![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jawel, ik zeg wel degelijk bleekgezichten. Van de onvolprezen serie Lucky Luke strips is veel te leren. En in één bepaald verhaal (vergeten het welke) zegt een Chinees iets tegen Lucky Luke over ons blanke mensen en noemt hen "roze gezichten". "Roze gezichten? Bleekgezichten bedoelt u zeker?" is het antwoord van onze gelukkige Luke. "Niet voor hen wiens huidkleur aan het delicate ivoor doet denken", antwoordt de Chinees. *Met mijn verontschuldigingen aan Morris voor het mogelijk - enfin heel zeker - massacreren van zijn tekst maar de intentie blijft ongeschonden* Euh ... waarover had ik het eigenlijk? ![]()
![]() |
![]() |
#6482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volhardend in de boosheid t.t.z. het racisme, vandaag een goedemorgen aan alle niet-Chinezen
![]()
![]() |
#6483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vergeleek U, zeer dom van mij trouwens - geef ik toe, vroeger zowat met circe. Nu weet ik beter en een ding is zeker: feminisme en rangen sluiten met andere feministen staat en komt bij U in de allereerste plaats. Nog ver boven alle rechtse idealen, die ge wel hebt, maar verbleken in het licht bij uw feministische ideeen. En dan word er zelfs met linkiewinkies, moslimfanaten en wat weet ik nog meer fraai links addergebroed en krapuul samengespannen. Droevig koster, tijd om kleur te bekennen. Het is nog niet te laat. En tussen haakjes: racisme is geen boosheid, maar een eigenschap van mensen die nuchter denken en redeneren en om zich heen kijken en zien wat er aan het gebeuren is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6485 |
Banneling
|
![]() Ik heb het nog beter getroffen. Zoals ge weet of nog niet weet, maar aan alle huurders: spits goed uw oren!! De meeste verhuurders knoeien in uw jaarlijkse afrekening. Maar de slimme doen het op een manier die niet opvalt. Bij mij valt dat wel op. Hij vergist zich en stelt een jaarafrekkening op voor het laatste jaar, terwijl hij de 4 vorige jaren enkel het 1ste jaar een jaarafrekening stuurde en dus 2 jaar geen, en nu jaar 4 weer een. Hij houd ook slechts rekening met te weinig betaalde voorschotten, terwijl die voorschotten hoger waren. Ik trek dus terug ipv te moeten betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6486 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6488 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#6489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Start Nootropil op voor het te laat is.
Genezen kan waarschijnlijk al niet meer, maar remmen zit er nog net in, misschien. ![]()
![]() |
![]() |
#6490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom zou iemand die eerder rechts-gericht is geen feminist(e) kunnen zijn? Dat is wel het toppunt!
![]() |
![]() |
#6491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draai uw plaat eens om, SuSt, uw pillenverhalen worden eentonig!
![]() |
#6493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draai uw plaat eens om, SuSt, uw pillenverhalen worden eentonig!
![]() |
#6494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint echt wel te korten tot we de 11.000 halen.
Als hier niemand tussenkomt wordt dit 6494. Dat betekent nog 4506 te gaan. Goe gedaan, mannen! Bravo aan iedereen! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En inderdaad, het was 6494!
![]()
![]() |
#6496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou cookie monster al wakker zijn?
![]() |
#6497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft niks met pillen te maken. En mijn vitamine C (puur ascorbinezuur) roer ik door fruitsap om het zuur wat weg te nemen. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sluit hierbij weer af voor vandaag.
Ik wil wel opmerken dat de 6500 binnen handbereik is! Vlijtige posters die op bitcoins uit zijn, 't is het moment ![]()
![]() |
#6499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt misschien de SuSt wel !!!
![]() |
#6500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat word ik?
![]() |