![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een construct : niemand is op zoek naar een armoedzaaier, als die toch in zijn wanhoop wat interesse weet te capteren is het puur omwille van medelijden dat hij heeft weten te sprokkelen of omdat hij de betrokkene een oor weet aan te naaien. In elk van de twee gevallen kun je spreken van pure manipulatie : de loser doet het enkel voor het geld. Een man-whore.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 april 2016 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Banneling
|
![]() trololo
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. En de volgende stap is dan om te kijken naar welke klasse van vrouwen in die positie zitten, het is gewoon een kwestie van slachtoffer kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En iemand die in zo'n mileus zou verkeren gaat een normale vrijgezel veroordelen en zou hem willen bestraffen omdat hij al eens betaalt om ook wat seks te hebben van een onafhankelijke, professionele prostituée. Wat een ziekelijke grap.
![]() |
#646 |
Banneling
|
![]() Zelfstandige en/of al geslaagde jonge vrouwen hebben veel bredere criteria en een veel ruimere blik op die dingen en kunnen erg gul zijn met hun relatie-intenties , als ze zien dat je je plan trekt en niet ten laste komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 april 2016 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan komen we tot de kern van het fenomeen : fatsoensrakkers geven nooit een eerlijke inkijk in hun motieven om zaken te willen verbieden, dat is nu net de hypocrisie die de ware fatsoensrakker kenmerkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 20 april 2016 om 20:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moesten de mensen die er de voorkeur geven aan geen tweede huwelijk aan te gaan, doodschieten of wawawawawawawawawa? ![]() ![]() Gaai zaait wel iemand die altijd de toppen van de fijngevoeligheid scheert. ![]() ![]() Lijk met jou psychose commentaar, en nog nie weten wa dad is. ![]() ![]() 't Is trouwens niet de eerste keer, dat je me gek verklaard hebt. Nu ben ik weer op straat beland. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 20 april 2016 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Banneling
|
![]() Ik ben dan nog niet eens een abolitionist. Hoewel ik daar ook niet tegen ben, lijkt het me een te radicale overgang. Beter dan de vrije zelfstandige prostitutie ook helemaal te verbieden, lijkt me inderdaad de hoerenloper aan te pakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat willen we toch niet hebben hee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Banneling
|
![]() trololo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Banneling
|
![]() Een eerder commentaar van de Vuile Muilenkoek over mijn geest is weggehaald.
Dat van die psychose staat er nog, ik drukte niet, ik zal het eens opzoeken.... Altijd leuk iemand moeilijke woordjes te zien gebruiken die ze zelf niet begrijpen. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 april 2016 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Culot trololooo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afijn, als ik voor mezelf alles op een rijtje zet, dan blijf ik tegen het Franse beleid.
Ik zie nog altijd het meeste voordelen in het voorzien van een wettelijke regeling die er voor moet zorgen dat er maximale vrijheid is (iemand die sekswerker wenst te worden, moet dan kunnen, en iemand die van de diensten van een sekswerker wenst gebruik te maken, moet dat kunnen) en maximale garantie op veiligheid (geen uitbuiting, geen minderjarigen, normen voor sanitaire toestanden, belastingen en sociale bijdragen betalen in ruil voor een sociale zekerheid ....). Alsook wat begeleidende maatschappelijke regelingen: geen agressieve publiciteit, geen overlast in buurten, bla bla .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zo kun je als klant zelf vaststellen wie gedwongen en wie vrijwillig werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Nederland liep het verkeerd. Er is teveel geld mee gemoeid. De onderwereld slaat er altijd zijn klauwen in. In Duitsland, waar maximale vrijheid is, maakt men er misbruik van en moeten er raids van duizend agenten bij te pas komen. En het morele argument krijgt je zomaar niet weg, het zal er altijd blijven. Ik begrijp de Zweden, die er gewoon komaf mee maken over de hele lijn. En ik begrijp de Fransen, die de vraagkant aanpakken plus reconversie-aanbod. De limbo-toestanden van Spanje (en België) zijn navrant. |
|
![]() |
![]() |