![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Met welk type wagen rijdt u? | |||
Klein stadswagentje |
![]() ![]() ![]() |
21 | 24,42% |
Hatchback |
![]() ![]() ![]() |
15 | 17,44% |
Berline |
![]() ![]() ![]() |
11 | 12,79% |
Stationwagen/Break |
![]() ![]() ![]() |
13 | 15,12% |
Midi MPV (kleine monovolume) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,16% |
MPV (grote monovolume) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,33% |
Coupé |
![]() ![]() ![]() |
12 | 13,95% |
Cabrio |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,16% |
SUV |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,81% |
Camionette |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,81% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t' is heel veel.
Mijn zoon heeft een m5 classic die ook zoiets heeft van pk en als die eens doortrapt op het pedaal ben ik een paar grijze haren rijker. Dat duwt dus echt serieus hé. Slechte of dronken chauffeurs ...dat loopt verkeerd af. Laatst gewijzigd door Mambo : 13 april 2013 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Alle gekheid op een stokje, mx5 rijdt heel fijn, maar komt vooral power te kort om echt plezier in te hebben. Als ge het geld hebt (waar ik vanuit ga omdat ge Porsche noemt) kunt ge beter gaan voor iets met genoeg power en een goed chassis en uiteraard rwd. Die mx5 heeft alles behalve de power, ge gaat daar uiteindelijk spijt van krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prima voor mijn vrouw allicht, maar voor mij zou het misschien een beetje te "vrouwelijk of te licht zijn ? " Hmm...ik heb nog wat tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Minister
|
![]() Met het verschil dat die m5 (ik neem aan dat het een E34 is) dat vermogen perfect op de grond kan zetten en ondanks dat hij niet de moderne hulpmiddelen heeft, die niet echt nodig zijn want die zet ge toch gewoon uit als ge van uw auto gaat genieten, is het een perfect gebalanceerde stabiele auto. Ge moet uiteraard weten wat ge doet. Die Golf daarentegen onderstuurt als een oud wijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien weer de middenweg en de bmw. Ik wil niet dat ze op mijn vrouw haar werk zo onnozel beginnen doen over een Porsche. (ik ken dat al...afgunst en nog eens afgunst)
Vroeger met onze bmw cabrio kreeg ze ook al alle dagen opmerkingen daar over. Maar het zit toch nog ergens in het midden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Banneling
|
![]() mooi lak ? dan was wellicht de stuurinrichting verwrongen , is meestal nooit meer perfect recht te krijgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Banneling
|
![]() Mijn grootvader had een paard en kar.
Als hij savonds ladder zat het café uitkwam moest hij zich gewoon in de kar smijten. Het paard kende de weg naar huis. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik had wat schrik eerlijk gezegd. Er waren meerdere veilingen, o.a van Ferrari en dergelijke en er werd niet geboden behalve op een 928 van 3500€. Dus ja? Misschien is het gewoon niet de tijd (of net wel de tijd) om één en ander te kopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nu bmw is wel een mooi compromis tussen een fijne luxe auto en toch rojplezier. Ge kunt er niet echt fout mee kopen, zelfs de nieuwe versies met hun elektrische suurbekrachtiging en die zever. Aanrader blijft wel om (indien ge voor een 3 serie gaat) toch voor een 6 in lijn benzine te gaan en er zelf een sperdiff in te steken, kwestie van het karakter te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb nog wat tijd. Heb een 325/e46 cabrio gehad en die ging redelijk goed. Lijkt me een mooi compromis. Laatst gewijzigd door Mambo : 14 april 2013 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Edit: kans is groot dat ik nog voor een E46 ///M3 ga kijken. Dan moet de E30 wel gaan. Dilemma's... Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 14 april 2013 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen hadden de mensen geen geld voor een auto dus hadden ze een paard. Nu hebben de mensen geen geld dus gooien ze de paarden "en masse" in de vuilbak en rijden ze met hun auto... ![]() Dat doet er mij aan denken: @Eno : Waarom heb jij geen paard of ezeltje met een kar? Dat lijkt me ginder toch wel een goed vervoermiddel. En ge hebt ineens gezelschap. Laatst gewijzigd door manta : 14 april 2013 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |