![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Minister
|
![]() Ach jongen, keer gewoon terug naar de bijbelstudie. Daar hoort ge beter thuis.
![]() |
#642 |
Europees Commissaris
|
![]() Verlicht mij alstublieft.
Een bewijsstukje voor wetenschappelijkheid van macroevolutie van de mens? |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Minister
|
![]() Wat heeft het voor zin als elke inbreng genegeerd wordt? Waarom iemand verlichten die duidelijk niet verlicht wil/kan zijn?
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 1 december 2009 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ok, je hebt geen bewijs, en niemand heeft dat bewijs voor wetenschappelijkheid van die bewering, maar hoe kan x% DNA verschil/overeenkomst een geldige argument zijn in het kader van wetenschappelijke methode om de bewering van "mens was ooit een niet-mens" als hypothese te aanvaarden? Een voorbeeld van een wetenschapper of wetenschappelijke werk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is gemakkelijk om te zeggen, moeilijk om te denken als je een geschoolde gast bent, en onmogelijk als waarheid te beschouwen.
Laatst gewijzigd door porpo : 1 december 2009 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#647 |
Minister
|
![]() O, maar het gevoel is volledig wederzijds.
![]() |
#648 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn bewijs is dat zowel agricultuur als aldi met een a beginnen. Jij zou dit misschien niet voldoende zien omdat je het gewoon niet snapt, en je kan nergens iets constructiefs aanbrengen, dus als je dit wilt snappen, moet je het eerst willen snappen en als je niet in God de Schepper gelooft, moet je het eerst willen geloven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2 Jij zegt: Bewijs mij dat een mens ooit een niet mens was. Jij vergelijkt dat met 1 Ik zeg: De mens was ooit een alien 2 ik zeg: Ik hoef dat niet te bewijzen want propo ontkent het niet. Heeft absoluut niks met elkaar te maken. Je schrijft het alleen maar om niet op de echte vraag te moeten antwoorden. Stroman argument noemt men dat. Dus nog eens: Waarom moet ik tegen jou wat bewijzen dat jij sowieso toch voor waar aanneemt? Probeer deze keer op de vraag te antwoorden aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor jou Travis66, zal ik het gemakkelijk maken, alleen voor jou omdat je daar een klein probleempje hebt met formele logica.
Voor jou ontken ik niets, en ik beweer niets. Dus breng een bewijs voor de wetenschappelijkheid van "mens was ooit een niet-mens". Laatst gewijzigd door porpo : 1 december 2009 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals gewoonlijk, veel blabla, weinig ter zake. Volledig van de pot gerukt
![]() |
![]() |
#652 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is geen blabla, het is duidelijk de waarheid, het is niet voldoende omdat jij het niet snapt, en als je het wil snappen moet je dat eerst willen/kunnen snappen.
Laatst gewijzigd door porpo : 1 december 2009 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#654 |
Europees Commissaris
|
![]() We gaan van deze topic geen god(en) binnen de natuur, god boven de natuur.. maken. Er zijn al genoeg topics hierover. Zie mijn topic "waarom bent u atheïst?".
Laatst gewijzigd door porpo : 1 december 2009 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Minister
|
![]() Welaan dan, zeg mij eens waarom u net denkt dat een mens nooit een 'niet-mens' (uw woordkeuze valt trouwens te betwisten in wetenschappelijke context) was.
![]() |
#656 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Minister
|
![]() Voor wat hoort wat. U bevestigt enkel wat ik beweer.
![]() |
#658 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Next Breng een wetenschapper/wetenschappelijke werkt die er zegt dat de bewering van "mens was ooit een niet-mens" binnen de wetenschappelijke methode past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#660 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je wilt mijn provoceren, maar dat zal niet lukken. Breng een wetenschapper/wetenschappelijke werkt die er zegt dat de bewering van "mens was ooit een niet-mens" binnen de wetenschappelijke methode past. |
|
![]() |
![]() |