![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij hoeft daar helemaal geen grond voor te vinden, Paulus. Die grond levert u zelf immers meer dan voldoende.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#643 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel. Ik legde ook uit waarom. Men mag bijvoorbeeld geen beroepsmilitair worden als men een beetje doof is.
Maar dat negeert u. Citaat:
De vraag is of je eens wil uitleggen waarom doof zijn als een minderwaardige vorm van horen wordt beschouwd, zonder de dove mens minderwaardig te vinden... Terwijl homoseksualiteit, wat 'n minderwaardige vorm is van seksualiteitsbeleving (men kan er zich niet mee voorplanten) niet kan los zien van de homoseksueel? (derde poging) Citaat:
Het is niet waar omdat het niet waar is. Een andere reden brengt u niet naar voor. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 maart 2011 om 12:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u eens zeggen waarin mijn vergelijking onnozel zou zijn? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 maart 2011 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Natuurlijk wel. Maar u wilt ze niet zien. Dat kan ik ook niet helpen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voortplanting is een reden waarom de mens met seksualiteit is uitgerust (maar is niet de enige manier om voor voortplanting te zorgen), maar het is zeker niet de enigste reden voor seksualiteit. Anders zou de mens alleen maar paren als ze nageslacht willen. Het is een enorm goed middel om relaties te bevestigen, stress te verlichten en plezier te maken. Buiten die redens zien we ook nog anderen bij dieren: bevestiging van de hiërarchie en oplossen van ruzies.
![]() |
![]() |
#650 |
Staatssecretaris
|
![]() U stelt seksualiteit gelijk met lichamelijk letsel, lichamelijke aftakeling en/of een negatieve mutatie.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 6 maart 2011 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vraag is of je eens wil uitleggen waarom doof zijn als een minderwaardige vorm van horen wordt beschouwd, zonder de dove mens minderwaardig te vinden... Terwijl homoseksualiteit, wat 'n minderwaardige vorm is van seksualiteitsbeleving (men kan er zich niet mee voorplanten) niet kan los zien van de homoseksueel? (vierde poging) Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat u dat niet zou weten. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je dat eens in behoorlijk Nederlands herformuleren? Want volgens mij zou mijn antwoord verkeerd kunnen opgevat worden met die dubbele ontkenning in je formulering. Citaat:
... dan bent u onredelijk vind ik. Citaat:
Allemaal in functie van de voortplanting. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 maart 2011 om 13:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vandaar ook de vraag of je eens wil uitleggen waarom doof zijn als een minderwaardige vorm van horen wordt beschouwd, zonder de dove mens minderwaardig te vinden... Terwijl homoseksualiteit, wat 'n minderwaardige vorm is van seksualiteitsbeleving (men kan er zich niet mee voorplanten) niet kan los zien van de homoseksueel? (vijfde poging) Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 maart 2011 om 13:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kern:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Paulus : 6 maart 2011 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Staatssecretaris
|
![]() Dus u ziet homoseksuelen niet als minderwaardig maar ze mogen geen kinderen opvoeden?
![]() |
#658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(tweede poging) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Staatssecretaris
|
![]() Een seksuele afwijking is een parafilie, iets wat homofilie niet is.
![]() |
#660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, niet iedereen vindt dat. Het is een kronkeltje dat u zelf bedacht hebt om uw zeververhaaltje te laten kloppen.
![]() |
![]() |