Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2010, 11:03   #641
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
1 Je bedoelde dus dat "ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn" dan verdraai je toch mijn woorden; want ik schreef "soms gediscrimineerd"

2 Neen; geen enkele keer.

3 Evenmin.
Ik denk dat u een psychiater nodig hebt, echt!
Het verschil tussen "steeds" (uw verdraaiing van wat ik schreef!) en niet steeds( wat er staat) is al verschillende keren uitgelegd, net zoals het verschil van niveau tussen iemand die zelfstandig als loodgieter of electriker kan werken, of niet en het dus moeilijker heeft met zijn doploma niveau beroeps, (allemaal mbo!antwoord op vraag 2!)
De betekenis van bveeldvorming, die uiteraard niet positief is wanneer werknemers weigerachteg worden en niet gaat over één ervaring werd al benoemd, maar we blijven spammen!
Dit is allang geen discussie meer maar gespam; twintig keer hetzelfde vragen en blijven doorzagen dat je woorden verdraait worden terwijl je dit zelf doet, blijven zeuren dat je geen antwoord krijgt terwijl in de discussie duidelijk te lezen is dat het wel het geval is, ik denk toch de moderator hier eens op de wijzen, uw manier van "discussie" voeren kan vast niet de bedoeling zijn!!
Dit lijkt op stalken!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2010, 19:26   #642
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Citaat:
Het verschil tussen "steeds" (uw verdraaiing van wat ik schreef!) en niet steeds( wat er staat) is al verschillende keren uitgelegd,
Dat vroeg ik niet.
Ik vroeg
"Wat bedoelde je dat ik wel doe uitschijnen toen je me antwoordde
"het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen."
als jij bedoelde dat "ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn" hersenspinsles zijn?

Citaat:
net zoals het verschil van niveau tussen iemand die zelfstandig als loodgieter of electriker kan werken, of niet en het dus moeilijker heeft met zijn doploma niveau beroeps, (allemaal mbo!antwoord op vraag 2!)
Ik heb nooit iets gevraagd over een zelfstandig loodgieter. Ik vroeg
"Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is.
Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt."
Elektricien; in Nederland behoort ook tot het mbo; net zoals ICT, elektromechanica,... Informeer je.
Maar jij beweert :
Citaat:
mbo is beroepsonderwijs, daarmee sta je hier ook minder stevig op de arbeidsmarkt! En of je dat leuk vindt of niet; enkel beroepsonderwijs is geen goed diploma op de arbeidsmarkt, niet in Nederland en niet hier...
Citaat:
De betekenis van bveeldvorming, die uiteraard niet positief is wanneer werknemers weigerachteg worden en niet gaat over één ervaring werd al benoemd, maar we blijven spammen!
Ja, maar daar gaat het niet over; spijtig, he
Waar lees jij in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring?
Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie.
Citaat:
Dit is allang geen discussie meer
Inderdaad; je vraag aan mij of ik blond ben is geen discussie meer; Stellen dat jij denkt dat ik een psychiater nodig heb; is ook geen discussie. Daarin geef ik je helemaal gelijk.
Citaat:
maar gespam; twintig keer hetzelfde vragen en blijven doorzagen dat je woorden verdraait worden terwijl je dit zelf doet, blijven zeuren dat je geen antwoord krijgt terwijl in de discussie duidelijk te lezen is dat het wel het geval is, ik denk toch de moderator hier eens op de wijzen, uw manier van "discussie" voeren kan vast niet de bedoeling zijn!!
Dit lijkt op stalken!
Mocht je eindelijk eens een antwoord geven op de vraag; en plaats van ernaast; dat zou ik mijn vraag niet telkens opnieuw moeten stellen.
Wijs er de moderatie gerust op; en toon hen duidelijk waar jij een antwoord gaf op mijn vragen. (Toon mij dan ook meteen de antwoorden)
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2010, 19:41   #643
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bent niet de enige die zo denkt.
Weet dat spammende Artisjok gisteren de benen nam toen zij gevraagd werd om twee van haar statements met bronnen en bewijzen te staven. Het was een onmogelijke opgave voor haar. Blijkbaar is stalken en veinzen dat ze er niets van snapt haar favoriete manier om aan de praat te blijven. Boekbesprekingen maken zonder ooit zelf maar het boek gelezen te hebben of te willen lezen, is nog zo een van haar specialiteiten.

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 26 januari 2010 om 19:44.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2010, 23:48   #644
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Weet dat spammende Artisjok gisteren de benen nam toen zij gevraagd werd om twee van haar statements met bronnen en bewijzen te staven. Het was een onmogelijke opgave voor haar. Blijkbaar is stalken en veinzen dat ze er niets van snapt haar favoriete manier om aan de praat te blijven. Boekbesprekingen maken zonder ooit zelf maar het boek gelezen te hebben of te willen lezen, is nog zo een van haar specialiteiten.
Nou ja; dit is gewoon te gek voor woorden...steeds dezelfde vragen waar je al drie keer op geantwoord hebt, dat vind ik gewoon stalken en spammen, met een discussie heeft dit allang niets meer te maken.
Het ergste is dat wanneer je daaruit stapt, uit dat bladzijden lang rondjes draaien, je achtervolgt wordt in andere discussies omdat je volgens haar "uit de discussie gelopen bent"! Echt waar hoor...hoevaak moet je vragen beantwoorden, op verschillende manier, wanneer iemand als een cd die blijft hangen steeds weer hetzelfde blijft zeuren?
Oud 27 januari 2010, 00:26   #645
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Ik denk dat het al hééél lang geleden is dat ze nog een goede beurt heeft gehad.
Oud 27 januari 2010, 03:26   #646
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Echt waar hoor...hoevaak moet je vragen beantwoorden, op verschillende manier, wanneer iemand als een cd die blijft hangen steeds weer hetzelfde blijft zeuren?
Ook hier is het weeral prijs, om moedeloos van te worden.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=134246

Dit hierboven is dan weer een voortzetting van hieronder al begonnen was.

http://forum.politics.be/showthread....121987&page=28

Laatst gewijzigd door daiwa : 27 januari 2010 om 03:47.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 06:39   #647
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Nou ja; dit is gewoon te gek voor woorden...steeds dezelfde vragen waar je al drie keer op geantwoord hebt, dat vind ik gewoon stalken en spammen, met een discussie heeft dit allang niets meer te maken.
Het ergste is dat wanneer je daaruit stapt, uit dat bladzijden lang rondjes draaien, je achtervolgt wordt in andere discussies omdat je volgens haar "uit de discussie gelopen bent"! Echt waar hoor...hoevaak moet je vragen beantwoorden, op verschillende manier, wanneer iemand als een cd die blijft hangen steeds weer hetzelfde blijft zeuren?
Met 1 maal een antwoord ben ik ruim tevreden.
Maar dat kan je blijkbaar niet.
Oud 27 januari 2010, 08:12   #648
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met 1 maal een antwoord ben ik ruim tevreden.
Maar dat kan je blijkbaar niet.
Dan moet je toch echt de laatste vijf bladzijden maar eens lezen, u herhaalt en ik ook; het antwoord!!Het halve forum ziet dit maar u uiteraard niet!
Oud 27 januari 2010, 13:01   #649
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan moet je toch echt de laatste vijf bladzijden maar eens lezen, u herhaalt en ik ook; het antwoord!!Het halve forum ziet dit maar u uiteraard niet!
Dat is nu net het probleem; jij antwoordt niet; of je antwoordt naast de vraag.
Ik daag jou, en je halve forum uit; te tonen waar jouw antwoord op de vragen staan

1 Wat bedoelde je wel toen je me antwoordde
als jij bedoelde dat "ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn" hersenspinsles zijn?

2 Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is.
Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt.

3 Waar lees jij in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring?
Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie.

p.s. Wil jij echt weten of ik blond ben of vroeg je dit als bladvulling?
Oud 27 januari 2010, 13:50   #650
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ben je niet beschaamd nadat je zelf geen bronnen kon brengen voor je uitlatingen en daarbij mij nog als leugenaar beschuldigde?
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 14:25   #651
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is nu net het probleem; jij antwoordt niet; of je antwoordt naast de vraag.
Ik daag jou, en je halve forum uit; te tonen waar jouw antwoord op de vragen staan

1 Wat bedoelde je wel toen je me antwoordde

2 Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is.
Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt.

3 Waar lees jij in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring?

p.s. Wil jij echt weten of ik blond ben of vroeg je dit als bladvulling?
1 antwoord voor de vierde en echt LAATSTE KEER ik bedoelde wat er staat!
2. Antwoord voor de derde en echt LAATSTE KEER; wie als zelfstandige loodgieter of electricien kan werken zal gen belemmering kennen op de arbeidsmarkt, deze opleidingen op BEROEPSNIVEAU GEVEN WEINIG WERKZEKERHEID!
3. Antwoord voor de derde en LAATSTE KEER, wanner werkgevers op basis van beeldvorming weigerachtig staan tegenover doelgroepen IS DIT UITERAARD NIET VANWEGE POSITIEVE ERVARINGEN, DAT IS LOGISCH DENKEN! IN NEGATIEVE BEELDVORMING HEEFT EEN GROEP ZELF ACTIEVE BETROKKENHEID!
Duidelijk zo??? Goed dan kan de discussie misschien eindelijk verder gaan zonder dat u het middelpunt blijft vormen met eindeloos dezelfde vragen!
Oud 27 januari 2010, 14:31   #652
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2. Antwoord voor de derde en echt LAATSTE KEER; wie als zelfstandige loodgieter of electricien kan werken zal gen belemmering kennen op de arbeidsmarkt, deze opleidingen op BEROEPSNIVEAU GEVEN WEINIG WERKZEKERHEID!
3. Antwoord voor de derde en LAATSTE KEER, wanner werkgevers op basis van beeldvorming weigerachtig staan tegenover doelgroepen IS DIT UITERAARD NIET VANWEGE POSITIEVE ERVARINGEN, DAT IS LOGISCH DENKEN! IN NEGATIEVE BEELDVORMING HEEFT EEN GROEP ZELF ACTIEVE BETROKKENHEID!
Duidelijk zo??? Goed dan kan de discussie misschien eindelijk verder gaan zonder dat u het middelpunt blijft vormen met eindeloos dezelfde vragen!
Alice, ze is gewoon met uw voetjes aan 't spelen.
Oud 27 januari 2010, 14:32   #653
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
1 Blinkt opnieuw uit in niet antwoorden.
2 Waar zie jij in mijn vraag "zelfstandige" staan? Natuurlijk heeft een zelfstandige geen problemen op de arbeidsmarkt.
Wanneer krijd ik de bron waarnaar ik vraag?
3 Waar vind ik je bewering terug in de tekst?
En je negeert nog altijd

Ik hoop van harte dat het de laatste keer is dat je niet en/of naast de vraag antwoordt.

Laatst gewijzigd door artisjok : 27 januari 2010 om 14:36.
Oud 27 januari 2010, 14:53   #654
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1 Blinkt opnieuw uit in niet antwoorden.
2 Waar zie jij in mijn vraag "zelfstandige" staan? Natuurlijk heeft een zelfstandige geen problemen op de arbeidsmarkt.
Wanneer krijd ik de bron waarnaar ik vraag?
3 Waar vind ik je bewering terug in de tekst?
En je negeert nog altijd

Ik hoop van harte dat het de laatste keer is dat je niet en/of naast de vraag antwoordt.
1 is duidelijk en helder antwoord; er staat precies wat ik bedoel!
2. is duidelijk antwoord, of iemand met mbo opleiding problemen ondervind is afhankelijk van het niveau,of u het woord zelfstandige gebruikt heeft er helemaal niets mee te maken, er bestaan in mbo vier niveau, een verschil met Vlaanderen waar onderscheid is tussen zuiver beroeps en technisch, dat verschil kent Nederland niet en is dus ook in de studie niet gemaakt, toch zal het niveau arbeidskansen bepalen, logisch niet???
3. lees zelf de studie nog eens, beeldvorming wordt wel degelijk er in vernoemd ALS REDEN WAAROM ALLOCHTONEN MOEILIJKER WERK VINDEN, ondanks u eindeloos gemuggenzift!!
J e maakt jezelf totaal belachelijk met je redeneringen; uiteraard willen werkgevers mensen die doen wat verwacht wordt, daarbij gaan ze niet af op 1 ervaring; maar op meerdere waardoor negatieve beeldvorming ontstaat en men weigerachtig staat tegenover wie tot die doelgroep behoort, die redenering wordt gesteund door de vaststelling dat wie een hoger diploma heeft( waarvan werkgevers dus veronderstellen dat je ook meer kwaliteiten hebt!) dit hele probleem van negatieve beeldvorming niet speelt!
En nu Arti, beschouw ik dit als afgelopen!
Je hebt meer dan genoeg aandacht gekregen, wanneer je geen nieuwe elementen aanbrengt zie ik deze discussie als beeindigd!
Oud 27 januari 2010, 14:54   #655
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Alice, ze is gewoon met uw voetjes aan 't spelen.
Ik weet het; wanneer dit nu niet gedaan is stap ik met dit probleem naar de moderatie! Dit is geen discussie meer maar stalken!
Oud 27 januari 2010, 17:13   #656
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
1 is duidelijk en helder antwoord; er staat precies wat ik bedoel!
Mij gaat het erom wat die "zoals" betekent in "het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen"
Volgens mij bedoel je dat ik laat uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn en dan verdraai je mijn woorden. Als je iets anders bedoelde; waarom vertik je het dan om dit uit te leggen wat?

Citaat:
2. is duidelijk antwoord, of iemand met mbo opleiding problemen ondervind is afhankelijk van het niveau,
Daar ga ik mee akkoord.
Citaat:
of u het woord zelfstandige gebruikt heeft er helemaal niets mee te maken,
Het bepaald wel of je op of naast de vraag antwoord.
Citaat:
er bestaan in mbo vier niveau, een verschil met Vlaanderen waar onderscheid is tussen zuiver beroeps en technisch, dat verschil kent Nederland niet en is dus ook in de studie niet gemaakt, toch zal het niveau arbeidskansen bepalen, logisch niet???
Ik ben blij dat je je eindelijk informeerde over MBO. Je eerdere uitspraak vervalt dus :
"mbo is beroepsonderwijs, daarmee sta je hier ook minder stevig op de arbeidsmarkt! En of je dat leuk vindt of niet; enkel beroepsonderwijs is geen goed diploma op de arbeidsmarkt, niet in Nederland en niet hier" (post 603)
Citaat:
3. lees zelf de studie nog eens, beeldvorming wordt wel degelijk er in vernoemd ALS REDEN WAAROM ALLOCHTONEN MOEILIJKER WERK VINDEN,
Akkoord; dit heb ik nooit ontkent.
Citaat:
ondanks u eindeloos gemuggenzift!!
J e maakt jezelf totaal belachelijk met je redeneringen;
Welke redenering als ik dit vragen mag?
Citaat:
uiteraard willen werkgevers mensen die doen wat verwacht wordt,
nog altijd akkoord.
Citaat:
daarbij gaan ze niet af op 1 ervaring; maar op meerdere
Dit staat niet meer in het artikel.
Citaat:
waardoor negatieve beeldvorming ontstaat en men weigerachtig staat tegenover wie tot die doelgroep behoort, die redenering wordt gesteund door de vaststelling dat wie een hoger diploma heeft( waarvan werkgevers dus veronderstellen dat je ook meer kwaliteiten hebt!) dit hele probleem van negatieve beeldvorming niet speelt!
Dit is jouw interpretatie. Dit blijkt helemaal niet uit het artikel.
Citaat:
En nu Arti, beschouw ik dit als afgelopen!
Je hebt meer dan genoeg aandacht gekregen, wanneer je geen nieuwe elementen aanbrengt zie ik deze discussie als beeindigd!
Je reageerde nog nooit op :
"Een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep is evengoed discriminatie"
Oud 27 januari 2010, 17:26   #657
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet het; wanneer dit nu niet gedaan is stap ik met dit probleem naar de moderatie! Dit is geen discussie meer maar stalken!
laat je niet vangen aan dit persoontje!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 17:48   #658
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Negeer haar gewoon zoals ik meestal doe.
Oud 27 januari 2010, 18:56   #659
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Negeer haar gewoon zoals ik meestal doe.
Bedoel je dat ze zich hier beter niet had gemengd in de discussie?
Oud 27 januari 2010, 19:27   #660
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ben je niet beschaamd nadat je zelf geen bronnen kon brengen voor je uitlatingen en daarbij mij nog als leugenaar beschuldigde?
Ben je niet beschaamd omwille van je meer dan kruiperig gedrag voor het feit dat ik verschillende moslimlanden opsomde waar homos geëxecuteerd worden in naam van de sharia. Heb je dan geen greintje fatsoen in je lijf?
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be