![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
Ja, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
11 | 14,67% |
Nee, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,67% |
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
62 | 82,67% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
|
![]() Citaat:
Stel dat een politicus zich chantabel opstelt naar een Islamitisch land, bijv Saoedie Arabië of Turkije? Is dit dan niet geoorloofd, maar wel ten opzichte van Israel of enig ander land, evt. Rusland, China of US? Als dit geoorloofd wordt voor een Wilders geldt dit dus ook ingeval een ander land een politicus en een partij financieel te mogen ondersteunen Plus, is ook geoorloofd dat een dg politicus een eerste medewerker heeft rechtstreeks van de ambassade, dan wel de geheime dienst van dit land Bijv. Saoedie Arabië, Turkijke, Rusland, China, dan wel de US Twee - Wilders wil niet alleen Moslims weren, maar evengoed "geen Christenen" toelaten waar die laatste ook vandaan mogen komen Opvallend blijft het "muisstil" wanneer dit naar voren gebracht wordt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zeker is het de bedoeling (in principe) alle mensen te helpen. Daar voor zijn we op aarde en dat is dan wat de liefde heet. Maar met zaken heeft dat inderdaad niks te maken, daar gaat het over geld. Tja, het is een tegenstrijdigheid tussen idealisme en realisme. Citaat:
Zo ben ik zelf al heel lang zonder werk, omdat mijn baan helemaal niet bij mij paste, en mijn eigenlijke werk mijn atoomtheorie is, die niemand wil geloven en ik er ook nooit een cent mee heb verdiend, en ik blij ben tenminste een uitkering te hebben mogen genieten.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 17 december 2016 om 15:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
|
![]() Citaat:
Je doet er niemand kwaad mee en altijd nog beter dan oorlog en ellende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 december 2016 om 17:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
|
![]() Citaat:
Destijds alles nog handwerk, appelpluk met de hand ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, het kwaad zit in deze wereld, de leugen van de wetenschap, terwijl mijn atoomtheorie de waarheid is van God en het heelal. Maar de mensen zeuren liever eindeloos over de Marokkanen, als zou Geert Wilders dat probleem ooit op kunnen lossen. Ook tijdens de kruistochten hebben we het niet kunnen winnen. En nu evenmin. Vertaling: Allah kan alleen verslagen worden door de microwezentjes. Gods Rijk bestaat in de microkosmos. Maar daardoor zullen ook het christendom en het jodendom te gronde gaan, want ook die zijn totaal verouderd en niet meer van onze tijd.
![]() |
![]() |
#650 |
Banneling
|
![]() Ik denk eerder dat wij terug moeten keren naar onze Christelijke waarden zoals ons dat voorgedaan wordt bij Europeanen die sterk op hun identiteit bleven staan.
![]() Wij moeten het etiket fascist van ons laten glijden en gewoon kei hard naar voren komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of alleen niet een oorlog tussen hulpbehoevenden of vanuit de strontreligies? Liever een kapitalistische oorlog van de sterkeren, die anderen voor hen laten vechten, het soldatenvolk. Citaat:
Watjes als ik willen vrede, liever dat deze wereld onder gaat.
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het christendom een kinderlijke godsdienst, vol van allerlei bijgelovigheid, evenals de islam. En de identiteit van de Europeanen is die van het kapitalisme geworden.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 18 december 2016 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Banneling
|
![]() Hooliganisme hebben we nodig. Met een dosis Christelijke superioriteitsgevoel.
Spartanen! Kortom, Europeanen. Het is onze natuur. Wodan keert zich om in zijn graf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#655 |
Banneling
|
![]() Neen zeker niet omwille van andere rassen. Omwille van onze besturen die iets veroorzaakt hebben dat ons duur is komen te staan. Ze weigeren de fout in te zien en ze weigeren opzij te gaan.
Ik wil geen oorlog, ik wil dat er iets naast ontstaat en we zo een nieuwe meerderheid bereiken. Democratisch en tactvol onze belangen beschermen. Zonder daar fysiek voor te strijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Humaan genoeg. Er zijn nog landen die vluchtelingen weigeren hoor. We behoeven geen uitheemse culturen bij ons op te nemen. Er moesten kampen gebouwd worden en de stroom moest ingedijkt worden. Niet op gang gestoken worden door tot ginder "Wir schaffen Das" te luiden en quota in de EU te verhogen terwijl eigen volk van ontbering op straat sterft. Genoeg is genoeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
|
![]() Citaat:
In een Kamerdebat gaf Wilders aan dat Rotterdam 50% allochtonen kent. Hij gaf aan de hele zwik te willen laten vertrekken Dat zijn nogal wat nationaliteiten. Ook de Antillianen eruit (van de Antillen wil hij af, eerder ooit aangegeven) Mits hij het goed kan vinden met Bouta, anders zullen de Surinamers ook moeten vertrekken Hij gaf aan met de vertrekregelingen. Hoe hij dit dacht te gaan doen, eenmaal aan de macht, als die 50% niet willen, weigerde hij antwoord op te geven Als iemand plannen heeft z'n huis te willen verkopen kan hij het beter nu doen, over een jaar staat de helft van de woningen in Rotterdam leeg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
|
![]() Citaat:
Quote: "... eigen volk van ontbering op straat sterft" Op elke hoek van de straat struikelt u vast en zeker over de dooie Hollanders ![]() |
|
![]() |
![]() |