![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6521 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6522 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vorige week zag ik voor de allereerste keer (!) een 3D-film: "Brave". De enige reden waarom ik die film wilde zien was dat het verhaal zich in Schotland afspeelt, en ik wel eens wilde weten hoe dat Schotland in beeld zou worden gebracht.
Ik moet toegeven dat ik vond dat het al bij al nog meeviel. Ik word oud
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#6523 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6524 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
the Rabbit hole.
Best serieus goeie film. 't is geen popcorngedoe
|
|
|
#6525 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een film die een onverwachte rol in mijn leven zou spelen: The Ninth Gate. Ik wou eens weten of de Delomelanikon echt bestond en zo heb ik ontdekt wat satanisme eigenlijk inhoudt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 augustus 2012 om 20:39. |
|
|
|
|
|
#6527 | |
|
Minister
|
Citaat:
Voor de rest kan ik je post helemaal overnemen |
|
|
|
|
|
|
#6528 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Red tails...kwam van Lucas arts..kan niet slecht zijn dacht ik maar viel dik tegen.
|
|
|
#6529 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat schijnt nogal een uitdaging te zijn. Laatst gewijzigd door parcifal : 9 augustus 2012 om 08:34. |
|
|
|
|
|
|
#6530 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#6531 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet mijn meug, pis en kaktoestanden overgoten met een psycho-sausje. Zombie films kunnen me wel wakker krijgen, maar de Romero's behoren niet tot mijn favorieten.
|
|
|
|
#6532 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Human Centipede is hoort bij de slechtste films die ik ooit heb gezien, het sloeg helemaal nergens op.
![]() |
|
|
|
|
|
#6533 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De laatste die ik zag was "I spit on your grave". Vond er ook niet veel speciaals aan, behalve het einde. Wanneer het slachtoffer wraak neemt. Vond ik wel gruwelijk maar rechtvaardig. Ze deed met haar aanranders hetzelfde als wat zij haar aandeden. (moest wel eventjes wegkijken... |
|
|
|
|
|
|
#6534 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb de film dus met een big smile gekeken. |
|
|
|
|
|
|
#6535 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6536 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6537 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een film die ik enkele maanden geleden zag: The boy in the striped pyama, (denk toch dat die zo heette), daar heb ik echt mee moeten wenen.
Was zo droevig. Ocharme da manneke! |
|
|
|
|
|
#6538 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik stel me al vragen bij de man die het idee heeft om zulke films te maken...
|
|
|
#6539 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|