Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2011, 13:23   #641
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
...

Ik zou er niks op tegen hebben dat mensen ook hier op straat komen. Maar dat mag niet. Destijds werd de vreedzame betoging in Brussel ook verboten (zie avatar) omdat de burgemeester zijn gewelddadig 'allah u akbar' roepend kiesvee maar al te goed kent.
Oh maar, de mensen, de 'werkmens' heeft nog teveel te verliezen om op straat te komen, eens de crisis zich in volle glorie zal manifesteren, de euro ontploft, dat eurogedrocht in duizend en 1 scherven uit elkaar spat, er niks meer te rapen of uit te delen valt, z�*l de werkmens (die nu de boel moet rechthouden en financieren), die dan niks meer te verliezen heeft, op straat gaan komen en...de mohamedanen zullen sméken of ze asjeblieft terug naar hun heimatten mógen!

De geschiedenis herhaalt zich omdat men er maar niet uit wil leren!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 17:17   #642
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De woorden van ...allah?

Ik lig er niet meer wakker van, islam legt zichzelf bloot in al haar smerige facetten, 't is enkel 'n kwestie van tijd.
Ik ben er helemaal gerust in!

't Kan je niet schelen en toch blijf je reageren, schuimbekken, gefrustreerd wild om je heen slaan steeds er over 'islam' geschreven wordt?

Nogmaals; de geschreven woorden van...allah?
Ik heb u net de kans gegeven om op een normale manier de gevaren van islam bloot te leggen. Inhoudelijk kan je blijkbaar niet reageren, noch blijkt er wat van hoogdringend belang wat iedereen zou moeten weten. Het is je dus enkel om de confrontatie met moslims aan te gaan te doen, al dat hysterisch gekrijs.

Ik expose enkel maar wat je bent: het spiegelbeeld van een radicale moslim.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 17:20   #643
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh maar, de mensen, de 'werkmens' heeft nog teveel te verliezen om op straat te komen, eens de crisis zich in volle glorie zal manifesteren, de euro ontploft, dat eurogedrocht in duizend en 1 scherven uit elkaar spat, er niks meer te rapen of uit te delen valt, z�*l de werkmens (die nu de boel moet rechthouden en financieren), die dan niks meer te verliezen heeft, op straat gaan komen en...de mohamedanen zullen sméken of ze asjeblieft terug naar hun heimatten mógen!

De geschiedenis herhaalt zich omdat men er maar niet uit wil leren!
Nee, deporteren zal niet gebeuren. Veeg die kwijl maar gauw van je muil.
Oud 25 november 2011, 18:04   #644
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Ik heb u net de kans gegeven om op een normale manier de gevaren van islam bloot te leggen. Inhoudelijk kan je blijkbaar niet reageren, noch blijkt er wat van hoogdringend belang wat iedereen zou moeten weten. Het is je dus enkel om de confrontatie met moslims aan te gaan te doen, al dat hysterisch gekrijs.

SDX, zoiets?

Ik betwijfel het.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 18:29   #645
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
SDX, zoiets?

Ik betwijfel het.
Nogal zwak. Maar dat had je zelf ook wel door.
Oud 25 november 2011, 19:14   #646
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat is 't nu obliekske, ik zeg net dat ik er niet meer van wakker lig, dat jouw 'smerige' islam zichzelf bloot legt, dat ik er van overtuigd ben dat 't zichzelf reguleert, dat steeds meer mensen reeds weten w�*t jouw 'smerige' islam inhoudt en dat de rede sowieso zal overwinnen, dat jouw 'smerige' islam totaal geen kans van overleven, en al zeker niet overheersen, heeft in 'n maatschappij waar - al is 't maar 1 mens met - gezond verstand de overhand heeft.

Ben je nu teleurgesteld dat ik niet de hele koranitische zooi neerplemp hier?

't Zal me verder worst wezen, ook wat jij denkt, ik ken je trouwens niet, zelfs al zou ik jou, of jij mij kennen, zou 't me nog worst wezen, wakker liggen van wat 'de mensen' van me denken, doe ik ook niet.

Komt allemaal goed!
Oud 25 november 2011, 19:15   #647
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
SDX, zoiets?

Ik betwijfel het.
Zou wel eens kinky kunnen zijn, enkel...niet met zulke holle, lege, verdwaasde ogen die niets te zeggen hebben!
Oud 25 november 2011, 19:26   #648
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
islam totaal geen kans van overleven, en al zeker niet overheersen
Blij dat je toegeeft dat al dat hysterisch gekrijs van u en al die andere islam maniakken hier onnodig en overbodig is, en al zeker op niets gestoeld is. Jullie geloven je eigen leugens niet eens.

Citaat:
Komt allemaal goed!
Als ge uw eigen leugens al niet meer geloofd, hebt ge nog kans op psychische genezing ja. Laten we hopen!
Oud 25 november 2011, 19:28   #649
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
, ik zeg net dat ik er niet meer van wakker lig,
Dat is toch nog niet lang.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 20:04   #650
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is toch nog niet lang.
Weet gij misschien of ik er ooit wakker van gelegen heb?
Bewijs, bron, link, citaat?
Oud 25 november 2011, 20:06   #651
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blij dat je toegeeft dat al dat hysterisch gekrijs van u en al die andere islam maniakken hier onnodig en overbodig is, en al zeker op niets gestoeld is. Jullie geloven je eigen leugens niet eens.

Als ge uw eigen leugens al niet meer geloofd, hebt ge nog kans op psychische genezing ja. Laten we hopen!
Nu jouw hysterisch gekrijs nog en wat lessen over de DT regels en dan komt 't v�*st helemáál goed!
Oud 25 november 2011, 20:16   #652
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu jouw hysterisch gekrijs nog en wat lessen over de DT regels en dan komt 't v�*st helemáál goed!
Welk hysterisch gekrijs? Ik leg enkel uw zware overdrijving en aldus basisloze propaganda bloot. Meer is dat niet. Je zegt immers zelf dat uw propaganda zwaar overdreven is. Wat is het probleem?
Oud 25 november 2011, 20:27   #653
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 23:19   #654
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is toch tegenstrijdig met je eerdere posts. Waar je verdedigt dat kandidaat werknemers en huurders beoordeeld worden volgens de groep waarbij ze zouden behoren.
U ziet weeral dingen die er niet zijn.

Ik stelde eerder dat de allochtone huurders die de studio's van m'n kennis van mij bewoonden, stuk voor stuk de boel verknosselden en/of zodanig verwaarloosden, dat er telkens herstellingswerken nodig waren, om de studio van volgende huurder opnieuw bewoonbaar te maken.
De andere die uitsluitend verhuurd aan eigen volk, heeft op een occasionele huurachterstand na, nooit problemen.

Welk soort huurder zou u prefereren, mocht u huizen of studio's bezitten ?

En voor het aannemen van een werknemer, auto- of allochtoon, volstaat een tijdelijk werkcontract van 1,2 of 3 maanden, om te zien wat voor vlees je in de kuip hebt.

Waar zie jij dan weeral tegenstrijdigheden in mijn betoog ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 23:29   #655
Diego Raga

Standaard

Citaat:
De Europese chiwawa zeker, met sprintschoenen.

Zie EDL lafaards voor hun leven rennen, overal waar ze komen, impressionante looptijden:

http://www.youtube.com/watch?v=AoI7Ee4JZPw
Tuig slaat tuig in elkaar, al is het bruine tuig 7-voudig in aantal, het hoort erbij.
En EDL-scum is even dumb & mean als moslim-scum.
Beiden zijn misbaar.

Maar ik had het in m'n vorige post niet zozeer over hooligans of zo, maar over de doorsnee burger, Jan Modaal dus, en die zijn 10-voudig in aantal tov van uw vrienden mohammedpijpers.
Juist d�*t deel van de bevolking bedoel ik met dus met de Europese pitbull, al hangt die voorlopig nog aan de pocoketting -made by cgkr- ea islamcollaborerende volksverraders.

Als die zich losrukt - en de hengsels beginnen stilaan los te komen, zullen je pijpvriendjes het wereldrecord sprinten aan flarden lopen, when time comes.
En die komt eraan, day by day, druppel na druppel. No worry.

So dream on big time, Blikke, want de pitbulls will haunt you down, tot de laatste muslim-mothafucka rillend Europa zal verlaten hebben, al dan niet met behoud van lijf en leden;

En weet je waarom dat zal gebeuren ?

Wel, iets verder rochelde je dit:
Citaat:
Nee, deporteren zal niet gebeuren. Veeg die kwijl maar gauw van je muil.
Slaap maar verder. Dra mag jij dus de waterlanders van je breedsmoel vegen, want...

Check this out, Blikke:

Vanaf 2012 worden de moslims weer overal uit Europa verdreven

"Het Amerikaanse Trend Research Institute wordt sinds 1980 tot de meest vooraanstaande prognose-instituten ter wereld gerekend. Het wordt regelmatig geciteerd door de toonaangevende Anglo-Amerikaanse media. In de zojuist verschenen zomereditie van het door het instituut gepubliceerde Trends Journal (Summer Issue 23/nr. 10) wordt in een 28 pagina’s lang bericht gezegd, dat de economische crisis al binnen enkele maanden met ongekende kracht en nauwelijks voor te stellen economische gevolgen op de Amerikanen en Europeanen zou terugslaan.

De alleen voor geabonneerden toegankelijke en niet online beschikbare gedrukte uitgave houdt zich vooral bezig met de hieruit voortkomende gevolgen. De chef van het Trend Research Institute. Gerald Celente (een Italiaanse Amerikaan), raadt alle in Europa wonende moslims en islamitische groepering nu al aan een vlucht te bespreken of Europa nu al langzamerhand te verlaten, omdat de historie zich in Europa zou herhalen en het overal tot op dit moment nog onvoorstelbare verdrijvingen van moslims zou komen.

De aanbeveling om vluchten te bespreken zou ”niet overdreven” zijn, schrijft het vakblad. De etnische zuiveringen, die zich dan alleen tegen de moslims zouden richten, zouden in 2012 beginnen en in 2016 beëindigd zijn. De lidstaten van de EU zouden niet de geringste kans hebben om hier iets tegen te doen, omdat overal in Europa nationalisme, etnische en religieuze spanningen plotseling de kop weer zouden opsteken en het overleven van de desbetreffende regeringen zouden bedreigen.

De brutale schreeuw naar autonomie, die men op dit moment alleen van de Schotten, de Basken en de Vlamingen zou horen, zou al binnen enkele maanden in heel Europa normaal worden, omdat geen enkele regio meer voor de andere of voor migranten uit verre landen zou willen betalen. Tegen deze achtergrond zou het zelfs tot oorlogen in Europa kunnen komen en de historie zou zich bij het thema etnische zuiveringen vast en zeker herhalen. Dat zou nu duidelijk afzienbaar zijn. Want overal in Europa zouden de burgers bij de terugkeer van de economische crisis de vraag stellen wat migranten eigenlijk kosten – en dan zouden de desbetreffende regeringen hier antwoord op moeten geven. De vraag naar de kosten van de migratie zou in economisch voorspoedige tijden door de politiek altijd verdrongen zijn.

Het Trend Research Institute staat boven iedere verdenking rechts of links te zijn. En Gerald Celente heeft in de afgelopen 20 jaar met de precisie van een scherpschutter steeds opnieuw op de komende politieke ontwikkelingen in de wereld gewezen. Van de ineenstorting van de voormalige Sovjet-Unie tot aan de actuele economische crisis – altijd heeft zijn instituut gelijk gekregen. Maar in Europa wilde men zijn nieuwste prognoses nooit geloven – anders dan in de VS, waar hij en zijn instituut sterren zijn. Zo zal het waarschijnlijk ook in dit geval zijn."

http://dutch.faithfreedom.org/forum/...p?f=31&t=17190

Snap je nu mijn verwijzing naar die vechthond ?
Daar is je moslim-scum in dat YT-videoke gewoon 'n hoop kleuters tegen.

Enfin, moslim of niet, zeer binnenkort zal je kleur moeten bekennen of hopen op een asiel in een moslimland naar keuze. Eigen schuld dikke bult, dus...

Good luck, Blikke.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 november 2011 om 23:37.
Oud 25 november 2011, 23:36   #656
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Tuig slaat tuig in elkaar, al is het bruine tuig 7-voudig in aantal, het hoort erbij.
En EDL-scum is even dumb & mean als moslim-scum.
Beiden zijn misbaar.

Maar ik had het in m'n vorige post niet zozeer over hooligans of zo, maar over de doorsnee burger, Jan Modaal dus, en die zijn 10-voudig in aantal tov van uw vrienden mohammedpijpers.
Juist d�*t deel van de bevolking bedoel ik met dus met de Europese pitbull, al hangt die voorlopig nog aan de pocoketting -made by cgkr- ea islamcollaborerende volksverraders.

Als die zich losrukt - en de hengsels beginnen stilaan los te komen, zullen je pijpvriendjes het wereldrecord sprinten aan flarden lopen, when time comes.
En die komt eraan, day by day, druppel na druppel. No worry.

So dream on big time, Blikke, want de pitbulls will haunt you down, tot de laatste muslim-mothafucka rillend Europa zal verlaten hebben, al dan niet met behoud van lijf en leden;

En weet je waarom dat zal gebeuren ?

Wel, iets verder rochelde je dit:

Check this out, Blikke:

Vanaf 2012 worden de moslims weer overal uit Europa verdreven

"Het Amerikaanse Trend Research Institute wordt sinds 1980 tot de meest vooraanstaande prognose-instituten ter wereld gerekend. Het wordt regelmatig geciteerd door de toonaangevende Anglo-Amerikaanse media. In de zojuist verschenen zomereditie van het door het instituut gepubliceerde Trends Journal (Summer Issue 23/nr. 10) wordt in een 28 pagina’s lang bericht gezegd, dat de economische crisis al binnen enkele maanden met ongekende kracht en nauwelijks voor te stellen economische gevolgen op de Amerikanen en Europeanen zou terugslaan.

De alleen voor geabonneerden toegankelijke en niet online beschikbare gedrukte uitgave houdt zich vooral bezig met de hieruit voortkomende gevolgen. De chef van het Trend Research Institute. Gerald Celente (een Italiaanse Amerikaan), raadt alle in Europa wonende moslims en islamitische groepering nu al aan een vlucht te bespreken of Europa nu al langzamerhand te verlaten, omdat de historie zich in Europa zou herhalen en het overal tot op dit moment nog onvoorstelbare verdrijvingen van moslims zou komen.

De aanbeveling om vluchten te bespreken zou ”niet overdreven” zijn, schrijft het vakblad. De etnische zuiveringen, die zich dan alleen tegen de moslims zouden richten, zouden in 2012 beginnen en in 2016 beëindigd zijn. De lidstaten van de EU zouden niet de geringste kans hebben om hier iets tegen te doen, omdat overal in Europa nationalisme, etnische en religieuze spanningen plotseling de kop weer zouden opsteken en het overleven van de desbetreffende regeringen zouden bedreigen.

De brutale schreeuw naar autonomie, die men op dit moment alleen van de Schotten, de Basken en de Vlamingen zou horen, zou al binnen enkele maanden in heel Europa normaal worden, omdat geen enkele regio meer voor de andere of voor migranten uit verre landen zou willen betalen. Tegen deze achtergrond zou het zelfs tot oorlogen in Europa kunnen komen en de historie zou zich bij het thema etnische zuiveringen vast en zeker herhalen. Dat zou nu duidelijk afzienbaar zijn. Want overal in Europa zouden de burgers bij de terugkeer van de economische crisis de vraag stellen wat migranten eigenlijk kosten – en dan zouden de desbetreffende regeringen hier antwoord op moeten geven. De vraag naar de kosten van de migratie zou in economisch voorspoedige tijden door de politiek altijd verdrongen zijn.

Het Trend Research Institute staat boven iedere verdenking rechts of links te zijn. En Gerald Celente heeft in de afgelopen 20 jaar met de precisie van een scherpschutter steeds opnieuw op de komende politieke ontwikkelingen in de wereld gewezen. Van de ineenstorting van de voormalige Sovjet-Unie tot aan de actuele economische crisis – altijd heeft zijn instituut gelijk gekregen. Maar in Europa wilde men zijn nieuwste prognoses nooit geloven – anders dan in de VS, waar hij en zijn instituut sterren zijn. Zo zal het waarschijnlijk ook in dit geval zijn."
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...p?f=31&t=17190

Snap je nu mijn verwijzing naar die vechthond ?

Moslim of niet, zeer binnenkort zal je kleur moeten bekennen of hopen op een asiel in een moslimland naar keuze. Eigen schuld dikke bult, dus...

Good luck, Blikke.
Zei ik al, en nèt daaròm ben ik er helemaal gerust in!

Slaap zacht obliekske, zo lang 't nog kan!

http://www.amsterdampost.nl/vanaf-20...opa-verdreven/

Laatst gewijzigd door SDX : 25 november 2011 om 23:42.
Oud 25 november 2011, 23:44   #657
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
...
De trends research...

Beetje serieus blijven. Celente, toffe gast enzo, maar 8/10 zitten ze er wel naast.

En uiteraard zal tuig een confrontatie willen opzetten wanneer het woelige tijden wordt en een scapegoat zoeken om zich af te reageren.

We hebben dat al in Griekenland gezien. En dan heb je ook gezien, dat buiten wat heethoofden, niemand daar wat mee te maken wil hebben en zwaar veroordeeld.

Be carefull what u wish for, bij een confrontatie. Moslims zijn bereid te sterven, Europeanen niet.

Verder dan een groot bakkes opzetten, zullen heethoofden als jij niet gaan bereiken. Al zeker geen deportatie. Al bracht ge het Belgisch leger mee.
Oud 26 november 2011, 00:16   #658
Diego Raga

Standaard

Citaat:
De trends research...

Beetje serieus blijven. Celente, toffe gast enzo, maar 8/10 zitten ze er wel naast.
Wat waren die 8 vergissingen dan ?

Citaat:
Be carefull what u wish for, bij een confrontatie. Moslims zijn bereid te sterven, Europeanen niet.
Als u de geschiedenis wat beter zou kennen, is er nergens een land blijvend veroverd, als de oorspronkelijke bevolking nog in de meerderheid is.
Overal waar vreemde bezetters andere landen veroverden, zijn ze vroeg of laat terug afgedropen.

En je hebt wel gelijk dat een (minderheid) moslims bereid is te sterven, maar wel in hun eigen land.
Hier heb ik dat nog nergens ervaren, met de recente aanslagen in gedachte en al zeker niet bij uw scumvriendjes.
Die kunnen zich slechts bewijzen, als ze een roedel vormen tegenover een weerloze prooi..
Als ze alleen of met twee zijn, doen ze liever alsof ze naar pissebedden aan het zoeken zijn.

En aangezien de meeste moslims zich hier blijkbaar amper thuis voelen, betwijfel ik sterk of die doodsdrang hier in Europa ook zo fanatiek is.

En neen, ik wens ook niet echt een confrontatie, vredelievend dat Europeanen zijn, maar als de islamitische opdringerigheid en bijhorend scumgedrag zich zo blijven doorzetten en de maatschappelijke kost daarvan té hoog wordt, is het een illusie van jewelste dat daar geen nare gevolgen uit zullen voortkomen.
En remember, geen slag op vreemde bodem is ooit gewonnen.

Enfin, 2012 is in zicht, Blikke, reserveer dus maar vast een vlucht richting Verwegistan.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 26 november 2011 om 00:22.
Oud 26 november 2011, 00:37   #659
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat waren die 8 vergissingen dan ?

Lees de trends voor 2011 eens.

http://www.trendsresearch.com/predic...Trends2011.pdf

Waar was journalisme 2.0? De hoge misdaadgolven? De crackdown op vrijheid? Einde der tijden hysterie? De jeugd die globaal verenigd is?

Wat blijft er nog over:

Screw the people: het is nooit anders geweest
Cyberwarfare: niet veel spectaculairs gezien en dat kan iedereen forecasten

Stelt niks voor, die trends journal. Als ge daar uw hoop hebt op ingesteld dat uw natte droom realiteit wordt, zult ge van een kale reis weerkeren.

Arme sukkelaar.
Oud 26 november 2011, 01:19   #660
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die zit!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be