![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6462 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/member.php?u=38688
Aldaar zal u meer info vinden over zijn/haar schrijven ![]() http://forum.politics.be/search.php?do=finduser&u=38688 http://forum.politics.be/search.php?...&starteronly=1
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#6464 |
Europees Commissaris
|
![]() Schoofzak heeft nu ook een ban aan zijn broek. Zal hem deugd doen. Die mens leed aan chronische draaddiarree.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 17 februari 2015 om 10:14. |
![]() |
![]() |
#6465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar sta ik eerlijk gezegd van te kijken. Ok, dat hij een partijslaafje is weet iedereen maar hij is de enige niet. |
|
![]() |
![]() |
#6466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar sta ik ook van te kijken. Hij start de dag met een paar nieuwe topics om zijn partij te bewieroken, en de oppositie te bekritiseren. En hij kan op de zenuwen werken, maar doet dat binnen de grenzen van wat naar mijn aanvoelen aanvaardbaar is.
|
![]() |
![]() |
#6467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk voor de forumleiding, stuurt hij geen kwade mail naar "Zwitserland".
#6468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is hij daarom geband?
![]() |
![]() |
#6469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme schoof, hij hangt het dikwijls uit, maar hij is ook dikwijls misbegrepen.
![]() |
![]() |
#6470 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6471 |
|
![]() Ons nieuwste forumlid, ene Wilhuff Tarkin, is al meteen de laan uitgestuurd.
|
![]() |
![]() |
#6472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, in tegendeel.
Ik herken wel de bomma vroeger toen ze nog leefde in hem. Mensen uit een verdwenen tijd die heel vermoeiend vasthouden aan concepten en waarden die lang geleden al waardeloos en zonder enige ernstige inhoud gebleken zijn.
![]() |
![]() |
#6473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is het niet duidelijk. N-VA partijslaaf zijn is niet tegen het reglement.
|
![]() |
![]() |
#6474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me echt niet voorstellen wat de Schoof zou misdaan hebben? Moderatie doet de laatste tijd raar.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#6476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat jij geen dubbelnick bent want anders ben ik ook de klos. ![]()
![]() |
#6477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn natuurlijk niet allemaal petercammetjes die van elke draad een anti-N-VA draadje maken
![]()
![]() |
![]() |
#6478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien schopte Pandareus wat keet en was het maar om te lachen?
![]() |
![]() |
#6479 | |
|
![]() Citaat:
Maar als dat al een ban tot gevolg heeft dan gaan er nog veel slachtoffers vallen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6480 |
Banneling
|
![]() Misschien heeft hij het zelf gevraagd want hij leek nogal over zijn toeren de laatste tijd.
|
![]() |