![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zonder alien-crash geen nieuwe technologie dus ! En zo meteen komt die zot van pindar hier weer binnengelopen die ons komt te vertellen dat anti-zwaartekrachttechnologie al lang door Tesla (1856-1943) was uitgevonden vóór het Roswellincident (1947) Wat me enkel meer sterker doet vermoeden dat mijn theorie dat de overheid anti-zwaartekracht voor het publiek geheim wou houden tot aliens in 1947 het hun morele plicht vonden dat aan ons te openbaren door een spectaculaire crash te ensceneren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn gewoon in Rosswell geland deze week. http://destandaard.be/artikel/detail...MF20120222_160
![]() |
![]() |
#643 |
Staatssecretaris
|
![]() idd, slip of the tongue.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
|
![]()
![]() |
#646 |
Staatssecretaris
|
![]() @Praha : dit http://www.dailymotion.com/video/xkv...lity-hdtv_tech
vond ik toch een behoorlijke docu. En idd, mijn laatste posts gingen idd meer aangaande de zin van het leven e.d. dan aangaande ufo's. en idd, het leven is nog steeds 1 groot mysterie, ook voor U. D�*�*rover eens diep nadenken en dan nog met mijn docu van hiervoor in het achterhoofd, dat maakt idd de aanwezigheid van ufo's plausibel. Maar soit, ik heb al door dat u net zo hard uw grote gelijk aanhangt, dan de die-hard ufo-believers.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 22 februari 2012 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk cgi-dingetje
héhé ... the comment op youtube spreekt boekdelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om je te troosten zal ik bij gelegenheid (helaas is mijn hoofdtelefoon stuk ) wel eens zien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
( wat niet wegneemt dat erover te praten of te filosoferen valt ) Maar het zijn net diegenen die denken dat daar wel absoluut wat zinnigs over te vertellen zonder enig aantoonbaars of tasbaars iets die hun grote gelijk constant etaleren. Laatst gewijzigd door praha : 22 februari 2012 om 21:03. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=aZEANqRLLIU http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Persinger http://en.wikipedia.org/wiki/God_helmet Het mag duidelijk zijn dat het verdwijnen van god uit de westerse belevingswereld niet geleid heeft tot een grote bevrijding, aangezien er lange rijen wachtenden zitten bij allerhande psychotherapeuten en wondergenezers. Ook het feit dat zowat een kwart van de boeken op de boekenbeurs gaan over allerlei esotherische onderwerpen doet vermoeden dat mensen een probleem hebben met zingeving. PS: voor alle duidelijkheid, ik vind het verdwijnen van god instinctief best een goede zaak. Ik stel alleen vast dat een boel mensen zich verloren lijken te voelen en dat dit best een verklaring zou kunnen vormen voor de opkomst van allerlei waarnemingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb geen troost nodig hoor! 't is niet omdat ik mijn punten minder goed kan verdedigen, dan jij de jouwe omdat je ten eerste geen lompe boer bent en ten tweede de theorieën die wel al ontdekt zijn kan aanwenden, dat ik hiervoor troost zou nodig hebben. Zonder en polemiek over obe te willen starten; Ik bedoel maar, stel dat ik bvb een OBE meegemaakt zou hebben, terwijl ik verder kompleet gezond, niet psychotisch ben dan nog zou ik hier nooit mijn ervaringen kunnen delen of uit de doeken doen, omdat er geen wetenschappelijke achtergrond voor is. Niettegenstaande kan ik het meemaken en mss zelfs herhalen. Maar geen wetenschappelijke uitleg = niet echt gebeurd. Dat bedoelde ik toen ik schreef "u staat uw grote gelijk even hard... " De docu is zeker de moeite waard. Ik dacht toch altijd dat BBC + Horizon stonden voor degelijke docu's. Ook Through the wormhole 'Is there a creator?' geeft toch een andere -tevens wetenschappelijke- kijk op ons leven en universum. Snor maar eens op, je zal je tijd er niet mee verliezen. En mbt kabouter plop, die wordt niet regelmatig over heel de aardbol gespot of gefotografeerd he!? Ik vind, nog steeds, dat als piloten, dokters en politieagenten en vele anderen melding maken van ufo's, dat men dat dan serieus mag nemen. En het is niet omdat er nu en de afgelopen 100jaar niets zinnigs over gezegd of bedacht kon worden, dat er niets zinnigs te zeggen zou kunnen zijn.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
als u eens diep zou bedenken hoe zinloos uw leven is in de darwinistische wereld, hoe kort uw leven relatief gezien is -u kan het het best vergelijken met een klein flitsje van licht in een oceaan van dood, voor en na uw leven- tja... dan heeft het allemaal wel heel weinig zin he? Om niet te zeggen 'geen'. Als je met dat in het achterhoofd ong 70jaar in dit tranendal moet rondlopen... Dan lijken het er wel 140. (dat is cru gesteld hoor, ik zie het even hier ook niet als een tranendal, maar een hof van eden is het nu ook niet echt) Maar er is hoop. Ook wetenschappelijk begint men zaken vast te stellen die mogelijks wijzen op creatie. Een groter geheel. Ook meerdere dimensies worden in theorie meer en meer aangenomen, maar men staat er niet heel ver meer van af om ze ook aan te tonen. D�*n zullen god en onverklaarbare ufo's niet meer zo onverklaarbaar zijn. Of toch hoe ik het inschat. En de godshelm ken ik al... Maar niemand kan vooralsnog zeggen waarom die hersenkwab er uberhaupt is. Maar ik begrijp je stelling; het is en hersenactiviteit, dus als de hersenen stoppen, stopt ook die beleving.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 23 februari 2012 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, Michael Persinger die je aanhaalt, gelooft wel in telepathie en remote viewing, zaken op afstand zien (ESP). Zelfs wetenschappers die door de sceptici op handen gedragen worden draaien nu ook al. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=9l6VP...ayer_embedded#!
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
|
![]() voor wat het waard is, de resultaten van Persingers onderzoek met zijn Godshelm is niet onafhankelijk geverifieerd geworden. Voortbordurend op zijn these is een ander experiment waar getracht werd om een spookhuis na te maken ook op een sisser afgelopen. Tenzij ik iets gemist heb, begrijp ik niet goed waarom zowel voor- als tegenstanders afkomen met die godshelm en het afschilderen als het bewijs, of zelfs maar aanwijzing, voor of tegen iets.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iedere nieuwe ontdekking (waar ik van op de hoogte ben) staat loodrecht tegenover creatie.
![]() |
![]() |
#655 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
BBC Horizon en Through the wormhole with Morgan, zijn betrouwbare docu's. Als het dan toch zo duidelijk is, dat er gèèn creatie mogelijk is, waarom zoekt de wetenschap dan nog steeds? Dan kunnen we alle gelovigen toch direkt in het zothuis opsluiten, want die lijden aan wanen en psychoses.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 23 februari 2012 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 23 februari 2012 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alle voorstellen die we konden toetsen aan de geobserveerde werkelijkheid blijken vals te zijn en meestal valt men dan terug op niet te bewijzen speculatie. Citaat:
![]() |
![]() |
#658 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Iedere nieuwe ontdekking staat loodrecht tegenover creatie. Dan heb ik het hier over bv. DNA dat men kan traceren over de dieren, planten en bacteriën, iedere nieuwe tracering bevestigd de vorige. Ik heb het hier dus duidelijk niet over een gebied waar nog competitie is tussen hypothesen onderhevig aan debat en een constante stroom van nieuwe data en experimenten.
![]() |
![]() |
#659 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
|
![]() alles staat of valt met de definitie "cel"
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |