![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Geluk in de liefde? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
39 | 59,09% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
27 | 40,91% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#642 |
Europees Commissaris
|
![]() Ni echt, Vlaamse leeuwin wilt niet poeslief zijn tegen mij en Hot Marijke kan ik niet betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denkt Vlaamse leeuwin over de liefde? Zijn ze monogaam (wat drijft monogamie)? Of is polygamie meer natuurlijk? Wat betekent fysieke liefde met meerdere partners voor een vrouw, voor een man? En welk is het effect van veelvuldige fysieke liefde op het geluksgevoel?
![]() |
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Dank zij de muziek genieten de hartstochten van zichzelf." (Nietzsche)
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor zotten zijn dat hier eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Parlementslid
|
![]() Liefde is begrijpen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleine aanvulling:
Liefde is mekaar begrijpen Liefde is (wederzijdse) respekt Liefde is klaar staan voor mekaar Liefde is om mekaar geven Liefde is gezellig ECHTE liefde is goed ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Parlementslid
|
![]() Niet klaar staan voor mekaar, maar elkaar de ruimte geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte liefde bestaat dat nog?
Ik denk dat liefde tegenwoordig staat voor: Gaan samenhokken om er financieel beter van te worden. Op het seksuele vlak dan weer is het als de duiven: Wip Wip Wip, zo dat was leuk, tot een volgende keer nog eens hé!!! Liefde is: * veel geld hebben * grote fluit hebben (geen plastuit hé) * grote wagen hebben * groot huis hebben * regelmatig reisjes weten te plannen * bezopen rondlopen * goed aan de drugs zitten * minstens sixpack body hebben Dan kom je er wel bij de vrouwtjes. Hoort u niet tot die categorie mensen dan is het een verloren zaak. ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Banneling
|
![]() Er ontbreekt nog iets in je lijst :
Geen smetvrees ea rare fobieën hebben Laatst gewijzigd door Havanna : 17 december 2013 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed dat ik u nog heb want die was ik echt vergeten.
Een woord van dank is bij deze op zijn plaats. ![]() p.s. Mijn verontschuldigingen voor de smilieeeee
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Banneling
|
![]() Geen probleem
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Havanna : 17 december 2013 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet echte liefde geweest zijn ... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Klaar staan voor elkaar , en mekaar ruimte geven ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Banneling
|
![]() bij mij is het mijn knap voorkomen dat het doet ,ik ben namelijk een mooie man ,maar het is toch hoofdzakelijk mijn bekende bescheidenheid die het meest doorweegt ,vrouwen houden van bescheiden mooie ,niet onbemiddelde mannen zoals ik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb je geluk in de liefde?
Hoe meer tijd ge hier verdoet met te posten hoe minder denk ik. Kan verkeerd zijn ook.... |
![]() |
![]() |