![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je om je heen zou kijken (met de ogen open) snap je waarom. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 februari 2010 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze het al eens riskeerden om downtown te gaan werden hun dure gadgets meestal al in Roodebeek geconfisceerd door de lokale 'jongeren' die jullie als sittig ducks beschouwden. En dan maar "Papa, tu viens me chercher" vanuit een politiebureel door de telefoon bleiten. Met die 'jongeren' heb ik ook al samengewerkt, via de VGC heb ik veroordeelde jongeren begeleid in Schaarbeek. Zij poseerden niet. Ik woonde toen aan het schilderachtige Simonis station. Zo, dat is een nog maar een deel van mijn ervaringen in Brussel (en Kraainemse jogeren) terzake. Vertel jij nu eens wat van jou een Brusselse cosmopoliet maakt, ik ben beniewd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat maakt jou nu zo bijzonder? Wel?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 februari 2010 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of prettig wonen (volgens u dan toch) nog steeds in een stad waar men frans spreekt en waar er ongecontroleerde misdaad is en no go zones zijn. Zeg me nu eens wat daar communautair aan is?
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 7 februari 2010 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ach ja,u stelt alleen retorische vragen,dju k'had niet mogen antwoorden ![]()
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaming moet leren zijn beurt af te wachten, en zijn klep houden tot de Belge heeft gesproken. Spijtig dat die domme Vlaming dat nu nòg niet heeft begrepen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb deze morgen naar rtl gekeken en daar heb ik nochtans heel veel mails gelezen van franstaligen die er ook niet om logen,en die zeker niet akkoord gingen met de uitleg van de politici.
![]() |
![]() |
#651 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#652 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ZO gaat dat óók in Nederland:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nland/1.694605 Bestuurders die het verprutsen trekken hun conclusies. (al vind ik dat persoonlijk bij Leers wel jammer)
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als het om een fait divers gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de vergadering bij Leterme was het duidelijk: de politiekers schuiven de hete patat door naar elkaar. Ze schijnen het wel +/- eens te zijn dat Justitie er z'n werk moet van maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat ik versta onder hondenvriend? Dat is, vooraleer je eraan begint, weten dat het voor altijd is, dus tot de dood van de hond. Rekening houden met het feit dat je niet zomaar op vakantie kan. Ik ga niet op vakantie. Als je honden hebt moet je zoveel mogelijk thuis zijn en niet werken. Ik ben thuis. Geen café, geen cinema, geen restaurant. Ik ben altijd thuis voor mijn trouwe huisdieren. Mensen die op vakantie gaan en hun honden tijdelijk overlaten aan anderen zijn het niet waard dat ze honden hebben. Ze moeten dan maar zorgen dat ze een bestemming zoeken waar hun honden welkom zijn en hun dieren meenemen. Je bent verantwoordelijk voor je honden, geen anderen zodat jij ontspannen op vakantie kan gaan. Geen hond waardig gezien egoïstische eigenaars. Honden kunnen ziek worden. Dierenartsen kosten ook geld. Zorgen voor gezonde voeding, voor voldoende beweging. Kortom, zorg dragen voor uw hond(en). Dat zijn allemaal dingen waar de meesten geen rekening mee houden. Mensen met bevliegingen van 'ik wil een hond' (voor 3 weken) maken van die hond een slachtoffer. Honden hebben nood aan een vaste bekende plaats en dienen niet om eens 3 weken opgenomen te worden en dan retour asiel. Honden zijn inderdaad dieren en geen mensen. Dat weet het kleinste kind en bijgevolg vind ik dit een belachelijke reactie. Misschien stel je graag retorische vragen zoals: "Is een hond een mens? Ja of neen?"... misschien is het uw leeftijd. Maar als je ze goed kweekt zijn het de prettigste en properste huisdieren die er zijn. Ik heb nooit iets dat kapot is gebeten, nooit behoefte en veel vriendschap. Bovendien altijd gemakkelijk om 's avonds indien nodig, snel nog naar Bancontact te gaan. Kan al eens voorvallen. Honden mee. Geen onnozelaars die lastig doen. Ben trouwens mijn hond (pas 8) vorig jaar op korte tijd (10 dagen) kwijtgeraakt aan een hernia. Dit heeft me diep gekwetst dit verlies. Voor geïnterseerden: http://www.hondenforum.nl/plaza/post....html#p3557385 Groeten aan de échte dierenvrienden. |
|
![]() |
![]() |