![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je stapt een huisarts binnen en je praat enkel over die pijn in je ruggengraat, je vertelt helemaal niks over andere problemen of medicatie, je verzwijgt al je doktersbezoeken en je uz's van de voorbije maand en je oppert zelf geen enkele maar dan ook geen enkele hypothese. Geen verhalen over zware metalen, chinees eten, of wat dan ook. Gewoon de naakte feiten. Hier doet het pijn als ik dit en dat doe. Als het een geknelde zenuw is, dan wordt hij toch binnen de tien minuten ontdekt nu ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Banneling
|
![]() Nee, da's best okee vind ik, keep talking, hoe meer je vertelt hoe beter, maar doe het hier
![]() Als eerste kennismaking met een dokter zou ik me beperken tot de concrete klachten. Zo sec mogelijk. Het is msschn de start van een nieuw soort geneeskunde ![]() Brainstormen op een forum, en dan beslissen welke informatie je de dokters gaat geven om de zaak het snelst vooruit te helpen. ![]() By the way : 41 kilo ! ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 20 oktober 2011 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mechanisch probleem => laat u bepotelen ipv scannen. Laatst gewijzigd door Knipp : 20 oktober 2011 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Banneling
|
![]() In die onzalige periode van zenuwontsteking in de rug met zware hoofdpijnen
kreeg ik van mijn huisarts Vioxx gratis stalen (wegens niet terugbetaald onder de 65 jaar ), tegen reumatische artritis (die ontsteking was volgens hem van die aard, en was het ook allicht). Ik nam die Vioxx niet. (Ik weiger meestal alle medicatie) Een maand later hoorde ik dat er in de VS honderden dodelijke slachtoffers van viox gevallen waren en het medicament ingetrokken (hartaanval) 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn osteopaat moet ik niet eens vertellen wat er precies scheelt. Die ziet dat al aan de manier waarop ik vanuit de wachtzaal naar zijn folterbank loop. Na wat gepampel en gedoe kan 'm ook altijd zelf zeggen of ik naast the usual ook GI-klachten heb, of neurologische uitval, of bonkende koppijn, of nog iets anders. Ik moet daar dus eigenlijk helemaal niks zeggen. Ik ga liggen, hij doet zijn ding, en 10 minuten later sta ik weer buiten.
Eén keer heb ik 'm effectief moeten herinneren dat 'm nie aan m'n knie mocht rukken (was nog niet lang geopereerd), en één keer heb ik 'm zelf moeten zeggen dat m'n kaak uit de kom was (hij kijkt zelden naar m'n mond denk ik). Dat terugzetten van die kaak was trouwens godverdomme pijnlijk.
![]() |
#646 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb héél lang zitten zoeken naar de oorzaak van m'n pijnprobleem. tientallen scans en onderzoeken hebben nooit iets opgeleverd. Behalve dan dat er niks mis was voor zover zo konden zien, en een ticketje kinesist. gelukkig had ik iemand - de osteopaat dus - die het iedere keer weer leefbaar maakte zodat ik verder kon. ondertussen weet ik wat ik heb (iets zeer zeldzaam), maar er is dus geen oplossing voor, dus eigenlijk was het een nutteloze zoektocht. eigenlijk had ik dat al langer door - intuïtie zit vaak juist. ik ben heel blij dat ik me nooit heb laten overhalen tot 'ge moet dat daar laten onderzoeken, en daar, en dan nog eens daar'. En de diagnose van mijn osteopaat was ook juist, alleen had hij daar geen testjes voor nodig en moest hij het niet in moeilijke woorden zeggen. "uw spieren slagen er niet in uw botten op de juiste manier bijeen te houden".
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 20 oktober 2011 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, zo had ik het nog nie bekeken
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 20 oktober 2011 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hoop wel dat onze date iets langer dan 10 minuten gaat duren.
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft hij toen voorgeschreven? Een beetje minder babbelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Banneling
|
![]() ...aan dating sites
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hij adviseerde me de eerstvolgende weken geen grote dingen in m'n mond te steken. Dat was immers ook de oorzaak van die ontwrichting. Het ging toen om een broodje met tonijnsla, voor alle duidelijkheid.
![]() |
![]() |
#654 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ondertussen kan alles weer hoor, al moet het natuurlijk geen kwartier duren.
maar bij mij duurt dat nooit zo lang ![]()
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "hoe heb je d�*t gedaan" vroeg hij.
nog nooit een hulpverlener met zo'n vettig lachske gezien ![]()
![]() |
#657 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind gewoonlijk een half uurtje al veel te kort.
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan je eigenlijk al evengoed bij mij op men kabinet komen, ik wil ik ook wel eens aan uw benen trekken.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 oktober 2011 om 15:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() af en toe een pauzeke pakken om de batterijtjes weer op te laden.
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eerst Knipp. Hij was al nie content met al die andere venten in m'n leven.
![]() |