![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Minister-President
|
![]() Ik heb Hilde Rens nooit gekend, maar vond haar liedjes wel mooi en ben haar dankbaar dat ze tijdens haar leven door gewoon zichzelf te zijn (of proberen te zijn?) jonge lesbische meisjes die in de knoop men henzelf lagen een hart onder de riem stak.
Ik vind het jammer dat ze die beslissing heeft genomen omdat ze nog zoveel in haar had, zowel voor haar fans als voor degenen die haar persoonlijk kenden en lief hebben. Het stemt me ook droef dat ze geen andere uitweg heeft gevonden voor haar persoonlijke problemen dan de dood. Elk overlijden is tragisch, dat een jonge persoon het zo moeilijk kan hebben en zich zo eenzaam kan voelen dat hij/zij besluit om zelf uit het leven te stappen maakt het extra hard voor de nabestaanden die dan vaak met de pijnlijke en niet te beantwoorden vraag blijven zitten "wat hadden we - meer - kunnen doen om hem/haar te helpen en deze zelfmoord te voorkomen?"...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#643 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb Hilde Rens ook nooit persoonlijk gekend. Jammer genoeg leer ik haar nu pas goed kennen, dwz postuum. Ze maakt op mij als persoon en artieste een diepe indruk. Ik schat haar hoger in dan de meeste andere Vlaamse BVs. Een groot verlies, inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Moraal van het verhaal: zondigen en Christus lasteren lonen niet, wat men er ook van moge zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Minister
|
![]() Nu gaat het Christus met zoiets als "Yasmine" vergelijken om zijn gelijk te halen.
![]() |
![]() |
#647 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Minister
|
![]() Laat me raden: u wist het verschil wel tussen Christus een lesbische "zangeres" maar u verwarde het weer eens even?
![]()
![]() |
![]() |
#649 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 1 juli 2009 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie dat u uw kar weer eens gekeerd heeft en nu toch de Bijbel als heilig, dat is te zeggen canoniek, aanneemt ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door debbie : 1 juli 2009 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Parlementslid
|
![]() Net zo laf als Christus deed. Alleen hij wordt er de held door. U bent zo hypocriet.
![]() |
#653 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Minister
|
![]() Wie heeft het lef om deze eerlijke en objectieve film te kijken? Preusse niet denk ik.
![]() Zeker vanaf 14 minuten wordt het heel interessant. Maar godsdienstwaanzinnigen durven over het algemeen niet kijken naar zoiets, bang dat God hen straft of dat de duivel vat op hen krijgt ![]() De film is echt een absolute aanrader !!! http://video.google.nl/videoplay?doc...tgeist+1+dutch |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar het klopt dus wel dat de schriftgeleerden de dood van Jezus beraamden omdat Hij tegen hun schenen had geschopt. Ik beken dat ik het Nieuwe Testament niet rats van buiten ken, zoals jij. Ik ben dan ook geen schriftgeleerde zoals jij. Ik heb echter wel de boodschap van Jezus begrepen (bemin God, bemin je naaste als jezelf, kom op voor wie door de schriftgeleerden en consoorten uitgestoten worden en oordeel niet of je zal zelf beoordeeld worden). De Bijbel kennen is 1 zaak, de boodschap van Jezus ook begrijpen en na leven is een andere zaak. Ipv Hilde Rens te beschimpen als een schriftgeleerde zou je beter doen als Jezus en voor haar op komen. Ja, misschien zelfs wat medeleven tonen voor een vrouw die zo ongelukkig was dat ze geen enkele andere uitweg zag dan zelfmoord te plegen... Maar ach, tzijn parels voor de zwijnen, want om zoiets te doen moet je zowel een hart als verstand hebben, niet enkel boekenwijsheid.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tot dusver die achterhaalde studie. Zo achterhaald als uw bijbel. Maar zie. U mag altijd op water lopen om uw groot gelijk bewijskracht te geven.
![]() |
![]() |
#657 |
Parlementslid
|
![]() Net zoals die hele cover up story van Christus' zelfmoord in de bijbel.
![]() |
#658 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Weet u wat Judas ging gaan doen, nadat hij Christus verraden had?
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door debbie : 1 juli 2009 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 1 juli 2009 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |