![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Minister
|
![]() Inderdaad, als er gestaakt wordt is dat de economlie gijzelen, maar als de bedrijven ermee dreigen weg te trekken is dat geen chantage! Te zot voor woorden.
Uiteindelijk is er maar één oorzaak: corruptie. Hier bij ons gaat dat er wat geciviliseerder aan toe dan in lageloonlanden, immers - er zijn anti-corruptiewetten. Maar hoe kan je de zitjes van ex-politici in allerleid raden van bestuur anders uitleggen als dank voor bewezen diensten, actieve corruptie dus? |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vreemd? Deze oproep van een moeder met 2 kinderen (Ilse Baetslé) werd nl. in het nieuwsblad en de standaard gedaan, na een toch wel merkwaardige vaststelling op 28 jan 2011. Niet door mij hoor, alhoewel me dat ook al was opgevallen. Bovendien is het niet nieuw dat er op de vakbond gekapt wordt. Bij de laatste nationale staking, dacht men ook even dat de vakbond afgschreven was of hoe vlug men zich kan vergissen. Het is niet omdat ze niet massaal op de nieuwe media vertegenwoordigd zijn, dat ze er niet zijn hoor. Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 30 januari 2012 om 00:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Minister
|
![]() Is het soms te koud om piketten te plaatsen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Minister-President
|
![]() Neu neu
![]() Die staan er al sinds 06:00 uur deze morgen. Zie "de Morgen", die volgen het "live" op. ======================================== De havenactiviteiten liggen zo goed als stil. (was een breekpunt voor de vakbonden) Laatst gewijzigd door Tejokus : 30 januari 2012 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Banneling
|
![]() Nee, die werd op haar blog gedaan en nadie overgenomen door een aantal kranten. Diezelfde blog waar ze nu al post dat die eigenlijk alleen maar bestemd is voor mensen die ze kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#650 |
Minister-President
|
![]() En dankzij de krant hebben anderen, die ze niet kent, de weg naar haar blog gevonden. Maar toch werd ook opgemerkt door de kranten dat de roep tegen de staking het luidst was en er een zekere tegenbeweging op gang is gekomen. Zoals ik reeds zei, dit is niet nieuw. Wat wel nieuw is, is dat gerechtsdeurwaarders openlijk gaan solliciteren naar bedrijven. De bereidwilligheid om te werken was alvast groot bij deze groep.
Laatst gewijzigd door Jakko : 30 januari 2012 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Minister-President
|
![]() 80% tegen de staking, zie peiling de standaard. De waarheid kan pijn doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke waarheid? Dat de Vlaming te tam is om voor zijn rechten op te komen? Dat is inderdaad pijnlijk...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Minister-President
|
![]() Ik heb recht op werken. Dat is mij 4 uur afgepakt geweest. Daar ben ik inderdaad lastig om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ze moeten zich afreageren he. Vrij normaal gedrag in hun kringen ![]() De stakers zouden vip-tenten moeten organiseren ze zouden wel meedoen. Dat is ook normaal gedrag in hun kringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |