![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 20 juli 2011 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Allee zeg het is.
Ge zijt zo geboren ofwa ...
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste bullshit die ik ooit al gelezen heb. Proficiat!
![]() Waarmee ik niet wil bedoelen dat er niet een aantal goeie militairen zijn die het licht gezien hebben en voor beter betaalde jobs hebben gekozen. Maar ik moet toegeven, er was een militaire opleiding (niet in België) voorzien inderdaad. Maar dat maakt mij geen militair. God waar is de tijd naartoe... *krijgt nostalgische bui* Laatst gewijzigd door Duupje : 20 juli 2011 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Veel Belgische ex-militairen zitten bvb in Afrika in de beveiligingssector. Er is juist terug een beveiligingsbedrijf opgericht met ex-para's is zelfs op het nieuws geweest. Bepaalde kerels daarvan ken ik. Citaat:
Blackwater en consoorten. Citaat:
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 20 juli 2011 om 13:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vliegshow was er elk jaar, en is eigenlijk een leuk weekendje uit. Maar als ik mag kiezen, dan ga ik naar RIAT. Kampeereventje van 5 dagen, en 2 dagen tussen alle technologische wonderen rondstruinen. Met de piloten en flight crew babbelen. Dit jaar helaas overgeslagen.
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dan deze nog: Citaat:
![]() Gezondheid.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 20 juli 2011 om 13:37. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 20 juli 2011 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als die 300 uur vliegen beschouwen zij ze als versleten. De vloot C-130's (12) van de luchtcomponent van het Belgische leger overschrijdt vrijdag de kaap van 200.000 vlieguren sinds ze in 1972 in dienst kwam. Blauwhelm wil ik nooit worden. Je hangt vast aan al die mandaten en dergelijke en je kan en mag de mensen niet helpen zelfs al zou je willen. De VN veiligheidsraad mogen ze voor mijn part opdoeken. En ja ik krijg echte munitie als ik op operatie vertrek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() When I came back to Brussels I was courtmartialed in my absence and sentenced to death in my absence, so I said they could shoot me in my absence.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Pffff kben gewoon mij terug te trekken of te gaan lopen ... toen ik blauwhelm was
![]()
![]() |
![]() |