is dat alles één is, alles is onlosmakelijk verbonden en komt voort uit hetzelfde maar door onze dagdagelijkse ervaring, onze bewustzijn die zit verankerd in onze hersenen ervaren we dit niet, en krijgen we de indruk van afgescheidenheid en mensen die verschillen met ego's.

Het is dit materieel realisme die ook voor excessen in denkpatronen heeft gezorgt, want als alles echt één is, dan ga je tweemaal denken vooraleer je je medemens iets aandoet. Natuurlijk moet een mens overleven en andere diersoorten afmaken voor voedsel, maar dit is natuurlijk. Primitieve volkeren waren dankbaar voor de natuur voor elk dier dat ze kregen, en hielden er speciale jachttechnieken op na om het evenwicht te behouden.

Deze oude mystieke stromingen zeggen dat deze wereld gecreerd is als een soort test van een oer-bewustzijn (geen god die oordeelt), om zichzelf subjectief te beleven en waar volledige vrije wil is, waaronder ook de vrije wil om zowel heel nobele als extreem kwaadaardige handelingen uit te voeren.

Ook in het licht van reincarnatie is dit interessant. De "ziel" kiest bepaalde levens uit onder bepaalde voorwaarden en factoren, zoals bijvoorbeeld de genetische match met de hersenen. In onze dagdagelijkse ervaringen zijn we ons niet bewust van onze echte identiteit. Onder veranderde vormen van bewustzijn kunnen we intappen op bronnen die normaal amnesisch zijn en kunnen we vorige levens herinneren. Opmerkelijk is ook dat de maatstaf voor de keuze van het leven vanuit het standpunt van de ziel bizar lijkt op het eerste zicht. Zo kan een ziel zichzelf als slachtoffer van verkrachting kiezen omdat het in een vorig leven zelf verkrachter is geweest, om beide kanten van het verhaal te ervaren. Zielen zijn uiteraard niet geneigd naar kwaadaardige daden, maar de genetische make-up van de hersenen matchen soms niet goed met sommige zielen door mislukte keuzes, waardoor ego-excessen zoals het misbruik van macht de bovenhand krijgen.

Laatst gewijzigd door exodus : 1 augustus 2006 om 09:47.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2006, 10:52   #6408
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Vrijmetselaars zijn vooral mensen die een bepaalde machtspositie bekleden : bankdirecteurs, politiekers, rechters belangrijke persmensen enz... Heb je al eens een voordracht gehoord van een vrijmetselaar die kennen perfect nummerologie, astrologie enz. Ooit heb ik een vrijmetselaar het schilderij van de gebroeders van eyck(trouwens ook vrijmeselaars) het RAM gods horen uitleggen.Volledig nummerologisch en astrologisch en perfect in het geheel passend. Dus dat het alleen is om een beetje mystieke sfeer errond te scheppen om pottenkijkers er buiten te houden is onzin. Trouwens die mystieke sfeer zal eerder mensen aantrekken dan afschrikken. Je moet het artikel over die rechter dat laatst in humo is verschenen eens lezen, dan weet je dat de loge mensen kiest naar gelang hun machtpossitie en niet naar hun begaafdheid. Al eens in een tempel van de loge geweest? Persoonlijk heb ik door een toeval ooit in Kortrijk eens de tempel kunnen bezichtigen. De tempel puilt uit van symboliek. Mij maak je niet wijs dat het alleen uit verveling of om geheimhouding. Naar ik kan uitmaken aan je uitleg ben je wetenschappelijk vrij sterk en heb ik wel het gevoel dat je toch een bepaalde openheid hebt naar wat er buiten de wetenschap valt. Ik ben ook sceptisch, niets mis mee, maar je moet de stap durven zetten buiten het geen wetenschappelijk te verklaren is. En onderzoek dat op een sceptisch manier. En regressie kan bij elke mens, vorige levens zal inderdaad niet bij iedereen lukken soms heeft de geest uit eigenbescherming de toegang onmogelijk gemaakt, zoals bij mensen die soms een zwaar trauma hebben opgelopen in de jeugd de herinnering van het trauma onderdrukt is. Sommige mensen zouden inderdaad niet kunnen verwerken wat er in dat vorige leven heeft afgespeeld. Het probleem is niet alleen dat het niet kan nagemeten worden, het probleem is vooral dat sommige dingen door wetenschappers niet willen onderzocht worden, omdat ze niet willen uitgelachen worden door collega's. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, ik heb ooit les gehad in astrologie van dr. van ootegem. Hij was ooit prof exacte wetenschappen aan de unief tot hij verder ging zoeken. Spijtig dat de persoon een beetje een geldwolf is maar qua kennis in astrologie was hij de beste. En in nederland kan je aan de universiteit van Utrecht parapsychologie volgen. En tenslotte is kennis niet altijd macht, als je het deelt of gebruikt om opbouwend te werken naar andere personen is het kracht want je zet er niemand mee in onmacht.

groetjes Joadoor
Heel juist wat je zegt over vrijmetselarij.Als je het eens nuchter bekijkt, het feit dat ze een tempel hebben maakt het eigelijk tot een godsdienst.
Reincarnatie heb ik in gelooft, maar lang geleden opzij gelegd. We leven in een geestelijke wereld en weet dat dit alleen weer een afleiding is van de verkeerde kant.

Wat de NWO betreft had je in de 19 de eeuw Albert Pike en de drie wereldoorlogen, bekijk ook eens het getal 22 enz.:

http://www.cuttingedge
Oud 1 augustus 2006, 10:54   #6409
Argusx43
Minister

Standaard

Oeps verkeerde toets.
http://www.cuttingedge.org/ce1070.html
Oud 1 augustus 2006, 12:20   #6410
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Tegenwoordig trekken dergelijke voorstellingen, maar dan moderner, veronderstel ik, ook zeer veel volk tijdens het jaarlijkse theaterfestival van Avignon.
Denial is not only a river in Egypt!

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2006, 12:35   #6411
Pindar
Banneling

Standaard

Gaan we weer!!!!! Zoals ik en anderen al heel lang beweren!!!!

Citaat:
Declassified archives document ties between CIA and Nazis

'... US national archives released some 27,000 pages of secret records documenting the CIA’s Cold War relations with former German Nazi Party members and officials.'

http://wsws.org/articles/2006/jul2006/cia-j27.shtml

Pin d'Ar
Oud 1 augustus 2006, 12:36   #6412
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
The Circle of Power - The Rothschild Connection Yet Again

'You know, we understand you've had this meeting with the CIA Director and are providing information to the President, but you need to know that those people don't know anything, and they're never going to know anything. You should understand that — well, you should be talking to people like us. The people dealing with this are people who do a lot of contract work for the government, under "Work For Others" -"WFO" - contracts. And you should be talking to certain think tanks. And you should be talking to certain religious orders and certain orders of Jesuit priests who have control over the technology transfer.'
http://www.davidicke.com/content/view/2479/48/

Pfff brr

Pin d'Ar
Oud 1 augustus 2006, 13:57   #6413
Sergei
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Heb je al eens een voordracht gehoord van een vrijmetselaar die kennen perfect nummerologie, astrologie enz. Ooit heb ik een vrijmetselaar het schilderij van de gebroeders van eyck(trouwens ook vrijmeselaars) het RAM gods horen uitleggen.Volledig nummerologisch en astrologisch en perfect in het geheel passend.
astrologie is geen exacte wetenschap en werd door geoffry dean ducthing op de kop gestelt. RAM gods? Lam gods of een ram god? Groot verschil.
Voor nummerologie moet je goed zijn in't kopje.

Natuurlijk zijn het mensen die een bepaalde macht uitoefenen omdat, nogmaals, de krijtlijnen van het bestuur op welk niveau dan ook worden besproken.

Skull & Bones gebruikte de rituelen om ervoor te zorgen dat de leden een levenslange band onderhouden. Leden gaan immers vroeg of laat dood en jaarlijks komen er dus 15 nieuwe leden bij. Die moeten geconditioneerd worden. dat het op zo'n occulte manier gebeurt heeft ervoor gezorgt dat het geheim nu toch al meer dan 200 jaar kan blijven bestaan. Het bied de leden een soort roes aan waardoor elk Skull & Bones lid superieur voelt tegenover de normale burgers.

Gans het politieke systeem en hun buitenlands beleid van de USA is nu eenmaal gebaseerd op deze verborgen organisatie. Het probleem is dat in de USA daardoor in feite sprake kan zijn van een dictatoriaal bestuur.
Dat hun kiessysteem zo onnozel ineenzit heeft daar *alles* mee te maken.
Oud 1 augustus 2006, 15:16   #6414
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
David Icke is er meer voor verwarring te zorgen. Met zijn reptieltheorie maakt hij alles wat wel waar is belachelijk. Met opzet geloof ik.
Oud 1 augustus 2006, 15:24   #6415
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
David Icke is er meer voor verwarring te zorgen. Met zijn reptieltheorie maakt hij alles wat wel waar is belachelijk. Met opzet geloof ik.
Ik denk niet dat hij het express doet. Ik denk dat hij er echt in gelooft. 99% van zijn andere info is correct en overtuigend. De reptielen erbij smijten zal de meeste intelligente lezers niet van de haak brengen.

Icke is trouwens niet de enige die over reptielen spreekt, alhoewel de bekendste. Er zijn nog verschillende andere mensen die over reptielen spreken, zelfs nog voordat hij over reptielen sprak (in 1999).

Ziehier een stukje uit 1992 van Barbara Marciniak (zogezegd gechannelde info).

Citaat:
Be kind when you speak of the forces of darkness. Do not speak as if they are bad. Simply understand that they are *uninformed*, and they create systems that are uninformed because that is how they believe they must operate. They fought at one time and separated themselves from knowledge, so now they desperately hold onto their existing knowledge and onto life as they have evolved into being. It is life based on fear, life that does not honor other life, life that uses other life. Who are these beings? They are the reptiles.

These space creatures are part human and part reptilian. We call the the Lizzies because we like to make things a little less emotional and a little humorous so that you don't take them so seriously and get do upset. We are not here to frighten you - we are here to inform you. You know all of this inside you, and as you begin to open the history of who you are, some of you will begin to access reptilian memories."

The Lizzies feed off our pain and turmoil, they need that energy. They represent what Christians call "Lucifer

500,000 years ago the Lizzies, the reptilian aliens, gods of your ancestors, won a battle against the forces of light over the control of your planet. Ever since, the Lizzies have manipulated you culturally, religiously and genetically to keep you locked into ignorance and fear. The Lizzies are jealous gods of fear and limitation who use the energies radiated out by their captive humanity as their food, which they 'cook' to their taste by keeping humanity in constant fear, ignorance and conflict.
Dan heb je ook nog boeken zoals "Flying serpent and dragons: the story of mandkinds reptillian past" van R.A Boulay...
Oud 1 augustus 2006, 19:09   #6416
joadoor
Partijlid

Standaard

[quote=Sergei;1848339]astrologie is geen exacte wetenschap en werd door geoffry dean ducthing op de kop gestelt. RAM gods? Lam gods of een ram god? Groot verschil.
Voor nummerologie moet je goed zijn in't kopje.

Dus uw idee is weer gevormd door dingen waar jezelf geen onderzoek naar gedaan hebt. Het is geen exacte wetenschap, het is door ene geoffry dean duchtig op de kop gestelt. Al had de hele wereld er zijn twijfels over ik volg altijd mijn intuitie en onderzoek de dingen liever zelf. En het is wel degelijk het RAM gods, de uitleg daarvoor is te lang maar het heeft te maken met astrologie. Die uitleg kwam trouwens van een vrijmetselaar, de kerk heeft het veranderd in het lam gods. Ik wist dat je hier ging opreageren.
Voor nummerologie moet je de kwaliteit van getallen leren.

groeten Joadoor
Oud 1 augustus 2006, 19:33   #6417
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik denk niet dat hij het express doet. Ik denk dat hij er echt in gelooft. 99% van zijn andere info is correct en overtuigend. De reptielen erbij smijten zal de meeste intelligente lezers niet van de haak brengen.

Icke is trouwens niet de enige die over reptielen spreekt, alhoewel de bekendste. Er zijn nog verschillende andere mensen die over reptielen spreken, zelfs nog voordat hij over reptielen sprak (in 1999).

Ziehier een stukje uit 1992 van Barbara Marciniak (zogezegd gechannelde info).

Dan heb je ook nog boeken zoals "Flying serpent and dragons: the story of mandkinds reptillian past" van R.A Boulay...
Eigenlijk iets afgeleid van de bijbel, de slang , de draak of Leviathan. Demonen en zo.
Hetzelfde vind je in de sterrebeelden. Je hebt bijv. ook het sterrebeeld slang,waterslang, schorpioen, draak ....
Oud 1 augustus 2006, 20:17   #6418
Sergei
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Dus uw idee is weer gevormd door dingen waar jezelf geen onderzoek naar gedaan hebt. Het is geen exacte wetenschap, het is door ene geoffry dean duchtig op de kop gestelt. Al had de hele wereld er zijn twijfels over ik volg altijd mijn intuitie en onderzoek de dingen liever zelf. En het is wel degelijk het RAM gods, de uitleg daarvoor is te lang maar het heeft te maken met astrologie. Die uitleg kwam trouwens van een vrijmetselaar, de kerk heeft het veranderd in het lam gods. Ik wist dat je hier ging opreageren.
Voor nummerologie moet je de kwaliteit van getallen leren.

groeten Joadoor
Begin alvast een goed de quote functie te gebruiken en uw gequote tekst ook af te sluiten met de bbcode.

Ik heb al beschreven waar alles op staat, weze we leren alles.
Geloof is de opium voor het volk maar als je ziet welk soort misere er op de planeet is moet je begrijpen dat bepaalde gelovigen zich vragen gaan stellen bij dat geloof. Ook heb ik vermeld dat vrijmetselaars sowieso hoger intelligente mensen zijn omdat nu eenmaal de hersenen anders dan normaal reageren, lees ... andere connecties aan gaan.

Dat ik niks specifiek van geloofsstekkingen weet is normaal omdat ik ze aanzie als... leerstof en dus opium voor het volk waarbij het voornaamste doel het controleren van een grote groep mensen is en dus oefent elk geloof ook macht uit. Maar het getructureerde geloof zoals we dit al decennia kennen is ooit eens ontsproten uit de hersenen van een individu
die het goed kon uitleggen ...noem het maar gerust een soort vrijmetselaar.
En gaande weg hebben meer en meer mensen diet geloof aangenomen omdat toen de lokale situatie ook heel erbarmelijk was en mensen staan tijdens zeer slechte periodes sowieso dichter bij een geloof aan.

En waarom hoef ik perse alles tot in de puntjes te volgen, ik volg 1 gebied en dat gaat om de hersenen. Ik weet al redelijk goed tot wat deze in staat zijn maar we staan eigenlijk nog altijd in de kinderschoenen dus wie weet wat we later nog vinden. Feit is dat dit werk niet bepaald veilig is omdat
we als ketters worden bezien door fanatieke gelovigen.

Neem nu skull & Bones, wat doen ze ?
tja, ze zijn een onderdeel van het amerikaanse bestuur dus plannen ze
zowel oorlogen en plaatsen ze bepaalde mensen op een belangrijke post tot ze zelfs presidenten op hun post catapulteren en dat kan door de ronduit klunzige kieswet daar. Maar je moet niet denken dat ze via occulte dingen
tot superinformatie kunnen komen, natuurlijk verzamelt zo'n groep belangrijke informatie omdat de leden allemaal ook belangrijke posten bemannen, tot zelfs de president. De rituelen erbij zijn geen dagdagelijkse kost alszijnde dat de skull & Bones continu demonen zouden aanbidden of wat dan ook maar het zijn inwijdingsrituelen die ervoor moeten zorgen dat de groepering zelf de gelederen sluit.

Natuurlijk heeft de skull & bones groepering veel uitgestoken maar dat is nu eenmaal een onderdeel van de amerikaanse manier van besturen. Het zou me trouwens niet verbazen mochten zij iets te maken hebben met wat er in Dallas gebeurde maar dat is dus speculatie. Feit is wel dat die president dingen deed en van plan was die niet echt stroken met de plannen van skull & Bones gezien wat er daarna gebeurd is.
En je mag het niet ontkennen dat zij het eigenlijk zijn die mee het land besturen. Gezien de leden levenslang actief blijven is het dus een verborgen dictatoriaal systeem bezig want de strekking van skull & bones is over al die jaren niet veel gewijzigd.

Echt uitgebreid hersenonderzoek is trouwens niet echt mogelijk, zodra er sprake zou zijn van een doorbraak wordt dit wel in de doofpot gestopt vanwege ...te gevaarlijk.
Oud 1 augustus 2006, 20:49   #6419
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Begin alvast een goed de quote functie te gebruiken en uw gequote tekst ook af te sluiten met de bbcode.

Ik heb al beschreven waar alles op staat, weze we leren alles.
Geloof is de opium voor het volk maar als je ziet welk soort misere er op de planeet is moet je begrijpen dat bepaalde gelovigen zich vragen gaan stellen bij dat geloof. Ook heb ik vermeld dat vrijmetselaars sowieso hoger intelligente mensen zijn omdat nu eenmaal de hersenen anders dan normaal reageren, lees ... andere connecties aan gaan.

Dat ik niks specifiek van geloofsstekkingen weet is normaal omdat ik ze aanzie als... leerstof en dus opium voor het volk waarbij het voornaamste doel het controleren van een grote groep mensen is en dus oefent elk geloof ook macht uit. Maar het getructureerde geloof zoals we dit al decennia kennen is ooit eens ontsproten uit de hersenen van een individu
die het goed kon uitleggen ...noem het maar gerust een soort vrijmetselaar.
En gaande weg hebben meer en meer mensen diet geloof aangenomen omdat toen de lokale situatie ook heel erbarmelijk was en mensen staan tijdens zeer slechte periodes sowieso dichter bij een geloof aan.

En waarom hoef ik perse alles tot in de puntjes te volgen, ik volg 1 gebied en dat gaat om de hersenen. Ik weet al redelijk goed tot wat deze in staat zijn maar we staan eigenlijk nog altijd in de kinderschoenen dus wie weet wat we later nog vinden. Feit is dat dit werk niet bepaald veilig is omdat
we als ketters worden bezien door fanatieke gelovigen.

Neem nu skull & Bones, wat doen ze ?
tja, ze zijn een onderdeel van het amerikaanse bestuur dus plannen ze
zowel oorlogen en plaatsen ze bepaalde mensen op een belangrijke post tot ze zelfs presidenten op hun post catapulteren en dat kan door de ronduit klunzige kieswet daar. Maar je moet niet denken dat ze via occulte dingen
tot superinformatie kunnen komen, natuurlijk verzamelt zo'n groep belangrijke informatie omdat de leden allemaal ook belangrijke posten bemannen, tot zelfs de president. De rituelen erbij zijn geen dagdagelijkse kost alszijnde dat de skull & Bones continu demonen zouden aanbidden of wat dan ook maar het zijn inwijdingsrituelen die ervoor moeten zorgen dat de groepering zelf de gelederen sluit.

Natuurlijk heeft de skull & bones groepering veel uitgestoken maar dat is nu eenmaal een onderdeel van de amerikaanse manier van besturen. Het zou me trouwens niet verbazen mochten zij iets te maken hebben met wat er in Dallas gebeurde maar dat is dus speculatie. Feit is wel dat die president dingen deed en van plan was die niet echt stroken met de plannen van skull & Bones gezien wat er daarna gebeurd is.
En je mag het niet ontkennen dat zij het eigenlijk zijn die mee het land besturen. Gezien de leden levenslang actief blijven is het dus een verborgen dictatoriaal systeem bezig want de strekking van skull & bones is over al die jaren niet veel gewijzigd.

Echt uitgebreid hersenonderzoek is trouwens niet echt mogelijk, zodra er sprake zou zijn van een doorbraak wordt dit wel in de doofpot gestopt vanwege ...te gevaarlijk.
Vrijmetselarij is occult. Bekijk eens het stratenplan van washington waar de pentagram in zit.
http://freemasonrywatch.org/washington.html
Oud 1 augustus 2006, 21:48   #6420
Sergei
Burgemeester

Standaard

Natuurlijk occult, skull & bones is ook een occulte organisatie.
Maar het maakt deel uit van een herseneuforie en dus voelen de mensen zich superieur aan het "gewone" volk maar in principe zijn ze dat niet.
T'is niet omdat je meer kennis hebt dat je superieur bent en het occulte leid ook tot een aggressief denkend brein en het helpt dus om de macht beter te centraliseren.

Waar ik over val is het idee waar dit alles zou zijn onstaan alsof alles een hoger doel heeft en daar heb ik ronduit twijfels over. Die twijfels zijn trouwens stelselmatig gegroeid.

Laatst gewijzigd door Sergei : 1 augustus 2006 om 21:50.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be