![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Minister
|
![]() Geen twijfel daar, zowel Demper als Alligator zijn overduidelijk homo maar durven het gewoon niet onder ogen zien. Er is geen rationele reden waarom volwassen mannen anders de hele dag lang alleen maar op gays zitten af te geven met de meest hysterische, absurde pseudo-argumenten.
![]() |
![]() |
#642 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=janet&lang=nn Yep, het is wel degelijk een scheldwoord en zo heb je het trouwens ook bedoeld. Maar bon, we zijn al content dat je niet hervalt in de scheldtirades die we hier bijna dagelijks van je te horen kregen toen je nog als Carlgustaaf actief was op dit forum...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je die beweringen wetenschappelijk bewijzen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom blijf je toch reageren op die trol?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me een domme mening, te veronderstellen dat ik enkel op uw schelden wijs omdat mijn kinderen homoseksueel zijn, en ja, ik kan er niets aan doen, waaru bent opgegroeid he? Schelden heeft met angst, haat te maken, je kunt immers niet een discussie voeren, je verliest jezelf in ene emotionele reactie of scheldt u altijd? Tja...komt dat omdat u een teef in huis had of zo? Ik vraag het maar, omdat u het ook over teven had, ook een scheldwoord maar mogelijk groeide u tussen teven en janetten op, wat natuurlijk uw woordenschat verklaart volgens u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
|
![]() Omdat in RL rechtvaardigheid, eerlijkheid en vertrouwen me nogal nauw aan het hart liggen, alsook voor zover dat mogelijk is op een publiek forum.
Mss is dat een reden, om de ontbering ervan bij sommigen aan de kaak te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
|
![]() Zwart op wit.
Citaat:
Het is aan jou, om de beweringen die jij doet wetenschappelijk te onderbouwen, anders blijft het slechts voor wat ze waard zijn, nl jouw beweringen aka duimzuigerij. Ik vroeg het je al eerder - http://forum.politics.be/showthread....72&page=34#670 - en daarvoor ook al, maar ik zie je alleen maar aan een lauw colake slurpen. Soit, genoteerd dat ik op een deftige reply niet hoef te rekenen, het zij zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, het zijn overduidelijk trollen. Triest is het natuurlijk wel...
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enfin, dat hoop ik toch een heel klein beetje en anders.., tant pis. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou moe. ![]() Dit is nu al de honderdste keer dat je die vraag stelt, en ik heb je telkens van de nodige antwoorden voorzien. Daar krijg ik dan ellenlange replieken over waar niets instaat. De argumentatie en onderbouwingen staan doorheen dit hele topic maar jij wilt ze niet zijn. Ik kan daar echt niks aan doen hoor, dat is jouw probleem. Als je telkens dezelfde vragen wil blijven herhalen om ooit op magische wijze gelijk te krijgen mag je dat gerust doen. Maar ik ga op deze afgezaagde onzin niet blijven antwoorden als jij enkel genoegen neemt met hoogstaande wetenschappelijke artikels. Je moet eens kijken naar Raf zijn schermafbeelding. Die kerels willen de godganse dag op een bloot mannengat kijken. Die mensen hebben een heel andere kijk op seksualiteit. Extremiteiten zijn normaal binnen die gemeenschap. In het rond neuken is er de boodschap. Een hobby van de meerderheid. Waarom praat iemand die carrière maakte in het nachtleven eigenlijk zoveel over wetenschap? Tapt mij liever nekeer een pintje. ![]() En zijt ge nu al naar de Red & Blue geweest voor een reality check? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen als jij maken mij veel radicaler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleurrijke Gay Pride Parade trekt over de Antwerpse Scheldekaaien
![]() ![]() Alles voor de "aanvaarding", nietwaar.... ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Homoseksuele omgang gevaar voor volksgezondheid’
Citaat:
http://www.weljongniethetero.be/foru...hp?f=60&t=8157
Laatst gewijzigd door Demper : 12 augustus 2012 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik denk écht dat jouw over-emotionele reacties met de geaardheid van je kroost te maken hebben. Liefde maakt blind, zegt men wel eens. Zo ook moederliefde. Daarom mogen moeders niet ten gunste getuigen als hun kinderen voor het gerecht staan. Zo ook hier.
![]() |
![]() |
#660 |
|
![]() Heb je dit weggelaten, omwille van de dubieuze achtergrond van die VdB ?
"De conservatieve katholiek Van den Bergh komt dan ook tot het oordeel – hoe kan het anders – dat de paus gelijk heeft. Volgens de neuroloog is het ‘officiële standpunt van de paus en van de rooms-katholieke kerk’ immers dat homoseksuelen moeten worden ‘gerespecteerd omdat hun geaardheid aangeboren is en omdat ze er niet voor gekozen hebben’, maar zijn homoseksuele daden ‘intrinsiek ongeordend en dus ontoelaatbaar." Demper, zo 'heilig' als de paus... ![]() |
![]() |
![]() |