![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik word voortdurend omringd door iets. Een PC, een bureau, een salon, een keukentafel, stoelen. Straks door een trap een pijama, een badkamer, een dekbed, een waterbed, een knappe blonde,... Ik hoop alvast dat er morgen ook iets zal zijn wanneer ik ontwaak... Anders zou het wel het eens een hele lelijke val kunnen zijn... Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 december 2015 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het beschouwen van de wereld zonder eenhoorns met een roze lintje is inderdaad een manier om de wereld te aanschouwen, en dus een, eh, levensbeschouwing. Het beschouwen van de wereld zonder wiskundig onlogische entiteiten, ook. En tenslotte is het een manier om de wereld te beschouwen door aan te nemen dat er waarschijnlijk geen boengalotarissen zijn, ook een manier om de wereld te beschouwen. Ik sluit mij echter aan bij JimmyB: wat is dan uw punt ?
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het ontbreken van een geloof in het bestaan van boengalotarissen ook een overtuiging ?
![]() |
#646 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zucht.
En niet-hardlopen is ook een sport. Wist je al dat ik kampioen ben in niet-marathon lopen? (nu alleen nog het bijbehorende prijzengeld ![]()
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Terug on-topic:
Je zou er maar toe behoren; ![]()
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Briljant samengevat.
![]() |
#652 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom wist ik dat al op voorhand?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Banneling
|
![]() Om mij even te moeien Emmeke,
Wat hoort een mens dan te doen? ![]() Papegaaien praten na, maar wat als het menselijke brein zich met creatie verbindt? Neem nu mijn recente houvast aan het Katholicisme. Ik ga wellicht mijn plechtige communie inhalen, terugkeren naar mijn roots. Ben ik nu een papegaai of trouw aan onze opvoeding? Op welke normen en waarden is ons Westen gebouwd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mij gaat het erom dat het belachelijk is om iets te herhalen als een papegaai zonder je eigen brein in werking te stellen, zonder het voorgekauwde materiaal in vraag te stellen. Gij moogt u moeien. Ge zijt ne rare vogel maar er zit veel waarheid in uw hersenspinsels.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sommige dingen dienen herhaald te worden, we zijn het vergeten. En we zien soms de ware achterliggende bedoeling niet. Te dikwijls gaan we aan de context voorbij. Ik betreur dat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |