![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iedereen zijn eigen grond, beesten, groenten en stroom had; wat meer moet ge hebben? Dat wij tot 800 euro,in de maand moeten betalen voor nog geen 300m2 is gewoon schandalig. Maar euh... Wat maakt de slacht uit als het beest een goei leven heeft gehad? We zijn daar weinig consequent in vind ik.
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja als ik het voor het zeggen had gehad, had ik het toegejuicht dat mensen minderen kinderen maakte omdat ge dan net veel meer grond vrij krijgt.
Er komen nu wellicht meer migranten op 1 maand binnen dan er kinderen van eigen volk op een jaar geboren worden.
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben gisteren nog eens in Antwerpen geweest en als je dat daar ziet weet je genoeg, overgenomen. Ik waande mij echt in Noord-Afrika. ![]() En dat ze niet afkomen met "het is een havenstad" ![]() Ik denk dat er daar zelfs niets meer aan te doen is buiten dat er veel van onze mensen zijn die er hun boeltje pakken en verhuizen naar 'betere' oorden????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals het er nu uitziet in Antwerpen denk ik dat er naar voorbeeld van Londen de volgende burgemeester geen blank getinte meer gaat zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk echt dat zij een goed burgemeester zou zijn.
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen nog meer omvolken/demoniseren?
![]() Terugsturen naar Calcutta de betere optie???? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch blijf ik van mening: de gedachten zijn vrij. Zelfs die foorapen over wie we het hier hebben mogen denken wat ze willen, maar ze moeten wel de wetten naleven, en in zekere mate ook zelfs de cultuur.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is schandalig dat katholieken blijven ijveren voor zoveel meer kindergeld voor nr 3 en volgende, terwijl het Grote Probleem overbevolking is. Idem dito voor abortus. Die zeveraars met elk kind is een geschenk van god. Opknopen moesten ze doen met die gasten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die van NV-A? Die we toch officieel de NV-O mogen noemen. Ze is recordhouder in migratie en hervormde daarvoor eerst eigen volk. Waarna jongeren van ontbering aan de kant van de straat in een tentje stierven. Never forget.
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moogt heel blij zijn dat het zoveel beter is geworden door ons geloof in de politiek.
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal ze anders stellen. Hoeveel m² zou iedereen van u krijgen?
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanuit mijn levensovertuiging mag de doodstraf niet. Dus daar kunnen we geen plaats winnen. Maar ik zou voor mezelf ergens aan Malmedy en Spa een stuk grond van circa 400m2 pakken. Het grondwater is daar goed en geheiligd door bloed van diverse mensenoffers voor mijn vrijheid erop te boeren. The circle of life. En ja, ik zou mijn beesten onverdoofd slachten en castreren.
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle dieren zijn gelijk, maar sommige dieren gelijker.
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is gerust een nieuwe aparte draad waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag mij corrigeren. Maar niet liegen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 juni 2022 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoof, met 400m² ergens tussen Spa en Malmedy, welk soort van omgeving bedoeld CUFI dan? Stukje dennebos aangeplant voor de steenkoolmijnen? Of een stuk gemengd bos dat natuurlijk is ontstaan? Of een lap landbouwgrond, dat al generaties is voorbereid op zijn komst?
En grondwater in die omgeving. De grondwaterader waar CUFI aan denkt is dezelfde als die door "Spa" verkocht word. Dan is het zeer locatiegebonden hoe diep de put moet zijn, want als ie denkt dat een beekje dat ergens uit de grond opborrelt "Spa blauw water" is....