![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen "steeds" (uw verdraaiing van wat ik schreef!) en niet steeds( wat er staat) is al verschillende keren uitgelegd, net zoals het verschil van niveau tussen iemand die zelfstandig als loodgieter of electriker kan werken, of niet en het dus moeilijker heeft met zijn doploma niveau beroeps, (allemaal mbo!antwoord op vraag 2!) De betekenis van bveeldvorming, die uiteraard niet positief is wanneer werknemers weigerachteg worden en niet gaat over één ervaring werd al benoemd, maar we blijven spammen! Dit is allang geen discussie meer maar gespam; twintig keer hetzelfde vragen en blijven doorzagen dat je woorden verdraait worden terwijl je dit zelf doet, blijven zeuren dat je geen antwoord krijgt terwijl in de discussie duidelijk te lezen is dat het wel het geval is, ik denk toch de moderator hier eens op de wijzen, uw manier van "discussie" voeren kan vast niet de bedoeling zijn!! Dit lijkt op stalken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg "Wat bedoelde je dat ik wel doe uitschijnen toen je me antwoordde "het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen." als jij bedoelde dat "ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn" hersenspinsles zijn? Citaat:
"Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is. Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt." Elektricien; in Nederland behoort ook tot het mbo; net zoals ICT, elektromechanica,... Informeer je. Maar jij beweert : Citaat:
Citaat:
Waar lees jij in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring? Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie. Citaat:
Citaat:
Wijs er de moderatie gerust op; en toon hen duidelijk waar jij een antwoord gaf op mijn vragen. (Toon mij dan ook meteen de antwoorden) |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Banneling
|
![]() Je bent niet de enige die zo denkt.
Weet dat spammende Artisjok gisteren de benen nam toen zij gevraagd werd om twee van haar statements met bronnen en bewijzen te staven. Het was een onmogelijke opgave voor haar. Blijkbaar is stalken en veinzen dat ze er niets van snapt haar favoriete manier om aan de praat te blijven. Boekbesprekingen maken zonder ooit zelf maar het boek gelezen te hebben of te willen lezen, is nog zo een van haar specialiteiten. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 26 januari 2010 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ergste is dat wanneer je daaruit stapt, uit dat bladzijden lang rondjes draaien, je achtervolgt wordt in andere discussies omdat je volgens haar "uit de discussie gelopen bent"! Echt waar hoor...hoevaak moet je vragen beantwoorden, op verschillende manier, wanneer iemand als een cd die blijft hangen steeds weer hetzelfde blijft zeuren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=134246 Dit hierboven is dan weer een voortzetting van hieronder al begonnen was. http://forum.politics.be/showthread....121987&page=28 Laatst gewijzigd door daiwa : 27 januari 2010 om 03:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat kan je blijkbaar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik daag jou, en je halve forum uit; te tonen waar jouw antwoord op de vragen staan 1 Wat bedoelde je wel toen je me antwoordde "het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen." als jij bedoelde dat "ik wil doen uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn" hersenspinsles zijn? 2 Mag ik nog weten of je vindt dat metser of elektricien geen goed diploma is. Graag nog je bron die aantoont dat dit geen goede diploma's zijn op de arbeidsmarkt. 3 Waar lees jij in het artikel dat jij aanhaalde dat de beeldvorming er kwam na een slechte ervaring? Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie. p.s. Wil jij echt weten of ik blond ben of vroeg je dit als bladvulling? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Antwoord voor de derde en echt LAATSTE KEER; wie als zelfstandige loodgieter of electricien kan werken zal gen belemmering kennen op de arbeidsmarkt, deze opleidingen op BEROEPSNIVEAU GEVEN WEINIG WERKZEKERHEID! 3. Antwoord voor de derde en LAATSTE KEER, wanner werkgevers op basis van beeldvorming weigerachtig staan tegenover doelgroepen IS DIT UITERAARD NIET VANWEGE POSITIEVE ERVARINGEN, DAT IS LOGISCH DENKEN! IN NEGATIEVE BEELDVORMING HEEFT EEN GROEP ZELF ACTIEVE BETROKKENHEID! Duidelijk zo??? Goed dan kan de discussie misschien eindelijk verder gaan zonder dat u het middelpunt blijft vormen met eindeloos dezelfde vragen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Waar zie jij in mijn vraag "zelfstandige" staan? Natuurlijk heeft een zelfstandige geen problemen op de arbeidsmarkt. Wanneer krijd ik de bron waarnaar ik vraag? 3 Waar vind ik je bewering terug in de tekst? En je negeert nog altijd Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie. Ik hoop van harte dat het de laatste keer is dat je niet en/of naast de vraag antwoordt. Laatst gewijzigd door artisjok : 27 januari 2010 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. is duidelijk antwoord, of iemand met mbo opleiding problemen ondervind is afhankelijk van het niveau,of u het woord zelfstandige gebruikt heeft er helemaal niets mee te maken, er bestaan in mbo vier niveau, een verschil met Vlaanderen waar onderscheid is tussen zuiver beroeps en technisch, dat verschil kent Nederland niet en is dus ook in de studie niet gemaakt, toch zal het niveau arbeidskansen bepalen, logisch niet??? 3. lees zelf de studie nog eens, beeldvorming wordt wel degelijk er in vernoemd ALS REDEN WAAROM ALLOCHTONEN MOEILIJKER WERK VINDEN, ondanks u eindeloos gemuggenzift!! J e maakt jezelf totaal belachelijk met je redeneringen; uiteraard willen werkgevers mensen die doen wat verwacht wordt, daarbij gaan ze niet af op 1 ervaring; maar op meerdere waardoor negatieve beeldvorming ontstaat en men weigerachtig staat tegenover wie tot die doelgroep behoort, die redenering wordt gesteund door de vaststelling dat wie een hoger diploma heeft( waarvan werkgevers dus veronderstellen dat je ook meer kwaliteiten hebt!) dit hele probleem van negatieve beeldvorming niet speelt! En nu Arti, beschouw ik dit als afgelopen! ![]() Je hebt meer dan genoeg aandacht gekregen, wanneer je geen nieuwe elementen aanbrengt zie ik deze discussie als beeindigd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij bedoel je dat ik laat uitschijnen dat het steeds gediscrimineerde dutskes zijn en dan verdraai je mijn woorden. Als je iets anders bedoelde; waarom vertik je het dan om dit uit te leggen wat? Citaat:
Citaat:
Citaat:
"mbo is beroepsonderwijs, daarmee sta je hier ook minder stevig op de arbeidsmarkt! En of je dat leuk vindt of niet; enkel beroepsonderwijs is geen goed diploma op de arbeidsmarkt, niet in Nederland en niet hier" (post 603) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep is evengoed discriminatie" |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat je niet vangen aan dit persoontje!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Europees Commissaris
|
![]() Negeer haar gewoon zoals ik meestal doe.
![]() |
#660 |
Banneling
|
![]() Ben je niet beschaamd omwille van je meer dan kruiperig gedrag voor het feit dat ik verschillende moslimlanden opsomde waar homos geëxecuteerd worden in naam van de sharia. Heb je dan geen greintje fatsoen in je lijf?
|
![]() |
![]() |