Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2011, 14:58   #641
Pin en Puk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 1.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Even terzijde, ben je vroeger overreden geweest door een wagen?
Helemaal niet, mag ik vragen waarom ?
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 15:02   #642
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Dan leg ik klacht neer
Is dat de nieuwste trend tegenwoordig?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 15:09   #643
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Helemaal niet, mag ik vragen waarom ?
Ik dacht even dat ik wist wie u was, maar blijkbaar was dat een vergissing.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 15:12   #644
mantaE
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2011
Berichten: 2
Standaard

Sommige reacties hier zijn toch wel ronduit lachwekkend. Volgens mij kennen de meesten zelfs geen holebi-koppel met kinderen. Ik geef toe, dit is de eerste keer dat ik op een dergelijk forum reageer. Ik vermoed dat hier veel mensen zitten die hun mening zomaar op eender welk onderwerp geven, zonder eigenlijk ook maar het minste te weten hoe het eraan toe gaan in een holebigezin?

Kinderen hebben recht op een vader en moeder? Er zijn talloze onderzoeken uitgevoerd en telkens komt hetzelfde resultaat naar voren: kinderen hebben behoefte aan veel liefde en een stabiele omgeving. In welke hoedanigheid dat dit gegeven worden is niet van belang. Kinderen van holebi-koppels hebben niet meer kans om ongelukkig te zijn, zich slecht in hun vel te voelen, psychologische achterstand op te lopen, of wat jullie hier dan ook nog allemaal mogen verzinnen... dan kinderen van heterokoppels.
Wanneer holebi's aan kinderen beginnen is dit een weloverwogen keuze, dus zeker geen bevlieging, ongelukje of omdat het zo hoort. Adoptie is een zware procedure die je niet zomaar eventje snel snel opstart.
mantaE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 15:24   #645
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mantaE Bekijk bericht
Wanneer holebi's aan kinderen beginnen is dit een weloverwogen keuze, dus zeker geen bevlieging, ongelukje of omdat het zo hoort. Adoptie is een zware procedure die je niet zomaar eventje snel snel opstart.
goed gesproken!
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 15:30   #646
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mantaE Bekijk bericht
Kinderen hebben recht op een vader en moeder? Er zijn talloze onderzoeken uitgevoerd en telkens komt hetzelfde resultaat naar voren: kinderen hebben behoefte aan veel liefde en een stabiele omgeving. In welke hoedanigheid dat dit gegeven worden is niet van belang. Kinderen van holebi-koppels hebben niet meer kans om ongelukkig te zijn, zich slecht in hun vel te voelen, psychologische achterstand op te lopen, of wat jullie hier dan ook nog allemaal mogen verzinnen... dan kinderen van heterokoppels.
Wanneer holebi's aan kinderen beginnen is dit een weloverwogen keuze, dus zeker geen bevlieging, ongelukje of omdat het zo hoort. Adoptie is een zware procedure die je niet zomaar eventje snel snel opstart.
Volkomen akkoord. Ik zie meer heil in een holebikoppel dat zeer bewust kiest voor adoptie, dan een bi-sexuele (ja?) vader die eerst gehuwd was (voor de schijn) twee kinderen produceerde, nadien scheidde en dan zijn halfslachtige asielzoekende vriendjes als "minnaar" nam in ruil voor papieren.
Dat diezelfde asielige zoekers op onbewaakte momenten zijn minderjarige dochter dan tot sexuele ontucht wilden dwingen was iets dat hij "niet wist". Ook niet nadat ze hem erop wees.

Dan liever een homokoppel dat kinderen adopteert.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 15:58   #647
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mantaE Bekijk bericht
Sommige reacties hier zijn toch wel ronduit lachwekkend. Volgens mij kennen de meesten zelfs geen holebi-koppel met kinderen. Ik geef toe, dit is de eerste keer dat ik op een dergelijk forum reageer. Ik vermoed dat hier veel mensen zitten die hun mening zomaar op eender welk onderwerp geven, zonder eigenlijk ook maar het minste te weten hoe het eraan toe gaan in een holebigezin?

Kinderen hebben recht op een vader en moeder? Er zijn talloze onderzoeken uitgevoerd en telkens komt hetzelfde resultaat naar voren: kinderen hebben behoefte aan veel liefde en een stabiele omgeving. In welke hoedanigheid dat dit gegeven worden is niet van belang. Kinderen van holebi-koppels hebben niet meer kans om ongelukkig te zijn, zich slecht in hun vel te voelen, psychologische achterstand op te lopen, of wat jullie hier dan ook nog allemaal mogen verzinnen... dan kinderen van heterokoppels.
Wanneer holebi's aan kinderen beginnen is dit een weloverwogen keuze, dus zeker geen bevlieging, ongelukje of omdat het zo hoort. Adoptie is een zware procedure die je niet zomaar eventje snel snel opstart.
Uw eerste post en je komt de mensen hier al de les spelen, want jij kent een holebikoppel.

Dat is al geen goed begin.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 19:53   #648
mantaE
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2011
Berichten: 2
Standaard

Inderdaad, ik ken een holebikoppel, meer nog zelfs, ik ken er meerdere en ik heb meerdere ondezoeken hierover gelezen. Mag ik vragen hoeveel koppels bovenstaande kent of hoeveel onderzoeken hij/zij hierover heeft gelezen?
mantaE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2011, 23:34   #649
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uw eerste post en je komt de mensen hier al de les spelen, want jij kent een holebikoppel.

Dat is al geen goed begin.
Hoeveel posts moet iemand hebben om de mensen hier van jou de les te mogen komen spellen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 00:34   #650
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hoeveel posts moet iemand hebben om de mensen hier van jou de les te mogen komen spellen?
Jij hebt er alleszins niet genoeg.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 00:35   #651
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mantaE Bekijk bericht
Inderdaad, ik ken een holebikoppel, meer nog zelfs, ik ken er meerdere en ik heb meerdere ondezoeken hierover gelezen. Mag ik vragen hoeveel koppels bovenstaande kent of hoeveel onderzoeken hij/zij hierover heeft gelezen?
Je denkt zeker dat het een wedstrijd is?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 00:49   #652
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Jij hebt er alleszins niet genoeg.
Ik vind van wel. En nu?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 00:49   #653
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uw eerste post en je komt de mensen hier al de les spelen, want jij kent een holebikoppel.

Dat is al geen goed begin.
Vind ik wel, volkomen meer eens wat er staat, niet de geaardheid van ouders is belangrijk maar een stabiele omgevng met veel liefde is wat kinderen nodig hebben en dan liefst bij mensen die zelfbewust voor kinderen kiezen.
Heeft u daar tegenargumenten bij?

Laatst gewijzigd door alice : 26 juni 2011 om 00:50.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 03:36   #654
Pin en Puk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 1.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mantaE Bekijk bericht
Inderdaad, ik ken een holebikoppel, meer nog zelfs, ik ken er meerdere en ik heb meerdere ondezoeken hierover gelezen. Mag ik vragen hoeveel koppels bovenstaande kent of hoeveel onderzoeken hij/zij hierover heeft gelezen?
Ik ken er heel veel
Nog meer, ik heb er vroeger in dienst gehad
Steeds liep dit na enige tijd op een sisser uit
Zij denken steeds in een andere context dan heteros
Constant zijn er over wat belangrijke personen bezig van " Dat is er ene van ons" (haloewel dit helemaal niet het geval is"
Eigenlijk discrimineren zij ons omdat je niet bij hun groepje bent
Zij pleiten voor homofilie (omdat zij op hun beurt totaal geen benul hebben over een hetero leven - zij begrijpen dat niet dat je op een vrouw verliefd kan worden of met trouwt)
Het onbegrip is wederzijds
1 ding vergeten homo koppels en dat is MOEDERINSTINCT wat de natuur ons heeft meegegeven ( zelfs bij de meest primaire dieren)

Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 26 juni 2011 om 03:38.
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 06:40   #655
Marxmannetje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2011
Locatie: Vlamderen!
Berichten: 2.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Ik ken er heel veel
Nog meer, ik heb er vroeger in dienst gehad
Steeds liep dit na enige tijd op een sisser uit
Zij denken steeds in een andere context dan heteros
Constant zijn er over wat belangrijke personen bezig van " Dat is er ene van ons" (haloewel dit helemaal niet het geval is"
Eigenlijk discrimineren zij ons omdat je niet bij hun groepje bent
Zij pleiten voor homofilie (omdat zij op hun beurt totaal geen benul hebben over een hetero leven - zij begrijpen dat niet dat je op een vrouw verliefd kan worden of met trouwt)
Het onbegrip is wederzijds
1 ding vergeten homo koppels en dat is MOEDERINSTINCT wat de natuur ons heeft meegegeven ( zelfs bij de meest primaire dieren)
1. Wat jij hier typt is weer zo'n typisch geval van "mijn ervaring is een reden om man en muis over een kam te scheren!"

2. Heb je dan ook het lef in hun gezicht te zeggen dat ze walgelijk zijn en geen adoptiekinderen mogen hebben omdat ze de "üntermenschen" zijn van de maatschappij en van de natuur?

3. Nu betrek je moederinstinct bij, maar in principe heeft dat geen fluit te maken met deze discussie, maar dat is te zien wat jij dan onder moederinstinct verstaat. Feit is nog steeds dat homofilie in de natuur en in het oude Griekenland voorkomt, alleen dat de christenhonden dat weer eens moesten verknoeien.

4. Vraag eens anders aan je homofiele vrienden waarom ze jou discrimineren. En zou jij het leuk vinden moesten die homofiele vrienden ook achter de computer jou ook zo zitten discrimineren en zeggen dat hetero's zoals jij geen kinderen mogen hebben?


Het enigste wat je doet is het kot nog kleiner maken.

Citaat:
Dan leg ik klacht neer
Dan ga ik ook klacht indienen tegen jou wegens het discrimineren van homo's.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 26 juni 2011 om 06:42.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 06:43   #656
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Wat met een koppel paters of priesters? Of mogen die alleen maar een hondje?
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 07:47   #657
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
EddyBal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2010
Locatie: WILRIJK
Berichten: 10.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hoeveel posts moet iemand hebben om de mensen hier van jou de les te mogen komen spellen?
Meer dan jij, want jij mag dat nog altijd niet.
__________________
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:31   #658
Marxmannetje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2011
Locatie: Vlamderen!
Berichten: 2.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uw eerste post en je komt de mensen hier al de les spelen, want jij kent een holebikoppel.

Dat is al geen goed begin.
Maakt dat uit? Staat er ergens dat men bv. meer dan 200 posts moet hebben vooraleer hij/zij de les mag spellen?

Zijn eerste post en er wordt al op hem geschopt...
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:21   #659
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Maakt dat uit? Staat er ergens dat men bv. meer dan 200 posts moet hebben vooraleer hij/zij de les mag spellen?

Zijn eerste post en er wordt al op hem geschopt...
Waar maak jij je nu druk om... HAMC is een veroordeelde crimineel die denkt de mensen te kunnen zeggen wat past en niet past... alé... een crimineel. Wie neemt dat nu au serieux?

on topic: we weten weer eens wat soort mensen hier rond lopen... niet dat het verwonderd maar het blijft steeds wennen vuiligheid van dat kaliber te moeten lezen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 18:51   #660
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Waar maak jij je nu druk om... HAMC is een veroordeelde crimineel die denkt de mensen te kunnen zeggen wat past en niet past... alé... een crimineel. Wie neemt dat nu au serieux?

on topic: we weten weer eens wat soort mensen hier rond lopen... niet dat het verwonderd maar het blijft steeds wennen vuiligheid van dat kaliber te moeten lezen.
Dat moet nogal pikken zeg als ge, samen met het ganse forum, tot de conclusie moet komen dat ge in uw beste dagen nog niet aan de knieën komt van een crimineel in zijn slechtste dagen...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be