![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
|
![]() Wiki
Citaat:
Haar carrière trachten te redden?
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 15 mei 2008 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
|
![]() W8&C
Citaat:
![]() |
![]() |
#649 |
|
![]() hallo Gun, laten we even terugkeren naar de opening van je draad. Cotillard is een grappige meid, met name in "Taxi" - ik denk dat jouw draad meer satirisch is dan empirisch.
Een draad is als een olievlek, eenmaal geopend lekt het alle kanten uit maar dekt niet meer het gaatje. Of niemand die op het lek let. Net zoals de moord op Kennedy, zal de 9/11 affaire altijd een mysterie blijven. Ik ben er ook niet van overtuigd dat 9/11 zo maar een opzetje is van Al Quaeda, als die groep al bestaat. Het Bush regime kent de ene na de andere ramp. Dat is allang geen toevalligheid meer. Je hebt met een rampen-president te maken die momenteel een heel volk naar de knoppen jaagt, en mogelijkerwijze het einde van zijn ambt met een nog ergere verschrikking zal afsluiten. Amerika is in de ban geweest van een stoet presidenten die uitsluitend oog hebben/hadden voor buitenlandse betrekkingen die ze op een nogal oppervlakkige en gedachteloze wijze hebben benaderd. Vandaar dit forum. Einde Amerika, einde verhaal.
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Akufen
'k heb het weer... was simpleder dan ik aanvankelijk dacht wat ik daarmee wou zeggen is dat _ uiteraard even gesteld dat conspiracy A,B ...weet ik veel, ergens steek houden _ is dat je beter niet stelt dat mensen verwrongen zouden zitten in een soort van mainstream die dient om de zaak te verhullen en dat ze maar beter wat zouden gaan lezen/uitdiepen/zoeken etc dat werkt _ mijn inziens _ enkel contraproductief het is zowat van hetzelfde kaliber als zeggen tegen een creationist dat hij maar beter eerst de wetenschappelijke visie deftig gaat lezen ... al zouden ze dat beter doen gezien de totale nonsens die ze schrijven van zodra ze dat vlak betreden kortom het komt enkel over als een aanzet tot hersenspoeling beter zou zijn mensen subtiel te laten inzien dat er van alles niet pluis zit door met concrete en verifiëerbare zaken af te komen en laat dat nu net zijn wat ontbreekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmm... blijkbaar had ik vroeger al eens geantwoord
leuk om dat nu terug te lezen |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#654 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
|
![]() Juist, een groot probleem voor de grote meerderheid van de bevolking wiens ogen toegeroest zijn ten gevolge van het in slaap wiegen door de main stream media ...
![]() |
#657 |
Banneling
|
![]() Ik snap begod niet waarom deze discussies altijd zo bitsig moeten verlopen. Het gaat hier toch niet om een communautaire erop-of-eronder-situatie? 't Gaat om uiterst interessant materiaal, al ware het maar om de psychosociale achtergrond van dergelijke fenomenen en verhalen.
Het uiteindelijke convergentiepunt ligt toch zoals bij alles mooi in't midden: een sublimatie van wetenschap en filosofische kennis, waarbij het misterie proberen oplossen niet het doel dan wel de weg ernaartoe is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De maanlanding was echt, maar ze hebben toch voor zekerheid opnames gemaakt in een studio. In't geval dat de beelden niet naar de aarde gezonden konden worden.
![]() |
#659 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |