![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Banneling
|
![]() Lees nu eens enkele reacties in dit gastenboek : http://www.koekjes.net/cgi-bin/gaste...en.pl?wimenrob
Ik zal niet veralgemenen, maar het toont aan in welk kamp het echte uitschot staat. Hebben die mensen een opvoeding gekregen? Ze zouden er nog één moeten krijgen. |
![]() |
![]() |
#642 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leverde hij het traangas ? Leverde hij het idee ? Hij moet wél perfect op de hoogte zijn van de situatie... Daar P.C géén blanco strafregister heeft , en zijn voornaamste taak erin bestaat het Vlaams Blok te bestrijden , is zijn getuigenis waardeloos. Een reeks met foto's van zijn schoonzuster verspreiden op het internet , maar zélf zijn aangezicht verbergen , is m.i. verdacht. Heeft P.C. mogelijk angst om herkend te worden ? (Blauwvoet) |
|
![]() |
![]() |
#643 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
#644 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#645 |
Burger
|
![]() In een echtscheidings zaak en wanneer het gaat over kinderen gaat heeft de rechter niet genoeg aan woorden van de partijen om een oordeel te vellen. Denk je nu echt dat wanneer Rob (met zijn zogezegd extreem verleden) effe komt argumenteren en dan de kinderen bij hem krijgt ? Wakker worden!
Stop toch eens met het citeren van subjectieve bronnen zoals de morgen of de pagina van Coeman. Uw theorieen zijn gebazeerd op leugens van een ander. Maakt er niet minder een leugen om. |
![]() |
![]() |
#646 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
U kent het werledje van justitie niet. Wie zou het halen? De goedmenende vrouw met het goedkoop advocaatje of de advocaat zelf met zijn dure Vlaams-Blok raadsheren. Juist ja, kom neer op aarde! |
|
![]() |
![]() |
#647 |
Burger
|
![]() Veronderstellingen die gebazeerd zijn op vooringenomenheid.
|
![]() |
![]() |
#648 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Veeleer op ervaringen en down-to-earthness! |
|
![]() |
![]() |
#649 |
Burger
|
![]() Toch straf. Wanneer FDW twijfeld over het gerecht dan noemde Karel De Gucht hem een fascist.
Zie maar dat je Karel De Gucht niet tegen het lijf loopt. ![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik geef toe....u hebt een mooie opmerking gemaakt! U vergeet wel in uw definitie het woordje "Systematisch" ![]() |
|
![]() |
![]() |
#651 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() laten we nu stellen dat verreycken zijn kinderen toegewezen gekregen heeft omdat hij meer geld en betere advocaten heeft, dan nog vraag ik mij af waarom de rechter zijn vrouw verboden heeft haar eigen kinderen te zien en haar zelfs verboden heeft uberhaupt nog met kinderen om te gaan.
de toewijzing van de kinderen kan een goede advocaat en veel geld misschien wel manipuleren, maar een algeheel verbod om met kinderen om te gaan zeker niet. er is hier dus duidelijk meer aan de hand dan een manipulatie van het gerecht waar jullie zo graag over spreken
#652 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk. En angezien in niet de advocaat ben van Dhr. Verreycken noch van zijn vrouw moei ik men iet in deze discussie. Enkel en alleen omdat ik er niets genoeg van weet. Trouwens erg dat die man (wat voor een Boksfanaat 't ook moge zijn) zijn proces gemaakt wordt op een internetforum. |
|
![]() |
![]() |
#653 |
Burger
|
![]() Ik vind dat ook erg. Bij echtscheidingen is het altijd moeilijk zoniet onmogelijk om schuld en onschuld vast te stellen. Om ruzie te maken moet je met twee zijn. Ik denk aan de talrijke mensen die in een vechtscheiding zitten.
Rob is natuurlijk een vlaams blokker en mandataris. Maar in de eerste plaats een mens. Geen mestkever zoals sommigen plegen te denken. Denk eens aan de miserie waar hij mee geconfronteerd word. Zuster pleegd zelfmoord. En dan de echtscheiding die nu via de pers word uitgevochten. In feite te veel miserie voor 1 man. Ik ben er zeker van dat vele linksen een collectief orgasme hebben gekregen. En nu eindelijk de kans zagen om het vlaams blok een loer te draaien. Aan de mens achter het verhaal word helaas niet gedacht. Wat word er bereikt ? De overtuigden worden nog wat meer overtuigd. De haat laait weer hoog op. Laat ons hopen dat het blijft bij wat woordenwisselingen op een forum dan. |
![]() |
![]() |
#654 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#655 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#656 |
Burger
|
![]() Daar kan ik je ergens wel in volgen. Maar er zijn grenzen.
Feiten verzwijgen...liegen....schelden....oproepen om zelfmoord te plegen. Alles is blijkbaar goed. Er is hier zelfs iemand bezig de dood van Ragna in de schoenen te schuiven van Rob zelf. Ik zie heel goed van waar de haat en de onverdraagzaamheid komt. |
![]() |
![]() |
#657 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie de bal kaatst mag hem terug verwachten. Het VB is een criminele partij (dat weet iedereen nu sinds het arrest van 21 april) en bovendien ook nog eens een partij van criminelen, maar dat weten we al erg lang.
![]() |
#658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#659 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#660 |
Vreemdeling
|
![]() In De Morgen, De Standaardn de GVA, Het Laatste Nieuws, ATV, VTM...
|
![]() |