![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dat ook een gevolg is van het grote aantal allochtonen in de klassen. Het is niet goed voor het imago van een school als er te veel gebuisde zijn en aangezien dat de meerderheid van dat zooitje niet erg veel interesse betoont,... Overigens denk ik, zitten heel wat leerkrachten met een benepen hart om die kadeeën te buizen. Schrik voor de represailles van heel hun familieraad over het hoofd te krijgen. Laatst gewijzigd door Garry : 16 september 2009 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Madame la Préfète is echt niet mals voor broekschijters, en laat zich door geen ouders intimideren. Ze wordt dan ook erg gehaat door diegenen die schijnen te denken dat een school een afhaalkraam voor gratis diploma's is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dat betreft alleszins, ja.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen scholen die dezelfde studierichtingen aanbieden zijn er , vind ik, zeer grote niveauverschillen. Er zijn zeker scholen te vinden die hun aantal inschrijvingen op peil houden, niet omwille van hun reputatie kwaliteit af te leveren maar eerder door hun reputatie te fungeren als diplomafabriek voor kinderen die elders uit de boot zijn gevallen , al gaan ze dat uiteraard nooit toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koen & Kris Wouters voelden toch aan dat er iets mis is in dit land en maakten ze dus een liedje waarvan ze wsl zelf wisten dat het op niet veel trekt. Los van de inhoud zelf, moet je toch toegeven dat dit liedje 1 van hun minste is??? maw, waarom maken er zoveel reclame rond? ok, ook om te verkopen, uiteraard. maar dat zijn ook mensen die af en toe iets verder kijken dan het commerciële hoor, het zijn echt niet de harteloze kapitalisten die jij er van wilt maken. ze hebben dat liedje gemaakt met goede bedoelingen, uit hun hart, omdat ze aanvoelden dat er iets mis is met dit land en ze vinden dat het de fout is van degenen die dit land willen splitsen. dat is hun goed recht, we leven in een vrij land.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk signaal geef je die gasten dan mee. “ Goed jongens, jullie hebt gelijk, laat jullie ouders maar zagen tegen je dat ge moet studeren. Ze zijn zot, ze weten er niets van. Speel gerust verder computerspelletjes, je ziet zelf wel dat je genoeg hebt aan 36 %". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.thetopofmusic.be/nieuws/lezen.php?id=13392 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tekst is een belediging voor 's mensen intelligentie, beste vriend.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Vreemdeling
|
![]() Zouden ze nu misschien nog meer artiesten-voordelen krijgen in Wallonië?
![]()
De Regering heeft vandaag medegedeeld dat het landsymbool wordt vervangen door een condoom. Dit, omdat het meer weergeeft waar de Belgische politiek voor staat: Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigt de volgende generatie, voorkomt een hoop gelul en... geeft u een gevoel van veiligheid terwijl u in feite genaaid wordt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog altijd over dat liedje bezig?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een traditionele school waar de traditionele waarden nog hoog in het vaandel staan. De inschrijvingen voor het eerste jaar zijn dan ook na een kwartier uitverkocht. maar u hebt gelijk. Globaal gezien daalt het niveau schrikbarend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
04:21 - 1 jaar geleden youtube.com www.destrangers.org Het publiek huldigt De Strangers met "You'll never walk alone" op "Antwerpen Zingt 2008" deel 2 youtube.com Laatst gewijzigd door Garry : 17 september 2009 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2008 40.000 MAN http://video.google.com/videosearch?...num=4&start=20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziehier de tekst van de ziekekas . Als toemaatje doe ik er ook nog even die van Borgeri,.. Borgerhout,.. Borgerokko, bij. Veelplezier er mee. Borgeri - Borgerhout - Borgerocco Hij zee 'k wil dees jaar is nor Marokko gon zij zee schat hoe holdet in oe stâr 'k weet e pleutske zijn en daar is 't eve bon het is daar 't zellefde en zeker ni zo vâr Borgeri, Borgerhout, Borgerocco, daar gon wij dees jaar op reis Borgeri, Borgerhout, Borgerocco da’s veur mij het paradijs winkels, restaurants, ‘n kroeg en ‘n moskee en on ieder deur e kind of tien ‘t is 'r Marrakesch da’s ni te veul gezee alleen as datter gin kamele zen te zien Borgeri, Borgerhout, Borgerocco, daar gon wij dees jaar op reis Borgeri, Borgerhout, Borgerocco da’s veur mij het paradijs a ze meuge gon kieze awel dan opgelet krijge w' op ‘t stadhuis wèr 'n nief vedet' ...Burgemeester Mohammed! Dus ge moet ni twijfele gotter rap nor toe in Borgerocco zedde kind on huis de couscous en 't schapevlees die zèn 'r goe en me den tram zed' op ‘n uurke wèr al thuis Borgeri, Borgerhout, Borgerocco, daar gon wij dees jaar op reis Borgeri, Borgerhout, Borgerocco da’s veur mij het paradijs Borgeri, Borgerhout, Borgerocco, daar gon wij dees jaar op reis Borgeri, Borgerhout, Borgerocco da’s veur mij het paradijs De Ziekekas hij was ne marokkaan en hij kwam uit marokko d'r liet 'm dertien kind’ren achter en ‘n geit hier at 'm pistolees mè heps en kaas en choco en kreeg het wreed on z’ne lever na nen tijd hier warkten-hem 'n maand of acht in e fabrikske mor mè diê lever wier ‘m warkonbekwaam a ging in ziekekas en doe dal jare nikske na krijge z’hem nog mè giên stokken hier vandaan Ikke in ziekekas, ik hem me e goe leve in ziekeka, ziekaka, ziekakas ikke niks wârke, en toch mij centjes geve de ziekeka, ziekaka, ziekakas allah is groot, mor ziekekas is groter alleen nog hebbe ene grote wens hier nog wa blijf, en nog wa centjes poter dan ikke terug, en in marokko rijke mens ge zegt n�*, hoe kan zo'ne gast da blijve lappe die krij' toch ook wet is control en si en la awel n�* geef ik oe te graaie wa diê knappe on den doktoor zee as die vraagt: "eh bien, ca va " ay che ay e allelechaim ala acha ayem e doktore. . ah oui achalim achelochaomacha lalalachaim ... oh.. oui meniêr doktoor snapt daar natuurlijk gienen bal van, en geft van arremoei wèr zeve weke bij Ikke in ziekekas, ik hem me e goe leve in ziekeka, ziekaka, ziekakas ikke niks wârke, en toch mij centjes geve de ziekeka, ziekaka, ziekakas allah is groot, mor ziekekas is groter alleen nog hebbe ene grote wens hier nog wa blijf, en nog wa centjes poter dan ikke terug, en in marokko rijke mens en ieder jaar gaat hij 'n week of ietske langer t'rug nor marokko lak'nen deftige meneer a koopt wa geite bij en mokt ze vrouwke zwanger da's wèr al duuzend balle kindertoeslag meer en as ‘m t’rugkomt hee’t 'm wèr ‘n reis besproke 'n week nor Lourdes mè de ziekekas per trein daar vraagt ‘m in het marokkaans ons Ons-Lievrouwke dat ‘m nog lânk in Belgié ziek zou meuge zijn Ikke in ziekekas, ik hem me e goe leve in ziekeka, ziekaka, ziekakas ikke niks wârke, en toch mij centjes geve de ziekeka, ziekaka, ziekakas allah is groot, mor ziekekas is groter alleen nog hebbe ene grote wens hier nog wa blijf, en nog wa centjes poter dan ikke terug, en in marokko rijke mens Laatst gewijzigd door Garry : 18 september 2009 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |