![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier mag je zelf je partner kiezen, moslims alweer fout, het is vrouwen verboden met een niet moslim te trouwen. Hier heerst democratie, moslims zitten alweer fout want het woord van Allah staat boven door mensen gemaakte wetten, dus erkennen ze geen scheiding kerk en staat, niet ons rechtstelsel,geen inrichtende en uitvoerende machten, niet de democratie laat staan scheiding kerk en staat. Met de wet als referentie is islam een regelrechte dreiging voor alle verworven vrijheden, dat is een feit en geen " ideologisch oordeel". En nu ben ik het gezwam over de inhoud van de koran zat, deze discussie gaat over ontslag omwille van hoofddoeken, stel voor dat we nu het over dat onderwerp hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moslima mag haar hoofdeksel op houden waar jan met de pet dat niet mag. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 december 2015 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn mening hoort een huisvader met kroostrijk gezin hier niet de aandachthoer te spelen door met zijn " kennis" over islam bladzijden lang de discussie te verzieken, en die mening Jan, mag ik hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al eerder onderstreept dat in mijn optiek de regels voor iedereen gelijk horen te zijn. Als de moslima haar hoofddoek mag aanhouden voor een pasfoto, mogen ook anderen een hoofddeksel ophouden. Of omgekeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u meent dat het fout is wat ik hier heb uiteengezet, mag u het ook altijd weerleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We mogen hier dus spreken van discriminatie op basis van religie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij vind alice het juist wat daiwa beweerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik uit deze uitspraak besluiten dat als ik een sollicitante binnekrijg met een hoofddoek ik deze gewoon terug naar buiten mag sturen met als reden "u draagt een hoofddoek"?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Minister-President
|
![]() Nee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eigenlijk wel...u bent niet verplicht mensen aan te nemen met hoofddoek, wanneer u dat niet wilt kunt u vragen om het werk zonder hoofddoek uit te voeren. Maar daar ging het niet over, wel over moslima's die met hoofddoek op de pasfoto mogen maar alle anderen mogen niet met hoofddeksel op een pasfoto, wat dus discriminatie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |