![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het doet me toch genoegen dat zich dit ook realiseert. Het werd dan ook tijd. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 januari 2012 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is dat al wat er op die kabinetten moet gebeuren?
Aandoenlijk... Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 27 januari 2012 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de tweede alinea zegt hij dat "should the actual adoption not be possible", anders gezegd indien blijkt dat er een onmiddellijke aanpassing niet mogelijk is dan moet er een deel van de uitgaven worden geschorst.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 27 januari 2012 om 11:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
DAT is wat daar staat. Wat zei U ook weer van begrijpend lezen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 27 januari 2012 om 11:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus u erkent al dat Rehn iets 'vraagt'. Dat is al een vooruitgang. Want uw compaan, Amon Leugenaar-Re, schreeuwde bij hoog en bij laag dat er geen vragen waren. Rehn zegt eigenlijk dat hij goed beseft dat er nog meer (structurele) maatregelen moeten komen, maar dat België uit een moeilijke periode komt en dat dit dus niet zo evident is voorlopig. En daarom vraagt hij 'een spaarpotje' aan te leggen om het begrotingstekort onder de 3% te houden. Maar Rehn had moeten wachten tot in februari. Want volgende maand zùllen er nog structurele maatregelen moeten genomen worden. Eigenlijk en feitelijk is de brief van Europa wat te snel verzonden, maar ik vermoed dat de Commissaris preventief heeft willen werken. Hij heeft wel gelijk op dit punt. Tenslotte: en nu kunnen u en uw hysterische vrienden op hun kop gaan staan, maar dat is wel degelijk het laatste wat ik hierover heb gezegd. Want door mijn goed hart laat ik me altijd verleiden nog wat verder in te gaan op verbitterde mails van slechte verliezers. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 januari 2012 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |||||
|
![]() Citaat:
Dit is de relevante quote: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan system, jij mag nu ook op jouw kop staan, maar iedereen hier leest die brief als een afkeuring van de begroting in de vorm en inhoud waarin ze werd ingediend. Hij vraagt structurele maatregelen en in afwachting daarvan (en meteen ook om zeker te zijn dat de Belgische regering doet wat hij vraagt) wenst hij dat er tot nader order een bevriezing komt van een deel van de uitgaven. Daarover gaat het over en jouw lezing van de feiten is zuiver wishful thinking.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 27 januari 2012 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
|
![]() Voor de mensen die het Oostens niet verstaan: 'Ik sta met mijn rug tegen de muur, de feiten en bewijzen zijn overweldigend, dus ik loop weg van de discussie en doe alsof ik sowieso gelijk heb'
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het, inderdaad. Zijn zogezegde "wetenschappelijke objectiviteit" is daarmee volledig aan diggelen geslagen.
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 januari 2012 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
|
![]() Alleen kinderen grijpen naar koosnaampjes als ze hun gelijk niet halen
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Waar staat dat ergens? 2) Over wélke 'moeilijke periode' zou Meneer Rehn het eventueel kunnen hebben? Edit: Of liever: "Over wélke 'moeilijke periode' had Meneer Rehn het volgens u eigenlijk MOETEN hebben?"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 januari 2012 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Vreemdeling
|
![]() Je gaat zwaar off topic, Het Oosten.
En je blijft falen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Grafisch analfabetisme. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 januari 2012 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |