![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien (hopelijk...) is er iemand die morgen Broers gaat vertellen hoe men hier indianenverhalen zit te vertellen met zijn mama in de gedwongen hoofdrol. Laat ons hopen dat hij dan de reactie heeft om de feiten te bevestigen of te ontkennen.
Als hij dan wat feiten noemt, kunnen die op waarheid nagekeken worden. Het is stilaan duidelijk dat beweringen van een bepaald soort vlaams-nationalisten beter grondige controle krijgt. Als er wat feiten en data voor handen komen is het mogelijk om navraag te doen bij de bevoegde diensten om te horen of het geclaimde ook echt gebeurde. Niet vergeten : in de middelleeuwen droeg de nar een zotskap, wat men ook een kaproen noemde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om hier volgende maand een Rode Kaproen te zien opduiken met nieuwe uitvindsels ? Neen, laat hem maar met de schande van zijn eigen gespartel. Zielig gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Banneling
|
![]() Narrenkap is de elfeendertigste betekenis van 'kaproen'. Ze moeten het ver zoeken, onze belgicisten, om iemand te jennen. Meer komen ze hier niet doen: op de man spelen en oestertje spelen. Leuke bende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Super Moderator
|
![]() Aan de T.S. Witte Kaproen:
Als u citeert uit artikels dan is het gebruikelijk dat u de bron vermeldt. Gelieve mij per PB de link naar uw bron te sturen. Ik zal deze dan bij de discussiestart toevoegen. Pontifex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Super Moderator
|
![]() http://huubbroers.skynetblogs.be/arc...ediensten.html
Deze link naar de brontekst werd in de opener geplaatst. De discussie kan verder. Pontifex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen die is niet gevallen op 21 maart. De posting van broers is 8 jaar oud. (10-04-07) Op zondag 18 februari had zij pijn in haar nieuwe heup. We vroegen een vervangarts (Franstalig). Bekennen dat je liegt is inderdaad moeilijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan de moderator bevestigen. De link waar ik naar verwijs, het ongeval van 21 maar 2015, staat op facebook en kan ik niet geven daar anders mijn identiteit bekend wordt en dat is verboden door het forumreglement. Als je mij niet gelooft,bel dan naar Burgemeester Broers. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 26 maart 2015 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Banneling
|
![]() Witte Kaproen , je bent een pathologisch leugenaar , einde discussie ...
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 26 maart 2015 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan ben jij het wel met je bewering dat je naar het gemeentehuis van Voeren gebeld hebt en dat een medewerker van Burgemeester Broers zou verklaard hebben dan Ma Broers niet gevallen is op 21 maart. Uiteindelijk zal er toch iemand met Huub Broers in contact komen en dan zal het voor iedereen duidelijk zijn ,dat dit verhaal waar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Facebook Screenshot? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest er ook maar een morzel waarheid in dit verhaal zitten zat Broers al lang in alle media aan de klepel te trekken. Hij heeft ervaring in die materie. Maar als zelfs de regionale pers of obscure websites met vlaamsdolle fixaties zoals rechtsactueel er niet over berichten en zelfs de persoonlijke blog van Broers die verdomme toch écht niet mediaschuw is , lijkt het me aannemelijk dat het meest voor de hand liggende antwoord het juiste is. Met name dat het een construct is, een fantasie met een bepaald doel. Ofwel komt Broers via de media de voorgeschotelde zaken als een feit bestempelen, ofwel blijft het in de dikke map met lulverhalen zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Banneling
|
![]() Als die link niet op je eigen facebookpagina staat, hoe kan dan in fucksnaam je identiteit bekend raken? Denk jij nu écht dat iedereen even dwaas is als jij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Banneling
|
![]() In het land der blinden is éénoog koning, hoogstwaarschijnlijk gaat hij dus alleen om met debielen met een IQ onder het vriespunt.
Laatst gewijzigd door dpg : 26 maart 2015 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door SMI94 : 26 maart 2015 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huub Broers
March 21 at 3:10pm · Schandelijke hulpverlening voor Voeren!!! Net gebeurd. Mijn moeder valt, een Nederlandsonkundige dokter van dienst schrijft haar een dringend vervoer naar het ziekenhuis voor. Het Rode Kruis wordt gebeld, komt, maar weigert het transport naar haar gekend Tongers Ziekenhuis. Als Vlaamse Voerenaar telt je gezondheid voor die mensen dus echt niet meer. Dit is de schande ten top. Eigenlijk mogen dergelijke "hulpverleners" geen steun meer krijgen. Het is schrijnend dat men de Nede... See More Like · Comment · Share Niet alleen ik maar ook de meer dan 3000 vrienden van Huub Broers op facebook hebben dit bericht gekregen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 26 maart 2015 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Staatssecretaris
|
![]() geen screenshot , enkel blablabla
|
![]() |
![]() |