Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 24 augustus 2016, 22:50   #641
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je ziet het niet.
Je zal het nooit zien.

Daarom zullen je strapatsen nooit het niveau van flutsites overstijgen, Diego.
Ik noteer dat je, net als Panda, angstvallig vermijd om hierop te reageren:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=593

Bye trol.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 24 augustus 2016, 23:03   #642
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Noem mijn naam niet, want ik ben niet jouw medestander.

Ik heb dat boek gelezen en 'n heleboel andere boeken over de holocaust & concentratie- & uitroeingskampen, ik heb Diego verteld wat er effectief in dat boek staat, want er is (nog) geen vertaling van.
Ook hetgeen in 't boek van Rudi Vrba staat over de Hongaarse joden, waarvan er meer dan 400.000 gered hadden kunnen worden als meteen gehandeld werd ipv onnodige, nutteloze onderhandelingen van de Joods-Hongaarse hulpverleningsorganisatie met Eichmann om jodenlevens te "kopen".

Dat samen met hetgeen in elk jodengetto gebeurde; de jodenraad die besliste wie er op de lijst kwam van deportatie als er 'n razzia kwam in 't getto, 'n èchte deportatie in beestenwagons naar uitroeingskampen, (geen fake "deportatie" wat jij ervan gemaakt hebt in je zielige draad om aandacht, met je achterban en medestanders van welgeteld 1 wraakzuchtig en onverdraagzaam manneke dat geobsedeerd is door andermans privé leven en 'n fetisj heeft voor 'goeikope wijn' en bezwete haren, 1 geestesgestoorde permanent verbannen dubbelnik wiens woordenschat 4 woorden 'rijk' is, die iemand 'm waarschijnlijk ergens in de muur van z'n kraakpand heeft moeten kerven zodat ie 't foutloos kan overschrijven en 1 iets met 'n IQ van 70. Je hebt je van je allerkleinste kantje laten zien, ik meende in jou 'n redelijk, verdraagzaam, tolerant mens te zien, 1 van de betere forummers, ik heb me schromelijk vergist. Dit echter terzijde)

Dat alles samen gehusseld en daar is je wereldwijd zionistencomplot van truetorahjews, Neturei Karta religieuze zotten die menen dat Israel onterecht gesticht werd omdat hun messias nog niet te moeite genomen heeft om op te komen dagen.

Ik heb tenminste geprobeerd 't te weerleggen en er mijn mening over te geven adhv de talrijke boeken die ik er over gelezen heb, omdat ook ik er niet in meega.

Verder dan wat pietluttig, onnozel gekleineer, zonder er zelf waarschijnlijk ooit 'n deftig boek over gelezen te hebben, kwamen jullie echter niet.


TV-verslaafde is offline  
Oud 24 augustus 2016, 23:05   #643
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik lees hier nochtans wel iets anders:


"Census figures from the January 1942 Wannsee Conference indicate that some 11 million Jews lived in the area that the Nazis considered “Greater Germany”—populations that were therefore subject to immediate deportation. It was in this context that the offer to Franco was made.

The fact that the correspondence between Berlin and Madrid makes explicit reference to areas in which Ashkenazis were much more numerous than Sephardim suggests that the offer may actually have included many more than just those Jews of Sephardic origin who possessed Spanish papers.

In fact, it is reasonable to assume that the Nazis, bent as they were on ridding themselves of the Jewish population at all cost and, for the sake of expediency, may have dubbed as “Spanish Jews” all Jewish populations living south of an imaginary geographic line, including Belgium, the Netherlands, Luxemburg, France, Greece, and the Balkans, and probably even Poland.

Actual genealogy, in other words, mattered little. If this assumption is true, then Hitler and Franco were talking, at the very least, about hundreds of thousands of individuals."


Interpretatie is 'n bitch, eh.
Dat is 'n tekst die niet uit zijn boek komt. Die tekst komt gewoon van dezelfde rare, ongeloofwaardige sites.

Dat boek is voor zover ik weet nog niet eens vertaald.
SDX is offline  
Oud 24 augustus 2016, 23:11   #644
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat is 'n tekst die niet uit zijn boek komt. Die tekst komt gewoon van dezelfde rare, ongeloofwaardige sites.

Dat boek is voor zover ik weet nog niet eens vertaald.
Wel, die tekst is in elk geval door Eduardo de Pozuelo zélf geschreven en staat in dit artikel van zijn hand:

http://www.albavolunteer.org/2013/06...-collaborator/
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 augustus 2016 om 23:12.
Diego Raga is offline  
Oud 24 augustus 2016, 23:55   #645
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Wel, die tekst is in elk geval door Eduardo de Pozuelo zélf geschreven en staat in dit artikel van zijn hand:

http://www.albavolunteer.org/2013/06...-collaborator/
Die tekst vind ik nergens terug in 't Spaans, enkel iets gelijkaardig van José Manuel Garc�*a Bautista over de 'geheimen van de Nazi's', dat Franco samengewerkt heeft/zou hebben met de nazi's, maar dat ontken ik nergens. Is ook evident daar elke gobierno van elk land in Europa heeft samengewerkt met de nazi's om hun joden uit te leveren, zonder de medewerking van collaborerende steden, gemeenten was 't immers nooit mogelijk geweest om joden op zo grote schaal te deporteren en uit te roeien. Uitgezonderd Denemarken.

Maar ik heb geen zin in 'n discussie met jou hierover, ik heb enkel maar gezegd wat er in d�*t boek staat, en andere boeken die ik gelezen heb + mijn mening er over.

Ik ga daar niet in mee en wil er ook helemaal niet bij betrokken raken.
Ik vroeg me al eerder af wat daar 't nut van is, er kan nu immers toch niemand meer gered worden.
Niet te vergeten de talrijke zigeuners, homo's, geestesgestoorden, andersdenkenden enzomeer, er vermoord, uitgeroeid werden destijds.
Die slachtoffers zijn allen even belangrijk, niet meer, niet minder.

Wat wil je eigenlijk?
't Bestaansrecht van Israel ontnemen en dat kleine zakdoekje land maar aan mohamedanen geven, want die hebben nog niet genoeg 'lebensraum'?

Ze hebben al veel en veel te veel en zijn nog steeds bezig andermans landen in te nemen inclusief onze landen.
SDX is offline  
Oud 25 augustus 2016, 01:40   #646
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ze gaan in elk geval niet over tot massa aanrandingen, massaverkrachtingen ea onfrisse praktijken zoals onze vrienden; de mohamedaanse "vluchtelingen".

Of zou dat uit de media gehouden worden, onder de mat geveegd ... ?
Proberen ze toch zo veel mogelijk te doen.
daiwa is offline  
Oud 25 augustus 2016, 01:55   #647
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Proberen ze toch zo veel mogelijk te doen.
Niet van extreemrechtse naazies.

Als die ergens tegen 'n steen geschopt hebben, wat gekke Duitse liedjes hebben staan zingen, staat 't hele 'establishment' op d'r kop, elke TV zender, radiozender, elke krant & tijdschrift staat roodgloeiend opdat de hele wereld toch maar 't gevaar ervan zou inzien.

Itt hun verkrachtende loeders mohamedaanse troetsels.
SDX is offline  
Oud 25 augustus 2016, 02:08   #648
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Niet van extreemrechtse naazies.

Als die ergens tegen 'n steen geschopt hebben, wat gekke Duitse liedjes hebben staan zingen, staat 't hele 'establishment' op d'r kop, elke TV zender, radiozender, elke krant & tijdschrift staat roodgloeiend opdat de hele wereld toch maar 't gevaar ervan zou inzien.

Itt hun verkrachtende loeders mohamedaanse troetsels.
Inderdaad.
Zoals de Duitse politievrouw Tania Kambouri in haar open brief al zei en waar ze het pamperbeleid aanklaagt....

'' Als het gaat over geweld en mistoestanden die met de migrantenwereld en vooral die met de islam te maken hebben is men blind en doof.''

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 augustus 2016 om 02:17.
daiwa is offline  
Oud 25 augustus 2016, 02:58   #649
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Inderdaad.
Zoals de Duitse politievrouw Tania Kambouri in haar open brief al zei en waar ze het pamperbeleid aanklaagt....

'' Als het gaat over geweld en mistoestanden die met de migrantenwereld en vooral die met de islam te maken hebben is men blind en doof.''
Ze zouden wel eens kunnen radicaliseren als we hen hun zinnetje niet geven...

En dan, daar staan we dan, niet wetend wat te doen als de vredelievende aanhangertjes van de vredelievende radicaliseren.
SDX is offline  
Oud 25 augustus 2016, 05:51   #650
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Diego toch...
Er moet toch wel één discipline zijn die hem ligt?
Ik durf daaraan twijfelen. Iemand die bezig is met "yogisch vliegen" moet al wel heel ver weg zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 25 augustus 2016, 06:07   #651
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Noem mijn naam niet, want ik ben niet jouw medestander.
Dat interesseert me niet, we zitten niet in de lagere school.

Citaat:
Ik heb dat boek gelezen en 'n heleboel andere boeken over de holocaust & concentratie- & uitroeingskampen, ik heb Diego verteld wat er effectief in dat boek staat, want er is (nog) geen vertaling van.
Ook hetgeen in 't boek van Rudi Vrba staat over de Hongaarse joden, waarvan er meer dan 400.000 gered hadden kunnen worden als meteen gehandeld werd ipv onnodige, nutteloze onderhandelingen van de Joods-Hongaarse hulpverleningsorganisatie met Eichmann om jodenlevens te "kopen".

Dat samen met hetgeen in elk jodengetto gebeurde; de jodenraad die besliste wie er op de lijst kwam van deportatie als er 'n razzia kwam in 't getto, 'n èchte deportatie in beestenwagons naar uitroeingskampen,
Mooi, dat was hetgeen ik naar verwees.

Citaat:
(geen fake "deportatie" wat jij ervan gemaakt hebt in je zielige draad om aandacht, met je achterban en medestanders van welgeteld 1 wraakzuchtig en onverdraagzaam manneke dat geobsedeerd is door andermans privé leven en 'n fetisj heeft voor 'goeikope wijn' en bezwete haren, 1 geestesgestoorde permanent verbannen dubbelnik wiens woordenschat 4 woorden 'rijk' is, die iemand 'm waarschijnlijk ergens in de muur van z'n kraakpand heeft moeten kerven zodat ie 't foutloos kan overschrijven en 1 iets met 'n IQ van 70. Je hebt je van je allerkleinste kantje laten zien, ik meende in jou 'n redelijk, verdraagzaam, tolerant mens te zien, 1 van de betere forummers, ik heb me schromelijk vergist. Dit echter terzijde)
Voel je je nu beter ? Of ga je blijven mokken omdat ik PhDW zijn plan om honderdduizenden mensen te deporteren te kijk heb gezet ?

Citaat:
Dat alles samen gehusseld en daar is je wereldwijd zionistencomplot van truetorahjews, Neturei Karta religieuze zotten die menen dat Israel onterecht gesticht werd omdat hun messias nog niet te moeite genomen heeft om op te komen dagen.

Ik heb tenminste geprobeerd 't te weerleggen en er mijn mening over te geven adhv de talrijke boeken die ik er over gelezen heb, omdat ook ik er niet in meega.
Opnieuw, mooi zo. Dat was hegeen ik naar verwees.
Citaat:
Verder dan wat pietluttig, onnozel gekleineer, zonder er zelf waarschijnlijk ooit 'n deftig boek over gelezen te hebben, kwamen jullie echter niet.
Dat was ook niet nodig : het is aan Diego om zijn claim hard te maken. Iets wat hij niet kon, aangezien hij enkel wat linkjes naar de website van religieuze zotten had.
Ik denk dat jij toch wel de normale regels van de argumentatieleer kent...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 25 augustus 2016, 06:09   #652
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Ben ik dat?
Dit slaat blijkbaar op forumlid dpg
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 25 augustus 2016, 06:17   #653
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.032
Standaard

Citaat:
Voel je je nu beter ? Of ga je blijven mokken omdat ik PhDW zijn plan om honderdduizenden mensen te deporteren te kijk heb gezet ?
Jij zult je wel beter voelen, panda, omdat je dénkt PhDw te kijk te hebben gezet.

Het valt niet op dat je hem plots geen "fuhrer" meer noemt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 25 augustus 2016, 06:23   #654
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit slaat blijkbaar op forumlid dpg
sdx haar beweringen zijn zoals die van gaga, veel bla bla maar voor de rest niks.
dpg is offline  
Oud 25 augustus 2016, 06:23   #655
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit slaat blijkbaar op forumlid dpg
sdx haar beweringen zijn zoals die van gaga, veel bla bla maar voor de rest niks.
dpg is offline  
Oud 25 augustus 2016, 06:29   #656
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.032
Standaard

Citaat:
Of zou dat uit de media gehouden worden, onder de mat geveegd ... ?
Neen hoor. Alles komt in de media, alleen worden nauwgezet de "aanbevelingen voor de media" gevolgd ten aanzien van "allochtonen".

1/ Hun afkomst en religie wordt angstvallig verzwegen.
2/ alsook hun naam, behalve als het een "zwitserse" is
3/ het zijn "jongeren"
4/ de dader was verward
5/ hij werd al eerder psychisch behandeld
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 25 augustus 2016, 06:32   #657
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
sdx haar beweringen zijn zoals die van gaga, veel bla bla maar voor de rest niks.
Jouw beweringen daarentegen zijn altijd van uitstekende kwaliteit want goed onderbouwd, uitstekend beargumenteerd en bewezen met links.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 25 augustus 2016, 06:41   #658
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jouw beweringen daarentegen zijn altijd van uitstekende kwaliteit want goed onderbouwd, uitstekend beargumenteerd en bewezen met links.

En vergeet straks niet onder uw bed te kijken.
dpg is offline  
Oud 25 augustus 2016, 06:44   #659
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
En vergeet straks niet onder uw bed te kijken.
Onmogelijk. Daar zitten namelijk laden onder.

Durf jij mij vergezellen als ik niet in slaap geraak en om half drie s' nachts een blokje om loop met mijn hondje?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 25 augustus 2016, 13:36   #660
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht



Voel je je nu beter ? Of ga je blijven mokken omdat ik PhDW zijn plan om honderdduizenden mensen te deporteren te kijk heb gezet ?

Je hebt jezelf te kijk gezet en je weet best waarom je 2 dagen hebt zitten broeden om wat drogredeneringen in elkaar te flansen.
En dat was niet om Dewinter te kijk te zetten zoveel jaren na datum, terwijl Europa in brand staat & geteisterd wordt door allahu akbar terreur.
Prioriteiten, nietwaar?

Je ego diende gerehabiliteerd te worden.
Jij hebt je daarbij blijkbaar beter gevoeld, maar 't resultaat was erger dan de remedie.
Want je had nog steeds maar 3 - dezelfde onbenullen - medestanders.

Laatst gewijzigd door SDX : 25 augustus 2016 om 13:46.
SDX is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be