![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En 't niks doen overheerst wel een beetje hé, mss niet bij jouw maar wel bij Klojo (en anderen... ![]() Klojo brengt zeer regelmatig rapport uit van z'n prestaties en z'n vorderingen (niks dus). Doordat die rapporten blijkbaar anderen inspireren om te niksen komt het toch over alsof het niksen een regelrechte rage is... 't Is altijd beter dan het zoveelste zakje met loombandjes als rage hé. ![]() Jouw rapporten daarentegen waren zo geheim dat... ze er niet eens waren... ![]() En mede daardoor komt het over als... Niks.. Mss de rapporten een tikkeltje minder geheim maken en wat vaker verslag uitbrengen over uw prestaties? Als we op voorhand weten wat ge uitspookt kunnen de leden en/of andere ministers/voorzitters/koffiemadammen nog winkellijstjes meegeven ![]() Zo zou ik graag zien dat u met uw buitenlandse reizen af en toe een wandelingetje maakt richting bosrijk gebied. Een beetje zoals de strain hunters. U kent ze wel : https://www.youtube.com/user/strainhunters ... Zo kunnen we altijd zorgen voor nieuw materiaal voor de belangrijkste industrie van 't land. Steeds weer nieuwe soorten vinden om de mensheid te helpen. ![]() Hetzelfde telt voor de eventuele bestellingen van Marie. U kent uiteraard het plezier van een heerlijke kop koffie. Wel ook die koffiebonen moeten van de beste kwaliteit zijn om de strenge kwaliteitseisen te doorstaan. Daarom moet er nog verder worden gezocht naar de beste bonen zodat we steeds de beste koffie van de wereld hebben... Zo doet u dat : https://www.youtube.com/watch?v=tZgo9jsajlI . Laat u niet van de wijs brengen door de gewapende mannen in de docu's, die spelen maar wat cowboy en indiaantje... ![]() Zoals u ziet is uw buitenlands gereis zeer belangrijk voor de Kempen. Ik zal dan ook aan de voorzitter vragen om uw staf (het personeel dat voor u werkt, niet uw sjoepappeke) uit te breiden. Dit om de toch vrij zware taak te verlichten. Kan het kwaad dat we enkel kandidates hebben uit de miss bikini-wedstrijd van vorige week?
![]() |
![]() |
#642 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ja, het weerkerende probleem met de rapporten en de betrouwbaarheid van de caraibische postdiensten, het blijft een heikel punt ... ik neem het hier nog eens op met de lokale verantwoordelijke ministers! pffft alweer zoveel verplichte diners, zucht, mogelijk zal ik een paar van de lokale verantwoordelijken suggereren van de efficiëntie van de postdiensten in de Kempen eens te komen bekijken, t zou voor de mensen hier leerrijk kunnen zijn, en zo vermijden we dat ze hier de indruk krijgen dat wij Kempenaars ons tegoed doen aan al hun kennis en kunde, maar er weinig voor hen in return voor bieden ... zulke dingen komen er altijd maar bij ook hé, je komt amper aan je geplande bezigheden toe! drukdrukdruk ! bikiniwedstrijd vorige week ? ... compleet gemist ! ... als illustratie voor de ontberingen die ik hier lijdt kan dit tellen, me dunkt ... hebt ge geen linkje, zodat ik toch eerst ff kan evalueren zelf ? zoiets blijft altijd een risico, ne mens is rap geneigd t beste te bedenken en te verwachten ... wat dan in realiteit wel eens durft tegenvallen ... uit ervaring weet ik dat niet iedereen de lat der kwaliteitscontrole even hoog legt als uw dienaar ... ps mosterd in t voetbadje, is dat efficient tegen de stress ? ... ik probeer het hier altijd met voetmassages van caraibische schoonheden, maar heel efficient lijken die niet, ttz resulteren allemaal slechts heel kortstondig effect ... ik zal het eens met die mosterd proberen binnenkort! Laatst gewijzigd door Anna List : 17 juli 2014 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten er nu eenmaal rekening mee houden dat zulke diensten daar nog traag en ik zou bijna zeggen middeleeuws werken. Daarom lijkt het me aangewezen om allereerst dat probleem te verhelpen door nieuwe moderne technologie te creëren die er voor zal zorgen dat iedereen hier weet heeft van uw verwezelijkingen... Bij gebrek aan een minister van technologische vooruitgang zal ik me persoonlijk bezighouden met uw postproblemen. En een oplossing zal ik vinden, 'k denk dat ik ze zelfs al heb ... ![]() Het combineren van mijn bevoegdheden gaat er voor zorgen dat de Kempen met de nieuwste technologie kunnen werken... Voorstel: Containerparkpostduifkippen. Als we enkele van de beste containerparkkippen selecteren en ze voorzien van een lekker gezonde dosis Kempense wiet zullen ze zo high als een Vlaamse papegaai zijn. Mits ze de juiste dosis binnen hebben zullen ze dusdanig high (hoog) zijn dat ze aan de rand van de stratosfeer kunnen vliegen. We zullen dit dan ook nog eens combineren met een toevoeging van een kop straffe koffie Dit zorgt er niet alleen voor dat ze sneller ter plaatse kunnen zijn maar ook dat ze ver buiten 't bereik van eventuele spionnen of dieven blijven... U ziet, ook in de land- en tuinbouw is de technologische vooruitgang niet te stoppen... ![]() Wees dus niet verbaasd als er straks of morgen een containerparkpostduifkip met haar ogen wijd open (nadeel van de koffie, nog uit te zoeken, we testen nu met decafiné) naast u land met de eerste testdokumenten... In verband met de kandidates voor de uitbreiding van uw staf (personeel, niet uw sjoepappeke) kan ik u mededelen dat ik persoonlijk alle kandidates heb goedgekeurd. Deze zijn dus ten volle te vertrouwen en zullen u zeer zeker van dienst kunnen zijn. Ik stel dan ook voor om een stageperiode voor deze dames in te lassen zodat u ze zonder problemen zelf kan keuren. ![]() ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Als er nog dames zijn die graag in bikini lopen mogen die steds iets laten weten op het ministerie... --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ps. Het mosterdvoetbad bleek de enige manier te zijn om tante Sidonia te kalmeren bij een zoveelste stressaanval (mevrouw kende toen de voordelen van wiet nog niet). ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 17 juli 2014 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BigF is de enige waar ik verantwoording aan hoef af te leggen. Hij is trouwens altijd welkom om mijn werkzaamheden alhier te komen evalueren. Laatst gewijzigd door Anna List : 17 juli 2014 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen weet toch dat ze in het containerpark alleen maar de restjes van flessen softdrinks uitdrinken. Geef die Containerparkpostduifkippen liever ook een mosterdvoetbad gelijk tante Sidonie ![]()
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wacht maar, er zal serieus achter uwe rug geroddeld worden rond mijn koffiepotten!
![]() |
![]() |
#649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al is de sneer 'middeleeuwse werking' van Manta hier lokaal in menig verkeerd keelgat geschoten en zal ik veel diplomatisch masseerwerk hebben om dit recht te zetten. ik begin u ervan te verdenken de goede werking van de POK diensten onwetend dan wel moedwillig in t gedrang te brengen ! t is maar dat ge t weet ! ik hou u in t oog ! Laatst gewijzigd door Anna List : 17 juli 2014 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#651 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik draag mijn lot waardig ! hoge bomen vangen nu immers overal veel wind ... zoals ik hier ook bij de palmbomen kan vaststellen overigens. (bovendien heel gevaarlijk met die vallende kokosnoten!) Laatst gewijzigd door Anna List : 17 juli 2014 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Banneling
|
![]() @Manta : stuur mij geen GEEN (ik herhaal GEEN) kandidaat stageaires alvorens ik hun foto en natuurlijk ook cv, spreekt voor zich dat dit nog belangrijker is, gezien heb !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik bied bij deze mijn verontschuldigingen aan aan allen die zich beledigd voelen door mijn ongelukkige uitspraak... ![]()
![]() |
![]() |
#654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
koffie met hazelnoot aroma's is hier wel populair, heel lekker, wat denkt ge ? doe ik u een pakske op de post ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Banneling
|
![]() k zal t hen nog proberen duidelijk maken, maar ben inmiddels gelukkig al aan t masseren, zal dus wel goedkomen, hoop ik!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#657 |
|
![]() Jij weet niet hoe stresserend dat kan zijn, dat werk ontwijken ?
![]() |
#658 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#659 | |
|
![]() Vergis u niet, het is uiterst intensief.
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |