![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Minder dan de helft van de Belgen voelt zich nog Belg, en U? | |||
Ik voel mij alleen maar Belg |
![]() ![]() ![]() |
11 | 8,33% |
Ik voel mij eerst Belg, dan Vlaming (of andere regio) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 9,85% |
Ik voel mij eerst Vlaming (of andere), dan Belg |
![]() ![]() ![]() |
26 | 19,70% |
Ik voel mij totaal geen Belg |
![]() ![]() ![]() |
82 | 62,12% |
Aantal stemmers: 132. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij vertelde er alleen niet bij waarom niet, misschien heeft God het verboden ofzo...
![]() |
![]() |
#642 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groen! heeft nooit achter stoelen of banken gestoken dat ze voor eenunitair België zijn, samen met hun vrienden van Ecolo, en dat ze vooral bezorgd zijn over de talrijke goudzoekers die uit alle landen ter wereld naar hier komen om gratis en voor niets onderdak, eten en baar geld te krijgen. Mijn admiratie gaat vooral naar hun eerlijkheid hierover. De SP.A zegt dat niet met zoveel woorden, maar het komt op hetzelfde neer, met dat verschil dat de SP.A vooral ook op zoek is naar ministerpostjes en zwaar betaalde kamer- en senaatzetel , bijvoorbeeld als pensioen voor hun vriendjes zoals Anciaux. De rest van hun betoog is een grove leugen. |
|
![]() |
![]() |
#644 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De dingen die je als zelfsprekend noemt als Vlaming in zal je daar niet terugvinden. Kijk wat een Vlaming niet is en je weet wat het wel is: een Vlaming is voor vrouwenemancipatie, sporten als voetbal en wielrennen worden hoog in het vaandel gedragen, tolerant tov homo's, vrije meningsuiting, democratische ingesteldheid, vrijheid, ... dat is onze cultuur. |
|
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#646 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. Enig minpunt is dat ze die "French Fries" noemen ...
|
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij toeval iets gevonden (is wel van 2004) : 'k Voel me Belg
|
![]() |
![]() |
#649 |
Europees Commissaris
|
![]() Al eens op de RTBF gezien. :')
#650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#651 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Shadowke : 1 december 2010 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
#652 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#653 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval minder dan de helft van de Belgen, en nog slechts 37% van de Vlamingen. Zo veel is dat nu ook weer niet, hé?
|
![]() |
![]() |
#655 |
|
![]() Voelt de overige 63% zich Vlaming?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#656 |
|
![]() Ik had het over het standpunt van Groen!...
![]() |
![]() |
#657 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Banneling
|
![]() Voor mijn part mogen ze morgen gerust een referendum houden met slechts één vraag:
'Bent u voor of tegen het behoud van België?' We zullen kijken of ge dan nog zult lachen. Laatst gewijzigd door system : 1 december 2010 om 19:37. |
![]() |
![]() |
#659 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat weet Olijke Bart maar al te goed. En daarom spreekt hij -steeds weer- met gespleten tong. Want hij weet verduiveld goed dat een groot deel van zij electoraat niet wil weten van de opdeling van België. |
|
![]() |
![]() |
#660 | |
|
![]() Citaat:
![]() Toppunt zijn wel de mannen van 't Blokske. Die zijn tégen referenda over België (zie Annemans in de OO) én ... voor referenda.
|
![]() |