![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Banneling
|
![]() Kom kom, de verantwoordelijkheid ligt even goed bij die lamzakken van de vdab. Om er gemakkelijk van af te zijn geven ze haar het advies zich snel even zot te laten verklaren. Alee, op wa trekt da nu?
Voor mij zijn de enige 'zotten' die een uitkering verdienen het type zot dat met zijn kop heel de dag tegen de muur knotst uit verveling. En dus niet een vrouw van middelbare leeftijd die het oké vindt om heel haar leven puber te blijven omwille van wat acné en een slechte relatie met haar pleegouders. |
![]() |
![]() |
#642 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat zij niet meer moet gaan werken en gij wel ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#644 |
Banneling
|
![]() Nee, ik geef mijn mening. En volgens mij zou ze zich best nuttig kunnen maken in een voor haar gunstige omgeving zoals bijv. een beschutte werkplaats, seniorenhulp, vertaler, o.d.
|
![]() |
![]() |
#645 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bembem en haar constructen Lance en Griezel in een zelfgesprek voila, hier heeft u het recept om zot verklaard te worden.
Jongens toch, geen volk om mee te converseren dan haalde de Lance erbij en laat die wat zeveren en degoutante praat verkopen tegen de Griezel, bembem je had moeten toneelstukken schrijven. ![]()
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar gaat u weer, hoe moet een leek weten wat een H of T model of een spiromatic is? Ik weet echt niet waarover u het hebt! En die afzuiging met groot debiet zegt mij ook niet veel. Ik zie bij mij nergens schimmel maar ik zeg niet dat het onmogelijk is dat ik dat heb. Mogelijk zijn er plaatsen waar het niet opvalt. Eén keer had ik er last van : in mijn keuken moest de kraan vervangen worden. Gezien een vakman bijna onbetaalbaar is en gewoonlijk lang op zich laat wachten, stelde een kennis voor om het te arrangeren. Zijn bedoeling was goed maar hij kon het ook niet echt. De kraan werd netjes geplaceerd en alles leek in orde in de keuken. Maar toen ik het volgende jaar grote kuis deed in de living en een kast opzij trok die tegen de muur van de keuken stond, zag ik een zwarte schimmelvlek. Uiteindelijk heb ik een vakman te pakken gekregen en die zag dat de kraan niet goed aangesloten was aan de leiding. Dat heeft me flink wat gekost. Vakmensen zijn duur en gezien ikzelf iemand in het zwart gevraagd had omdat het dan sneller zou gedaan worden had ik helemaal geen verhaal op de huisbaas. Waarom zijn vakmensen eigenlijk altijd moeilijk bereikbaar en komen ze zo laat? Ik heb dikwijls het gevoel dat die gasten 3 maandjes hard werken om de rest van het jaar met de centen van mensen zoals ik die helemaal niet technisch zijn vakantie te gaan vieren! ![]()
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom duurt dat lang.
![]() |