![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Minister-President
|
![]() Daar gaat het hier niet om. Deze draad gaat over een asielzoeker die uitgeprocedeerd is en voor wie men nu blijkbaar een uitzondering verwacht. Ik vraag mij af wat de mensen nu eigenlijk willen. Willekeur allicht, we kunnen misschien een reality-tv show opvoeren waarbij de vtm-kijker kan beslissen per sms welke asielzoeker sympathiek genoeg is om te blijven.
Nee, ik begrijp het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
... behalve blijkbaar in asielzaken, waar blijkbaar tientallen keren in beroep gaan geen uitzondering is. En dan vervolgens zeggen dat ze maar geregulariseerd moeten worden, want ze zijn hier al zo lang, je kunt ze nu toch niet meer terugsturen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij uitgeprocedeerd is moet hij weg. OK. Nu de Syriestrijders!!! Damn! Die behoeven geen rust, bijstand noch discretie. Navid IN, criminelen OUT. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heeft niks te maken met burgerlijke rechten en hof van beroep
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maggie De Block zit momenteel in het beleid. Ze zit daar niet als een Romeinse Keizerin. Ze zit daar niet om illegale vreemdelingen wit te maken maar evenmin om ze zwart te maken.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik een absolute monarch zou zijn mag Navid wel blijven hoor, in ruil wordt dan s4b opgekuist. Maar zo werken de zaken gewoon niet in een democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere asielzoekers? Over hoeveel Navids spreken we? Citaat:
The job must be done, daar moet U geen koning voor zijn. Ik spreek uit ervaring, de behandeling van Navid is internationaal gezien totaal ongehoord, wat U of het Belgische asielbeleid daar dan ook over denken. Ter info : ik ben 100% anti-multikul en tegen de ongewenste verzadiging Maar nogmaals, men moet menselijk blijven. Navid is geen wegwerpartikel. Zulke zaken moeten "persoonlijk" (geval per geval) bekeken worden. Het asielbeleid komt in dit geval op de tweede plaats. Ik kan niet genoeg benadrukken wat het belang van de menselijkheid (op eerste plaats) in dit geval is. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 september 2013 om 12:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sorry maar dan mag hij zich nog zo veel integreren zoals hij wil, zo een element hoort zonder pardon verwijdert te worden.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 30 september 2013 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Media-aandacht terzake is echter ongewenst, dit kan in dit geval Navid schade berokkenen. Jawel, zelfs van de levensbedreigende soort. Als vertegenwoordiger zou ik dus nu reeds weten hoe deze uitwijzing te voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Europees Commissaris
|
![]() Idd. Stel je eventjes voor dat persoon x in Antwerpen iemand neersteekt, naar het buitenland vlucht en daar asiel aanvraagt omdat hij hier vervolgd wordt. Wat zou de pers dan schrijven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Stilaan komt er een en ander boven water over onze vriend Navid waarvan de poco's liever hadden dat u het nooit te weten kwam.
Want waarom werd de asielaanvraag van Navid Sharifi (21) al zes keer geweigerd? Onder andere omdat hij in Iran een familielid levensgevaarlijk verwondde met een wapen. En dat onze Navid behoorlijk meedogenloos tekeer kan gaan blijkt wel uit de letsels van het slachtoffer. Het slachtoffer is namelijk een nier kwijt en zit levenslang in een rolstoel. Leuke knul, die Navid. Vertel ons nog eens hoe goed hij geïntegreerd is, Karin Temmerman en Freya Piryns. ![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...chtszaak.dhtml Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 30 september 2013 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De grondstoffen vd asielindustrie zijn asielzoekers. Minder grondstof is minder jobs. Daarom weren die zich als een duivel in een vat met wijwater. Of waarom dacht je dat De Witte vh berucht centrum op het nieuws kwam om nieuwe procedures te vragen voor economische vluchtelingen? Dit moet je eens in Genk (waar Ford gaat sluiten) vertellen, dat wij nood hebben aan economische migranten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Gouverneur
|
![]() Ja wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil. Was het maar al 25 mei 2014, D-DAY, vereffeningsdag..................................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Banneling
|
![]() Volgens de advocaat moeten we dus vanaf morgen huurmoordenaars van de Colombiaanse en Mexicaanse mafia asiel geven omdat ze in eigen land hun leven riskeren. Stel ik me dan toch de vraag waarom de Duitse NAZI-beulen destijds naar zuid-Amerika vluchtten. Ze hadden beter asiel gevraagd in België, dan hadden ze een levenslang leefloon gehad.
|
![]() |
![]() |