![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal eens wat anders zijn dan klakkeloos artikels van één of andere columnist te "copy-pasten".
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 september 2017 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben erg benieuwd naar uw weerleggingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duid jij eerst maar eens uw aangehaald artikel zoals ik reeds vroeg in #650, ipv klakkeloos teksten te "copy-pasten".
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 september 2017 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar alles gaat goed, er is nog veel spaargeld dat ze kunnen afpakken en verbrassen. Voel je de economie niet aantrekken?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 september 2017 om 14:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft dat ermee te maken misschien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trek het u niet aan, trek uw Jupiller-Belge sjaal aan en roep 'leve Belgie!'
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus het Belgische effect komt van deze hardvochtige rechtse regering onder leiding van N-VA ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie moet toch blijven bestaan volgens u? Awel, wat is het probleem dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik bemoei mij nog weinig met de steriele discussies. Mag dat? Maar ik heb wel een opmerking. Er zit hier op dit forum iemand altijd te zeiken over de ontbrekende bronvermeldingen. Maar gelijktijdig post hij wel zelf allerlei bedenksels zonder bron te vermelden. Zo schreef hij in deze topic dat de verlaging van de BTW van 21% naar 6 % een tijdelijke verlaging was. Maar de bron waarin dit vermeld stond werd niet gegeven. Dit maar als voorbeeld. En zo blijft het hier maar duren. Of er nu bepaalde vormen van belasting uit de zak van de werkgever komen of uit de zak van de werknemer is een steriele discussie. Beiden werken samen om een bepaalde winst te behalen. Dat de regering deze winst aftopt is haar recht en is een feit. De discussie over het feit van wie die winst is en in wiens zakken ze zou moeten blijven is dus totaal steriel. Ze wordt afgetopt en dat is een feit. Punt. Erger vind ik het feit dat de mier zijn zakken worden geplunderd. Deze heeft geld ten gevolge van eigen spaarzame levenswijze. Ingevolge zijn zorg om te beschikken over een appeltje voor de dorst. En dat appeltje wordt nu opgevreten door de inflatie zonder enige vergoeding of geringe compensatie. Ook weeral een manier om de economie concurrentieel te maken natuurlijk. Of de banken hun zakken te vullen. Concurrentieel? Nog nooit reden er zoveel grandiose dure wagens. Nog nooit werden er zoveel wagens ter beschikking gesteld als verdoken en niet belast loon. Destijds trok ik als ambtenaar 7 Bfr per gereden kilometer in dienstopdracht. Van en naar de plaats van tewerkstelling werd niet betaald. En voor dat luttele bedrag droeg men zelf de verantwoordelijkheid voor een eventueel ongeluk in fout. Och; er zijn zoveel dingen die fout lopen. Ik moei mij er dus niet mee. Zaag dus allen maar verder over pietluttigheden. Het genoegen om mij te catalogeren als een rechtse of linkse gun ik jullie niet meer. Mijn vroegere bijdragen waren ook steeds te lang. En niemand las ze. Ik zit nu in mijn zetel en geef er de brui aan. Andere oplossingen zijn er niet. Iedereen; van hoog tot laag; blijft hier toch kraaien ten voordele van eigen zak. Debat en overleg met zinnige argumenten is hier totaal zoek. Ik ben ermee gestopt om het te blijven zeggen. Dus doe maar verder. Een Belg is iemand die altijd gelijk heeft. Punt. Laatst gewijzigd door werkman : 7 september 2017 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |